Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאון בת 4 ימים - גולחה ע"י טרקטור...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית כל אתה צריך לעדכן את הביטוח שלך לגבי כל הפרטים לגבי התאונה.

הם מבחינתם יגישו תביעה מול נהג הטרקטור, ישלחו לך שמאישיתן לך הערכת נזק לגבי התיקונים, ויציעו לך מוסך הסדר שעובד עם חברת הביטוח.

היה ונהג הטרקטור מעוניין לשלם את כל ההוצאות, (ולפי תמונת הנזקים זה נזק לא קטן ועבודת פחחות מקצועית צריכה להעשות על הרכב, כך שתחליט אם אתה סומך עליו שהוא ישלם את הנזקים, או פונה לדרך הקלה והפשוטה ביותר מבחינתך שזה לערב את הביטוח.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם אני מפעיל את הביטוח אז צריך לעניין אותי אם לו יש ביטוח או לא?

למיטב הבנתי אני תובע את הביטוח שלי ומשם זה עניינם, למה אני צריך להתעסק עם זה?

 

הפעלת הביטוח שלך עולה לך שני דברים:

1. השתתפות עצמית.

2. אבדן הנחת העדר תביעות ל-3 השנים הבאות.

אמנם אתה יכול לתבוע סכומים אלה מהפוגע (בד"כ במסגרת בית משפט לתביעות קטנות) אבל אם מדובר בפגיעה קטנה יתכן ששמאות+תיקון יעלו פחות כך שגם התביעה תהיה יותר קטנה, יתכן שהפוגע יסכים לשלם בלי ויכוחים.

3. לי היה סיפור דומה לפני הרבה שנים. אז הייתי ירקו בענייני תביעות ביטוח והפעלתי את הפוליסה שלי. הנהג שפגע בי מאחרו סירב לשלם את ההשתתפות העצמית שלי - עד שקיבל מכתב מעורך הדין של הביטוח. זה אמנם לקח שנה (מהתאונה) אבל בסופו של דבר הצ'ק התקבל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אל תעשה הנחות , תעדכן את הביטוח ויהיה גם ירידת ערך עתידית לרכב (בבדיקה בעתיד הרכב יגלה כי עבר תאונה ופחחות ואולי אף החלפה של הדלת אם הנזק גדול מידי , קשה לראות מהזווית של התמונה)

 

ואין פה השתתפות עצמית מכוון שהוא לא גרם לתאונה חבר'ה, השתתפות עצמית זה אם אין את מי להאשים ! אז אתה והביטוח כאילו מתחלקים בנזק ואתה נותן השתתפות עצמית , (לדוגמה האוטו פתאום בחניה מרוסק אין את מי להאשים )

 

 

הביטוח ידאג לתבוע את האשם וגם לקבל את מלוא הפיצוי הזה , אתה גם תקבל תיקון ותתעקש רק במקום הכי איכותי (הביטוח יכול לדרוש מהאשם סכום לפי תיקון מחיר במוסך מורשה ובעצם ישלח אותך לפחח לא מורשה שעובד עם הביטוח (תיזהר מהם , הכי גנבים זה הביטוח)

 

בהצלחה

פורסם

מה אתם מכניסים אתו לסרט רע עכשיו?

נכון, האוטו חדש, אבל הנזק הוא בכמה מאות שקלים. דלת זה שטויות בכלל. על אוטו חדש אין הבדלי גוון בצבע.

הכנף האחורית יותר בעייתית כי אין לה תחום. גש לפחח טוב שמבין בזה יותר ממני, תקבל הערכת מחיר ושיתן לך כסף מראש ולא אחר כך. צלם את השפשוף שיהיה לך הוכחות לעט מכירה וכך מהנהג עוד 200 שקל על וג'ארס שיהיה לך במכירה.

פורסם

לא שאני רוצה להוציא הרבה כסף אבל יותר חשוב לי שלא ישארו סימנים אחרי התיקון ושזה יראה כמו שזה היה לפני, כרגע זה מה שאני מקווה לו.

פורסם
ראשית כל אתה צריך לעדכן את הביטוח שלך לגבי כל הפרטים לגבי התאונה.

הם מבחינתם יגישו תביעה מול נהג הטרקטור, ישלחו לך שמאישיתן לך הערכת נזק לגבי התיקונים, ויציעו לך מוסך הסדר שעובד עם חברת הביטוח.

היה ונהג הטרקטור מעוניין לשלם את כל ההוצאות, (ולפי תמונת הנזקים זה נזק לא קטן ועבודת פחחות מקצועית צריכה להעשות על הרכב, כך שתחליט אם אתה סומך עליו שהוא ישלם את הנזקים, או פונה לדרך הקלה והפשוטה ביותר מבחינתך שזה לערב את הביטוח.

 

 

 

 

 

 

ל'

 

מדובר ברכב חדש לגמרי, זכאי לחדש תמורת ישן. למה לפנות למוסך הסדר שעלול בהחלט להיות סוג ב'?

מכל מקום - כדאי מאוד לבדוק את הכיסוי הביטוחי. לי, למשל, יש ביטוח שנותן לי תנאים משופרים דווקא אם אני מביא את הרכב למוסך היבואן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפחות נהג הטרקטור יצא בן אדם ישר , נדיר למצוא אשים כאלה בארץ , אני הייתי הופך אותו לחבר שלי.

 

לפני כמה שנים נכנס אדם למקום העבודה שלי ושאל של מי הגולף השחורה , אמרתי אני והוא ביקש שאבוא איתו לראות את הרכב כי הוא פגע ברכב.

יצאנו החוצה ופשוט הייתי המום , הוא בסך הכל נגע בפגש אפילו סימן לא היה שם.

עד היום אני זוכר את הצדיק הזה.

פורסם

פותח השירשור אל תלחץ, לא יחליפו לך דלת בגלל שפשוף וגם לא כנף, יעשו לך רק פחחות וצבע ואין לך ירידת ערך על מכה כזאת.

ולפי דעתי תעדכן את חברת הביטוח על המקרה ותוך כדי תנסה לפתור את התשלום על הנזק עם הנהג. לפי התמונות אני מעריך את הנזק ב כ 1000 שקל ולא בפחחות בצ'מפיון.

זה מזכיר לי שכשהייתי במוסך בצ'מפיון המרכזי, איזו אישה הייתה עם איביזה החדשה שדפקו לה את הכנף הקידמי ונראה לי שגם היה שיפשוף על הטמבון והביאו לה הצעת מחיר של 2400 שקל :shock:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.


×
×
  • תוכן חדש...