Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן שיפוץ טריומף 500 ספיד טוין


R24
שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החלפתי מיסבי החלקה בזרוע האחורית של האופנוע (SWINGARM BUSHINGS) , יש הבדל של

0.03 מ"מ בין המיסב החדש לציר החדש, אני מחפש מקום או מישהו באזור חיפה שיש לו כלי שיכול לכרסם את המיסב החלקה (נחושת) למידה הרצויה, אשמח לכל עצה או עזרה,תודה.

רן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

3 מאיות?

 

לא הבנתי מה אתה צריך לעשות שם, להגדיל את הקדח?

עושים את זה עם מקודד, לא עם כרסום.

 

 

כל מי שיש לו מחרטה\מקדחת עמוד יוכל לעזור לך, צריך להכניס נייר זכוכית בזמן הסיבוב.

3 מאיות זה כלום, נראה לי התבלבלת קצת במידה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, קיבלתי שם של מקום במסר, ואתה צודק הכוונה למקודד, וההפרש הוא מיזערי- אבל מה לעשות לא נכנס.

מחר הכל יבוא על מקומו:-D

הכלי שאתה צריך הוא אכן מקדד

אני מאוד ממליץ לך לעמוד על כך שבעל המקצוע שיעשה לך את העבודה על מחרטה

אם זה יהיה על שולחן עבודה (רתום במלחציים) ובצורה ידנית, אתה כבר יכול להזמין בוקסה נוספת כי הקדח יהיה גדול מדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה שואל אותי אז הייתי עובד על הציר עצמו ולא על הבוקסות.

יכול להיות שהבוקסות נלחצו בתושבת שלהם ובגלל זה הן קטנות מידיי, יתכן ואם היית משייף מעט מהקוטר החיצוני כל הבלאגן היה נמנע, אבל זה לא משנה כבר.

 

בגלל שמדובר בקוטר גדול כלכך אתה גם יכול להכניס מכשיר של אוניניג, יש לקנות כזה בכ30 שקלים, אני מדבר אל המכשיר עם ה3 אבנים.

דקה עבודה והבוקסות במקום.

 

בהצלחה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאתה עושה שיפוץ רציני

אפשר קצת יותר פרטים?

איציק

 

אני משפץ טריומף 5TA speedtwin 66 ,בסוף התהליך הוא יראה כמו טייגר 500 מאותה שנה,

האופנוע מפורק לגורמים,כל חלק שאני מסיים לעבוד עליו מונח על המדף ומחכה לתורו בהרכבה, כרגע המטרה היא להגיע לשלדה על גלגלים,ואז לטפל במנוע,כל אטם,מיסב או בורג שחוק מוחלפים בחדשים,חלקי ניקל צופו מחדש, השלדה נצבעה בתנור,חלקים מגיעים בטיפטוף עם חברים משפחה ודואר ישראל ואני מעריך שבאביב הבא הוא יהיה מוכן.

 

אגב ההשראה שלי מגיעה מאתר של בחור שמשפץ טייגר שנת 71 ברמה מדהימה:

 

http://bullfire.net/Triumph/Triumph10/Triumph10.html

 

זה אגב הדף שמתייחס לאותה "בעיה" שבה אני נתקלתי, הסטייה אצלו הייתה דומה מאוד לשלי- 0.01 אינ'ץ

Picture 010.jpg

!CBg5m)!!mk~$(KGrHqJ,!h!E0fTdt1iHBNIE2ztvsg~~0_12.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

0.01"=0.25 mm

זה כבר יותר הגיוני מ3 מאיות כפי שכתבת. :wink:

 

עדיין תנסה להשיג מכשיר להונינג, 3 עשיריות עם פליז\ברונזה אמור לרדת דיי מהר.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש טריומף מדגם 3ta מודל 66 ואני גם בתהליך שיפוץ אומנם לא פירוק ושיפוץ מלא

אלה רק קצת קוסמטיקה ואוברול חלק עליון של מנוע.

שפרקתי ראש מנוע התברר שבעבר הוסיפו "סטרואידים" לדלק והמנוע גדל מ-350 ל-500סמ"ק.

כרגע אני בהמתנה לחלקים(רינגים,קפיצי שסתומים,גלג"ש קידמי ועוד)

14.jpg

11.jpg

8.jpg

13.jpg

טיול קיבוץ צרעה 016.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש טריומף מדגם 3ta מודל 66 ואני גם בתהליך שיפוץ אומנם לא פירוק ושיפוץ מלא

אלה רק קצת קוסמטיקה ואוברול חלק עליון של מנוע.

