Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאון בת 4 ימים - גולחה ע"י טרקטור...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי התמונה זה נראה שפשוף שיורד עם ווקס בקלות.

 

ניסית?

 

כן, ניסיתי גם חומר להעלמת שריטות - זה קצת הסווה את זה אבל עדיין זה בולט מה גם שיש מקומות שהצבע ירד לגמרי.

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי היום באוטופיקס - בנוסף לפגיעה בצבע יש גם פגיעה בפח בחלק של הדלת, נזק מוערך בכ-2500 ש"ח, השמאי אומר שיש גם ירידת ערך - לא יכול לומר כמה כי זה תלוי בקונה העתידי.

פורסם

2500 ש"ח זה גבולי מאוד לגבי הפעלת ביטוח, בגלל נושא אבדן ה.ה.ת. הוועץ בסוכן הביטוח שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
למה לפנות למוסך הסדר שעלול בהחלט להיות סוג ב'?

 

למה ללכת למוסך הסדר כאשר היום כמעט כל מוסך שהוא לא מוסך הסדר סופג את ההפרש בין השתתפות עצמית בהסדר ובין לא בהסדר לטובת הלקוח? ולגבי אוטופיקס: שלחתי לשם רכב של חבר לפני כמה חודשים. אכזבה גדולה! חאפריות ברמות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

האמת שאני משתדל להמנע ממוסכי הסדר כי רובם בינוניים במקרה הטוב, בגלל זה הלכתי לאוטופיקס, שמעתי עליהם דברים טובים, וכשהייתי שם התרשמתי לטובה אבל אני רואה שאין תמימות דעים בנושא. יש עוד מקומות טובים ומומלצים?

 

BURZUM, ממה אתה או חבר שלך לא הייתם מרוצים אם אפשר לדעת?

 

לגבי הפעלת ביטוח - השתתפות עצמית במוסך שאינו הסדר = 1500 ש"ח ויש אובדן הנחת העדר תביעות שהיא כ-7% לשנה למשך 3 שנים, יש פיצוי על אבדן ערך עם השתתפות עצמית של 1.5% ע"פ הערכת שמאי. סוכן הביטוח ממליץ לסגור עם הנהג הפוגע רק שהוא כבר לא סגור שהוא מעוניין לשלם והבוס שלו (בעל העסק והטרקטור) מתנער מהנושא, כך שיתכן שלא תהיה ברירה אלא להפעיל ביטוח.

סה"כ צריך לקחת בפרופורציה - למרות שהוא רק בן שבוע זה רק פח ושאלו יהיו הצרות הכי גדולות שלנו בחיים.

 

תודה רבה לכולם על ההתייחסות והעצות, אני מאוד מעריך את זה.

פורסם
BURZUM, ממה אתה או חבר שלך לא הייתם מרוצים אם אפשר לדעת?

 

כבר ציינתי, תיקון של חאפרים מוסך סוג ב'.

אני לא מבין מה אנשים תופסים תחת מאוטופיקס. פעם זה היה מקום נחמד עם פתרונות יצירתיים, היום זה סתם מוסך פחחות כמו כולם.

 

(בעל העסק והטרקטור) מתנער מהנושא, כך שיתכן שלא תהיה ברירה אלא להפעיל ביטוח.

 

אתה חייב לגשת למשטרת תנועה ולהודיע על תאונת דרכים. לציין במפורש כי לטרקטור לא היה ביטוח חובה. זה לא קשור לענינים שאתם סוגרים או לא סוגרים בינכם. גש למשטרה ותגיש הודעה על תאונת הדרכים.

 

במקרה ותחליט להפעיל את הפוליסה, תפעיל אותה כאילו נפגעת ע''י צד ג', אפילו אם בסופו של דבר תצטרך לשלם השתתפות עצמית. במקרה ולא תראה כסף מצד ג', תתבע אותו בביה''מ. יש ים עורכי דין שישמחו לכתוב לך תביעה ולתדרך להגיש אותה, אם אינך יודע מה מו וכיצד.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בעקבות ההמלצות בדקתי 3 מקומות : צ'מפיון, אוטופיקס ומוסך יוסי צמח רחמים.

 

הכי חשוב לי שתבוצע העבודה הכי מקצועית על הרכב, למישהו יש המלצות נוספות או הערות לגבי המקומות הנ"ל (לחיוב או שלילה)?

