Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וכדי שלא תחשבו שאני עסוק רק בלהתבכיין על תפארת ההנדסה הבריטית, קבלו כמה נקודות של התקדמות;

 

1. הגיע צילנדר חדש-ישן, נקנה ב-EBAY כשאחת מצלעותיו שבורה- כנראה בגלל זה מעולם לא נמכר ושכב על המדף, הצלע רותכה ונצבעה,מחכה לפגוש את הבוכנות החדשות שהוזמנו.

2. שני בתי הנדנדים (מה שפותח וסוגר את השסתומים) לוטשו והוברקו, עדיין לא מושלם אבל בדרך,נקנו מכסים חדשים, גם הצד המכני שופץ-תמונות בהמשך השבוע.

3. ממנוע מספר שלוש יצאו 2 טלטלים תקינים אך מעט סרוטים, הטלטלים לוטשו בהתחלה ע"י גלגל סקוטץ'/נייר 200 מורכב על מקדחה ואחר כך נייר 400 , 600 והברקה סופית על גליל בד+סבון.

 

צירפתי עוד 3 תמונות, אחת של המפתחות שצברתי לטובת הפרויקט,כולם WITWURTH סטנדרט שחלף מן העולם בשנת 68

וכלי נוסף ששימש אותי באחד המנועים לפתוח את שני חצאי המנוע שהיו פשוט דבוקים זה לזה בהמון סיליקון,הכלי היה בשימוש חנות אופניים בחדרה עשרות שנים עד שהגיע אלי יחד עם עוד כל מיני דברים יפים (סיפור אחר)

 

הלו רן

כלי העבודה הישנים ממש יפים,דרך אגב יש באנגליה להשיג סטים של בוקסות ומפתחות וויטוורט מודרנים.

לגבי הטלטלים יותר חשוב מהליטוש זה לבדוק ניצבות הקדחים ואובליות,לגבי הפגיעות הקטנות זה ממש זניח לא הייתי נוגע בזה בכלל.בהצלחה בהמשך.

חן.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יפה מאוד, ממה שאני למדתי, בארץ רוב האןופנועים הבריטים סבלו מתחזוקה ותיקון לקויים, הכל נעשה מקומבינות לא מהעולם.

בבריטים היה נהוג שפילטר השמן נמצא בתוך מיכל השמן, מישהו טרח לנקות אותו פעם? אני מניח שמעטים מאוד.

לגבי הנזילות פרט לבוקסות ברונזה שחוקות לחלוטין נעשה שימוש בבריסטולים רגילים בתוספת שלק, מישהו באמת חשב שהדבר הזה צריך לאטום?!

אחח אחח הקומבינטור.

 

רן לגבי השיחים, הצלחת לפתוח אותם ללא בעיה? אני מתכנן על פירוק בקרוב, רוצה לדעת מה מחקרה לי.

עמית.

 

על הקומבינות אני יכול לכתוב שלושה פרקים, המדהים הוא שהפתרונות "היצירתיים" מופיעים בעקביות בשלושת המנועים,מענין אם כולם טופלו כך באוטו מקום? לגבי השיחים,תרסס טוב בWD40 או משהו דומה ותן לזה לעמוד קצת,אם אתה מתכנן להשתמש בהם מחדש אז תנסה לא לפגוע באומים (NIPPLE) ברגע שהם אובליים לא תוכל להשתמש איתם למתיחת הגלגל בהמשך,אם יש אחד עקשן-תשאיר אותו לסוף,ברגע שפרקת את רוב הגלגל,הנאבה יוצאת ממרכוזה ותוכל לדחוף את השיח למעלה וכך לחשוף את הניפל השורר.

פורסם

מה מחקה לי?! אויי וויי, אפילו בתירוץ של השעה אני לא יכול להתשמש:roll:

 

נראה מה יהיה עם השיחים שאצלי, סה"כ מדובר בוותק של עוד כה 20 שנה :wink:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עוד שבועיים חלפו להם, כל יום יש התקדמות קטנה, חלקים ממשיכים להגיע בטיפטוף

 

בין לבין הגיע עוד אופנוע (מספר 3) הפעם החלטתי לא לפרק לגורמים כמו אופנוע מספר 2 ולקחת רק מה שאצטרך בהמשך,

 

מה שבטוח שאפשר בשקט לבנות עוד אחד כשכל זה יסתיים.

 

הוצאתי מתוך הקרנק את צינור משקעי השמן שהיה מטונף, ניקיתי והחזרתי עם פקק חדש-ראש הלן ( המקורי -ראש מברג שטוח נהרס בפתיחה בריתוך) הקרנק נשלח לאיזון וחריטה של הצד בו נמצא מיסב נחושת - אחת מהבעיות הנפוצות באופנוע הזה,החריטה היא לאוברסייז שלישי.(או בעצם אנדרסייז)

עשיתי צבע יסוד ופחחות למיכל דלק וציפיתי אותו מבפנים עם חומר יעודי , את הכנפיים גם סיימתי-לא הייתי מרוצה ומסרתי לחבר לביצוע-תמונות של הכנפיים והמיכל מורכבים להתאמות בשבוע הבא..מקווה8)

בינתיים עוד קצת ליטושים, מכסה הגיר לוטש והוחלף המיסב שבתוכו .

015.JPG

017.JPG

096.JPG

094.JPG

097.JPG

037.JPG

פורסם

יפה נראה מעולה, רן תגיד איך ההברקה שורדת? כשאני בזמנו הברקתי את חלקי האלומניום הכל היה נראה מליון דולר לשבוע בערך, אחרי כן האלומניום התחמצן ולא הבריק כבשבוע קודם.

החומרים שאתה משתמש בהם יוצרים הגנה על האלומניום?

 

מהיכן הזמנת את כל הגומיות?