שפרקתי ראש מנוע התברר שבעבר הוסיפו "סטרואידים" לדלק והמנוע גדל מ-350 ל-500סמ"ק.

כרגע אני בהמתנה לחלקים(רינגים,קפיצי שסתומים,גלג"ש קידמי ועוד)

 

נראה שהכלי עבר שיפוץ בעבר, נראה סך הכל במצב טוב מאוד-אצלי לא הייתה ברירה אלא לפרק לגורמים,אחרי שפירקתי גם את המנוע לגורמים אני שמח שעשיתי את זה, יש מספר בעיות נפוצות בטריומף שכמובן הופיעו גם אצלי (ובמנוע ספייר שיש לי-בדיוק אותם בעיות)

1. סדק באחד הטלטלים,באזור של אחד מראשי הברגים.

2. מייסב החלקה (עשוי נחושת) ראשי בצד של הטיימינג שחוק-חופש גדול בקרנק ומדרגה בציר הקרנק.

3. במנועים הללו נוסע השמן הוא קריטי ביותר,בתוך הקרנק ישנו צינור שאוגר בתוכו את משקעי השמן-SLUDGE TRAP,אצלי הוא היה חצי מלא-צינור מלא ימנע מעבר שמן לטלטלים,הדרך היחידה לדעת מה המצב אצלך (אם אין לך את היסטוריית המנוע) היא לפרק ולגלות...

יש כמובן עוד המון דברים לדעת,ואני לומד כל הזמן,בעיקר כאן-http://triumphrat.net

 

נקודה שניה,יש כמה דברים באופנוע שלך שלא מסתדרים לי עם 3TA שנת 66, יש לי איזה שהיא השערה ואשמח לשתף אותך בטלפון

054-2452905 רן

 

רק לדוגמא,שלדה של 5TA ו-3TA היא זהה ובשנת 66 נראית כמו בתמונה המצורפת,השלדה שלך זהה לדגם הטייגר,התמונה השניה היא של המיסב החלקה.

t90%20frame.jpg

Triumph%20Main%20Bearing%203TA,%205TA,%20T100%2001.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש טריומף מדגם 3ta מודל 66 ואני גם בתהליך שיפוץ אומנם לא פירוק ושיפוץ מלא

אלה רק קצת קוסמטיקה ואוברול חלק עליון של מנוע.

שפרקתי ראש מנוע התברר שבעבר הוסיפו "סטרואידים" לדלק והמנוע גדל מ-350 ל-500סמ"ק.

כרגע אני בהמתנה לחלקים(רינגים,קפיצי שסתומים,גלג"ש קידמי ועוד)

 

עד כמה שידיעותי מבוססות - חיזוק חלקו העליון של המנוע ללא שיפוץ/חידוש חלקו התחתון - אין בו תועלת לטווח ארוך.

לדעתי יש לעשות שיפוץ מלא מלמטה ועד למעלה (כך לפחות אני הייתי נוהג).

מאחל לכם בהצלחה והנאה מהעבודה

מחכים לשניכם לטיול הקרוב של אופנועי אספנות.

מצא משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב אז לאחר שכבר חשפתי את עצמי ואת שיפוץ הטריומף כאן בפורום קיבלתי החלטה לא להיות רק קורא פסיבי וגם לכתוב בעצמי יומן שיפוץ,אני מאמין שבשיתוף בפורום אקבל מוטיבציה ותמיכה ( גם נפשית :-D ) להמשיך קדימה.

 

כמו בכל דבר בחיים מה שמניע את הפרויקט הזה וקובע את הקצב הוא הזמן והכסף ולכן אני לא יכול להתחייב שקצב העדכון יהיה יומיומי

אבל זאת בהחלט מחויבות מצידי לצלם לכתוב ולעדכן.

 

משום שאני כבר עמוק בתוך השיפוץ אני אנסה לכתוב קצת גם על דברים שכבר עשיתי,בינתיים קבלו קצת תמונות של לפני

Picture 012.jpg

Picture 013.jpg

Picture 019.jpg

Picture 026.jpg

Picture 016.jpg

Picture 009.jpg

Picture 024.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...