 

תודה מראש

פורסם

טוב, כצפוי הנהג הפוגע מתחמק ולא רוצה לשלם בכלל, את בעל העסק זה בכלל לא מעניין ומצידו שאתבע את הנהג.

כמו כן מסתבר שהנהג של הטרקטור הציג לי רשיון וביטוח חובה (כזכור לא בתוקף) של בעל העסק ולא שלו והוא מתחמק מלתת לי פרטים מזהים ומסנן אותי.

 

מה אני יכול לעשות במקרה כזה? יש לי עילה לתביעה משפטית?

פורסם

קודם כל תגיש תלונה במשטרה "ואולי זה יעזור", אני מקווה בשבילך שהנהג או בעל הטרקטור לא גרים בכפר קאסם או במקום דומה,

בשביל המשטרה אזורים אלו לא נמצאים בכלל בארץ (ממקרה דומה שהיה לי) ואז התיק נסגר מחוסר עניין לציבור.

 

הכי פשוט זה ללכת לתביעות קטנות, אחרי תיקון הרכב עם קבלות וגם תקוה שהנתבעים יגיעו למשפט והשלב הבא שישלמו את הנזק.

(עשיתי לך קצת שחור אבל זה המצב בארצנו)

פורסם
לך בצינורות המקובלים, אין לך שום אינטרס לקבל תשלום בנפרד.

 

מי שאין לו ביטוח הוא חאפר , מי שהוא חאפר לא ישלם לך 20 אלף שקל על תיקון של רכב חדש (אני מגזים בכוונה).

הוא בטח חושב שאפשר לסגור עניין ב500 שקל. בטוח גם לא ירצה לשלם על שמאי.

 

אני הייתי נכנס לצ'מפיון המרכזי (יש להם עכשיו פחח טוב) או לאחד הפחחים המומלצים כאן בפורום.

 

איך שאני רואה את הנזק והמצב, אם הוא יציע כל סכום בין 500 ל 1000 ש"ח במזומן הייתי לוקח. הולך בזמני החופשי לצבעי, משלם לו 200-300 ש"ח שיתיז קצת צבע וחי עם זה.

לך תרוץ כעת למוסך, תביא שמאי, תריב עם חאפר ועוד תרוץ איתו לבית משפט...

עד שתראה כסף תצטרך להוציא הרבה כסף ותצא לך הנשמה, זה לא שווה את זה.

פורסם
קודם כל תגיש תלונה במשטרה "ואולי זה יעזור", אני מקווה בשבילך שהנהג או בעל הטרקטור לא גרים בכפר קאסם או במקום דומה,

בשביל המשטרה אזורים אלו לא נמצאים בכלל בארץ (ממקרה דומה שהיה לי) ואז התיק נסגר מחוסר עניין לציבור.

 

 

מדהים אותי כול פעם מחדש שיש ציבור/אזורים שלמ/ים (לא בהכרך רק בני מיעוטים) שהמשטרה/מדינה למתעסקת איתם בכלל. אנחנו בדרך הנכון אין ספק ...

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

לדעתי תפנה גם לנהג וגם לבעל העסק, תגיד שאתה פונה למשטרה להגיש תלונה על תאונת דרכים

ושאתה תשמח לדעת איך הם יתמודדו עם שאלות לגבי ביטוח ורשיון בתוקף.

אחרי זה אני מניח שהם ידברו אחרת.

בלי קשר, אתה יכול לתקן לבד ולשמור קבלות, או לחלופין להפעיל ביטוח, ולתבוע את הנהג ובעל העסק בתביעות

קטנות. אני מקווה ששמעת לעצת החברים כאן והקלטת שיחות איתם, ותיעדת את הפגיעות וכד'.

במידה ואתה זוכה בתביעה, אם תבעת את הביטוח, אתה מזוכה על ההשתתפות העצמית והעדר תביעות.

קח בחשבון שתביעה יכולה לקחת זמן, ויש מצב שתזכה, אבל הנתבעים יסרבו לשלם לך, ואז יש סיפור

של הוצאה לפועל וכד', שזה מחייב עוד ריצות ובלאגנים.

הכי טוב שתנסה להיות תקיף מול הנהג ובעל הטרקטור, ותנסה לסגור איתם בפשרה.


×
×
  • תוכן חדש...