Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאון בת 4 ימים - גולחה ע"י טרקטור...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קשה להתייחס בלי לראות את השיפשוף - לך לאיש מקצוע (פחח/צבעי) וקבל ממנו המלצה והערכה.

 

לגבי המכחול - שווה לנסות, אין לך מה להפסיד מלבד העלות של המכחול והצבע, זה לא שאתה יכול לגרום יותר נזק...מי יודע, אולי זה התוצאה תספק אותך וזה מה שחשוב.

 

מובר בשפשוף ממש קטן אולי 2 ס"מ , אבל לי זה מפריע.

הבעייה היא אחרת אני מוכן לשלם ולתקן מדובר ברכב חדש (ברכב הקודם אחרי שנתיים כבר פחות היה לי איכפת למרות שלא הזנחתי ) הבעייה שבמוסך לא כל כך רוצים לתקן ואומרי לי חבל לך .

ברכב הקודם שלי היו גם כן שריטות צבעתי אותם , שמכרתי את הרכב אמרו בבדיקה שמדובר בסך הכל בקוסמטיקה בלבד .

לכן אני לא חושב שזו הבעיה.

 

לא בא לי ללכת למוסך פעמיים זה עולה לי יותר מהתיקון עצמו הבזבוז זמן הזה , לכן אני שואל אם יש דרך לתקן המכחול בצורה שבאמת השפשוף יעלם ( פס אחד בשפיץ של הפגוש של 2 ס"מ ) או שזה בזבוז זמן.

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נתקלתי בבעיה מוזרה , אני יחסית די פדאנט ואני לא מוכן שיהיו לי סימנים על הרכב , אני מרגיש יותר טוב ברכב מושלם.

כמו שכתבתי בעבר יש לי שריטה שאיזה רשע עשה לי על הדלת ועוד איזה שפשוף קטן מעל לוחית הזיהוי הקידמית , כנראה מישהו עשה רוורס או משהו ולא שם לב יכול לקרות !על זה אני לא כועס!.

ששאלתי לגבי צביעה של הדלת , המוסכניק לא כל כך התלהב מהרעיון וניסע לשכנע אותי לא לתקן רק שהתעקשתי אמר טוב אז תביא את הרכב . עכשיו נוסף לי גם השיפשוף הקטן מקדימה איך אני אשכנע אותו לתקן גם את זה ?

למה המוסכים מתעקשים לא לתקן פגמים קוסמטים ברכב ?

הדבר היחיד שיכלתי לחשוב עליו זה שהם לא מרוויחים על זה יותר מידי ולכן לא רוצים לתקן, אישית הצביעה של הדלת תעלה 500 ש"ח.

מה דעתכם ?

המליצו על כל מיני תיקוני מכחול האם יש דרך לתקן במכחול שריטה בצורה מושלמת ?אני מתכוון לשפשוף הקטן לא לשריטה הרצינית .

 

מה דעתכם ?

 

אני מאמין שאחרי התיקון הזה יגמר המזל נאחס הזה שיש תמיד עם רכב חדש. ( מנסיון עם 6 רכבים חדשים תמיד בהתחלה יש כל מני פגיעות אח"כ זה נרגע ).

לא צובעים דלת בגלל שריטה של מפתח !

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

אתה צודק צובעים רק את החלק העליון , בכך מקרה מדובר בשריטה מאוד בולטת.

 

השאלה לגבי המכחול האם ניתן להגיע לתוצאות מושלמות או לא ?

פורסם

נסה אולי לקבוע לעצמך כלל, שלמעט חוסר ברירה או פגיעה רצינית, אתה לא נוגע בתיקוני "קוסמטיקה" חצי שנה מיום הרכישה. מרבית הסיכויים שבשוך ההתלהבות מהאוטו החדש תקבל פרופורציה מעט שונה ויותר סלחנית בקשר לכל מיני שריטות כאלו, שהן כידוע דבר מאוד שכיח. אם לא, תחסוך לפחות כמה לירות כשתבוא עת התשלום על תיקון של כמה סריטות יחד במקום כל אחת בנפרד.

פורסם

השאלה לגבי המכחול האם ניתן להגיע לתוצאות מושלמות או לא ?

 

למה שלא תנסה בעצמך ותראה אם התוצאה מספקת אותך?

פורסם
מובר בשפשוף ממש קטן אולי 2 ס"מ , אבל לי זה מפריע.

 

לא בא לי ללכת למוסך פעמיים זה עולה לי יותר מהתיקון עצמו הבזבוז זמן הזה , לכן אני שואל אם יש דרך לתקן המכחול בצורה שבאמת השפשוף יעלם ( פס אחד בשפיץ של הפגוש של 2 ס"מ ) או שזה בזבוז זמן.

 

אם מדובר בצבע רגיל אז יחסית קל להגיע לתוצאות יפות (תלוי במידת ההשקעה שלך).

 

בצבע מיטלי המשימה בלתי אפשרית, אי אפשר להגיע להתאמה טובה, גוון הבסיס לא יתאים ולא לשכוח שחלק מהאפקט בצבע הזה מקורו בלכה.

פורסם

עידכון

 

הרכב היה ביום א אצל הצבעי , השריטה נעלמה אין שום הבדלי גוון.

 

הסתכלתי על שיטת העבודה , באמת הוא שייף את המקום של השריטה התיז צבע יסוד וצבע רק את האיזור הזה של השריטה ולא את כל הדלת ,לאחר מכן התיז לכה.

פשוט אומנות העניין הזה של הצביעה.

 

אין שום סימן לכך לפחות ויזואלית שהיה שם תיקון הכל נראה אחיד .

גם המרקם של הצבע נראה אחיד , לפעמים אחרי עבודת צבע רואים שהצבע קצת מטושטש או מחוספס כזה , במקרה שלי הלכתי למקצוען ולא חסכתי ובאמת לא רואים שום הבדל במרקם או בצבע או בגוון כאילו לא היה כלום , אתם כבר יודעים שאני פדאנט.

תודה על העצות.

 

ממליץ בפעם באלף על מוסך שני האומנים בירושלים , מחירים הוגנים ,עבודה מקצועית ושרות שכבר לא נעים לך מרוב שנחמדים ומנסים לעזור.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...