בנתיים ה23 מתקרב ומחירי הטיסות יורדים, אתה בא?!(המבין יבין 8))

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

עמית הפיתוי אכן גדול, ומכיוון שידעתי שאני עלול להתפתות כבר שריינתי לעצמי חופש ל3 הימים של התערוכה-אבל בארץ:cry:

 

לגבי האטמים, צירפתי לך קישור,לא מצאתי קיט לNORTON 16H אבל שווה לבדוק עם החברה (WASSEL) את שלי מצאתי ב

 

EBAY אבל בדיעבד זה רק ענין של נוחות, גש לרשף המפרץ ( מול שזר,אתה מהאזור נכון?) יש להם הכל וזה בטח יוצא חצי מחיר.

 

http://cgi.ebay.co.uk/NORTON-OIL-SEAL-KIT-/290502605952?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43a34dfc80

פורסם

זה בסדר, בנורטון שלי אין כזה דבר מחזירי שמן, האטמים היחידים שאצטרך הם לגיר, ואותם גם אכין ללא כל בעיה, למרות שאני אקנה כנראה אטמים מאנגליה.

אני התעניינתי לגבי חלקי הגומי למיכל דלק רגליות רכיבה\הילוכים\הנעה וכו'...

למרות שלא אמורה להיות בעיה להשיג אותם באנגליה.

 

מצאתי טיסה דרך פולין בפחות מ400 דולר אבל עם המתנה דיי ארוכה, נראה מה יהיו האופציות, כרגע מסתמן שאני אכן אהיה שם.

 

לגבי הפוליש, לא ענית, עד כמה הוא שורד?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

לגבי ההברקה, הנסיון שלי מלמד שאם החלק עובר תהליך שלם,

 

ליטוש עם גלגל סקוטץ'+נייר לטש ואז ירידה בגרעין 600,400,320,220,120,ואם צריך גם 800 או 1000

 

החלק לא מתחמצן כל כך מהר אבל בהחלט הברק יורד, יש לי מעין תרסיס סיליקון פוליש שבאמת עוזר

פורסם

רן אני מציע לך לשנות את השם למיסטר טריומף.

נראה יפה הרכש החדש.זה ממזור?לפי המיכל הוא נראה מהשנים הראשונות של הunit .

חן.

פורסם
רן אני מציע לך לשנות את השם למיסטר טריומף.

נראה יפה הרכש החדש.זה ממזור?לפי המיכל הוא נראה מהשנים הראשונות של הunit .

חן.

קודם אתה דואג למלא לי את המחסן בטריומפים ואחרי זה אתה משנה לי את השם..:lol: כן,מצחיק איך כששיפצתי את הב.מ.וו

 

אמרתי שלא אגע בשום כלי של חברה אחרת.. אבל בהחלט התאהבתי בטווין של טריומף.

 

המיכל דלק הזה עם הסמל הספציפי הזה היה קיים מ61 ועד 65 כולל, האופנוע הזה הוא משנת 65, הרבה חלקים במעטפת לא מקוריים או יותר נכון חסרים, אבל מה שחשוב שהמנוע סך הכל במצב טוב, והראש מנוע תקין (סוף סוף אחרי פירוק שלושת הקודמים)

 

הנה שלוש רעיונות מה אפשר לעשות עם טריומף טווין:

 

1.

2.http://www.youtube.com/watch?v=jhuZk5q0qCs

3.http://www.youtube.com/watch?v=yveniE_iVw4

פורסם

זאת הייתה שבת ארוכה במחסן, הרבה באלגן הצטבר בחודשי החורף ושבת אביבית הייתה בדיוק מה שהייתי

 

צריך בשביל קצת לארגן ולנסות להבין מה עוד נשאר לעשות, הכנפיים חזרו מפחחות ושבוע הבא הולכות לצבע יחד עם המיכל(שמצריך

 

עוד קצת עבודה)

 

ולכן היום החלטתי להרכיב הכל ולראות שכל החורים במקום,זאת הייתה שוב הזדמנות להרכיב את הכסא,להתיישב ולהרגיש שאוטוטו

 

זה מניע...:? כמובן שלא הכל הלך חלק, האופנוע הוא מודל 66 וכל ההברגות והברגים סטנדרט WITWURTH שהחזיק עד 68,

 

אבל המזלג שייך לטייגר משנת 70, הברגים שמחברים את הכנף למזלג הקדמי לא קיימים ולכן הברזתי אותם לM8 ובינתיים זה

 

המקום היחיד באופנוע שוויתרתי על שמירת מקוריות הברגים.

 

כרגע הכל כבר מפורק ומוכן לצבע

003 (2).JPG

004 (2).jpg

007 (2).JPG

006 (2).JPG

009 (2).JPG

008 (2).JPG

005 (2).JPG

פורסם

כל הכבוד איזה יופי

בתמונות הצבע של הכנפיים ומיכל הדלק נראה ממש יפה ,מה יהיה הצבע הסופי?

אולי יש לך מכל הפירוקים חילזון לספידומטר רזרבה ? אני צריך ומעוניין לרכוש

איציק

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רן שלום

יש לך תשובה לגבי חילזון לספידומטר?(ראה הודעה קודמת)

וגם זכור לי שהיבטחתה סירטון של הבימר, אנחנו ממתינים.

איציק

פורסם

הי איציק, מצטער רק עכשיו ראיתי את הבקשה שלך,אני אשמור לך חלק כזה בכיף.

 

לגבי הסרט, הוא קיים רק שעוד לא הצלחתי להתגבר על הקטע הטכני של לעלות אותו לרשת,הילדים בחופש וכמו שאתה רואה אין הרבה התקדמות,שבוע הבא אני מקווה להתחיל לסגור את המנוע.


×
×
  • תוכן חדש...