Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאון בת 4 ימים - גולחה ע"י טרקטור...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי זה לקח יומיים שכללו פחחות וצבע, תתקשר לקבל הערכת זמן אצלי הם דייקו.

 

לגבי ירידת ערך - זה תלוי בביטוח שלך וקח בחשבון שרובן אם לא כולן גובות גם השתתפות עצמית של כ-1.5% מערך הרכב בירידת הערך, כך שגם אתה סופג חלק נכבד מירידת הערך.

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כנראה שיש קללה על בעלי הסיאט כמונו :).

 

ושלשום מישהו שלא בא לו עלי לקח מברג ודפק אותו בגג שלי.

רואים פס של מברג באורך 2 ס"מ מאד בולט כי הנבלה גם גירד את הצבע.

אז יש לנו שקע בצבע שחור על רכב צהוב.

כל מה שאני אעשה זה יראה רע.

להכניס אצבע מלמטה וליישר את המכה חבל, כי הצבע יתפוצץ ויתקלף.

לנסות ליישר לקלף ולצבוע את הגג, בחיים לא.

 

אולי באמת נגייס איזה רב שומבצל להעביר את המנחוס ...

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

איזה אנשים צרי עין יש בעולם.

 

היה לי מקרה דומה בטויטה קורולה מישהו חרט לי על כל המכסה מנוע איקס והוריד את הצבע על לשחור.

 

מרתיח אבל אין מה לעשות כי אי אפשר לדעת מי עשה אתה זה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

הנה הנזק שהמחסום גרם לי

המחסום:

 

ldntzy2xmllm.jpg

 

 

הנזק:

דלת ימנית קדמית

g415ztynyu2e.jpg

 

כנף ימנית אחורית:

 

xnhm0utio2nt.jpg

 

1zjidnyzykz1.jpg

 

צולם בחושך מצטער על האיכות, ממה שרואים הנזק גדול?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

הנזק לא נראה לי גדול כל כך, רק פחחות על המקום וצבע ייסדרו את זה.

כל עוד לא מחליפים כנף או דלת אז זה לא נורא.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

אז זה לא קריטי. היום כל רכב שני במדינה קיבל מכה או עבר מעט צבע, אותי ברכב גם שיפשפו ועשיתי מכחול,פתחו עליי דלתות בחנייה . אין לזה סוף.

במעמד המכירה בעוד מספר שנים אף אחד לא יגיד כלום.

ברכב הקודם שלי הוחלף מכסה מנוע ולא הייתה ירידת ערך אז אני חושב שגם לך לא תיהיה ירידת ערך.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

גם לי היה סיפור דומה איזה נבל רשע עשה לי שירטה עם מפתח של 50 ס"מ על הדלת , התעצבנתי והחלטתי לחכות איזה חודש עד שאני יתקן.

לפני יום מישהו נסע רוורס ובלי לשים לב קצת לקח לי צבע מהפגוש.

ביום ראשון אני הולך לתקן את שנהם.

צביעת השריטה בדלת האחורית קיבלתי הצעה מבעל מקצוע טוב 500 ש"ח , מעניין כמה תהיה התוספת על הפגוש.

 

מישהו יש לו מושג כמה יכול לעלות צביעה של פגוש , האם יש צורך לצבוע פגוש שלם במידה ויש שריטה קטנה ( ירידת צבע באורך 3 ס"מ ) ?

 

חשבתי על העניין של ההתאכזרות לסיאט לאון , אבל לצערי לאחותי יש פיגו 308 חדשה וגם לה פגעו ברכב פעמיים בחודש האחרון , כך שזה יד המקרה .ד"א היא ביום שני במוסך .

סיאט לאון הוא רכב שמבוקש בעיקר אצל חובבי רכב , מי שמגיב באתר הוא חובב רכב ולכן טיבעי שיש מספר לא קטן של חובבי רכב שקנו לאון לאחרונה , מפה כמות התלונות.

פורסם

רציתי להגיד לכם שאם יש לכם איזושהי בעיה רק אוטופיקס!

 

היום הלכתי לבקר את הרכב וראיתי כבר שסיימו עם הפחחות הרכב עדיין לא נצבע ויישרו את זה למרות הקושי באופן מושלם!

חוץ מזה הם פירקו את הידית ואת המראה כדי להתחיל לצבוע, זה נקרא עבודה על רמה!

[יש היום הרבה חאפרים שלא עושים את זה]

 

אני רק מפחד שתהיה לי בעיה בחימום מראות, זה ממש עוזר בגשם וזה מצחיק לראות שהרכב שלי מעלה אדיי חום בקור הזה תגעו במראה כשקר ותראו אדים יוצאים.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

רציתי רק להוסיף שמה שמצחיק בכל הסיפור הוא שאני לא הלכתי לתקן את הרכב עד עכשיו כי פשוט המוסך היה עמוס ולא היה לו מקום בשבילי בצבע ומדובר במוסך רציני וגדול , מראה כמה אנחנו זהירים בכבישים או בכלל ברכושם של אחרים.

בכל מקרה ביום ראשון יטופל הרכב יוחזר אחר הצהרים , נקווה שבזה גמרנו.

פורסם
רציתי להגיד לכם שאם יש לכם איזושהי בעיה רק אוטופיקס!

 

היום הלכתי לבקר את הרכב וראיתי כבר שסיימו עם הפחחות הרכב עדיין לא נצבע ויישרו את זה למרות הקושי באופן מושלם!

חוץ מזה הם פירקו את הידית ואת המראה כדי להתחיל לצבוע, זה נקרא עבודה על רמה!

[יש היום הרבה חאפרים שלא עושים את זה]

 

אני רק מפחד שתהיה לי בעיה בחימום מראות, זה ממש עוזר בגשם וזה מצחיק לראות שהרכב שלי מעלה אדיי חום בקור הזה תגעו במראה כשקר ותראו אדים יוצאים.

 

שמח לשמוע שגם לך תיקנו ואתה מרוצה. נהג בזהירות ותהנה מהרכב הכיפי הזה, מאחל לך שזו תהיה הפגיעה האחרונה!

 

ד"א - כשהגעתי לשטוף את הרכב ישר הדיטיילר אמר לי : "צבעו לך את הכנף האחורית והדלת נכון?", לא מבין איך הוא רואה את זה, אבל זה מראה מה עין מקצועית רואה שעין לא מיומנת לא שמה לב אליו. מזל שיש לי עין לא מיומנת...

פורסם

נתקלתי בבעיה מוזרה , אני יחסית די פדאנט ואני לא מוכן שיהיו לי סימנים על הרכב , אני מרגיש יותר טוב ברכב מושלם.

כמו שכתבתי בעבר יש לי שריטה שאיזה רשע עשה לי על הדלת ועוד איזה שפשוף קטן מעל לוחית הזיהוי הקידמית , כנראה מישהו עשה רוורס או משהו ולא שם לב יכול לקרות !על זה אני לא כועס!.

ששאלתי לגבי צביעה של הדלת , המוסכניק לא כל כך התלהב מהרעיון וניסע לשכנע אותי לא לתקן רק שהתעקשתי אמר טוב אז תביא את הרכב . עכשיו נוסף לי גם השיפשוף הקטן מקדימה איך אני אשכנע אותו לתקן גם את זה ?

למה המוסכים מתעקשים לא לתקן פגמים קוסמטים ברכב ?

הדבר היחיד שיכלתי לחשוב עליו זה שהם לא מרוויחים על זה יותר מידי ולכן לא רוצים לתקן, אישית הצביעה של הדלת תעלה 500 ש"ח.

מה דעתכם ?

המליצו על כל מיני תיקוני מכחול האם יש דרך לתקן במכחול שריטה בצורה מושלמת ?אני מתכוון לשפשוף הקטן לא לשריטה הרצינית .

 

מה דעתכם ?

 

אני מאמין שאחרי התיקון הזה יגמר המזל נאחס הזה שיש תמיד עם רכב חדש. ( מנסיון עם 6 רכבים חדשים תמיד בהתחלה יש כל מני פגיעות אח"כ זה נרגע ).

פורסם

קשה להתייחס בלי לראות את השיפשוף - לך לאיש מקצוע (פחח/צבעי) וקבל ממנו המלצה והערכה.

 

לגבי המכחול - שווה לנסות, אין לך מה להפסיד מלבד העלות של המכחול והצבע, זה לא שאתה יכול לגרום יותר נזק...מי יודע, אולי זה התוצאה תספק אותך וזה מה שחשוב.


×
×
  • תוכן חדש...