Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום יקר ,

 

הרכב אופל קורסה 04 , מנוע 1.2 , Z12XE .

 

לאחרונה בימים הקרים של ה"חורף" שיש לנו לוקח למנוע כ 10 דק' ויותר להגיע ל 80 מעלות , ומאוד מתאמץ להגיע לטמפ' עבודה ( 90~ מעלות בערך )

נוזל קירור בדיוק בכמות שצריכה להיות .

 

אני חושב שזו תקלה של תרמוסטט שנפתח אבל לא נסגר , ייתכן ?

מבקש הערכה של כמה יכול להיות לעשות את זה במוסך , ומה עלות החלק .

 

עד כמה זה מסוכן להחליף בבית תרמוסטט ? ( אני מודע לזה שצריך לנקז את כול הנוזל ואז למלא מחדש ואז להוציא אויר מהמערכת , אבל במנוע אצלי המיכל עיבוי נמצא בנק' הכי גבוהה אז ככה שזו לא דאגה )

 

מישהו יודע איתך נמדדת הטמפ' של המנוע בדגם הספציפי ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
שלום פורום יקר ,

 

הרכב אופל קורסה 04 , מנוע 1.2 , Z12XE .

 

לאחרונה בימים הקרים של ה"חורף" שיש לנו לוקח למנוע כ 10 דק' ויותר להגיע ל 80 מעלות , ומאוד מתאמץ להגיע לטמפ' עבודה ( 90~ מעלות בערך )

נוזל קירור בדיוק בכמות שצריכה להיות .

 

אני חושב שזו תקלה של תרמוסטט שנפתח אבל לא נסגר , ייתכן ?

מבקש הערכה של כמה יכול להיות לעשות את זה במוסך , ומה עלות החלק .

 

עד כמה זה מסוכן להחליף בבית תרמוסטט ? ( אני מודע לזה שצריך לנקז את כול הנוזל ואז למלא מחדש ואז להוציא אויר מהמערכת , אבל במנוע אצלי המיכל עיבוי נמצא בנק' הכי גבוהה אז ככה שזו לא דאגה )

 

מישהו יודע איתך נמדדת הטמפ' של המנוע בדגם הספציפי ?

הטרמוסטט בא בילט-אין בתוך הפלאנצ' מים. אין שם אטם אלא גומייה.

צריך בוקסות כוכב מיוחדות כדי לפתוח את הברגים של הפלאנצ'.

מחיר הפלאנצ' הוא בין 100 ל150 ש"ח לחליפי.

הטמפ' של הקורסה שלך נמדדת דרך החיישן טמפ'.

פורסם
אין שם אטם אלא גומייה.

.

קיים שם אטם או עגול או בעל צורה גיאומטרית אחרת אבל עדיין זה נקרא אטם.

אטמים עשויים להיות מיוצרים מגומי/ניאופרן/סיליקון/וויטון ועוד...

 

בקורסה של פותח האשכול קיים אטם צורתי ואכן הוא חלק מבית התרמוסטט.

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום פורום יקר ,

 

הרכב אופל קורסה 04 , מנוע 1.2 , Z12XE .

 

לאחרונה בימים הקרים של ה"חורף" שיש לנו לוקח למנוע כ 10 דק' ויותר להגיע ל 80 מעלות , ומאוד מתאמץ להגיע לטמפ' עבודה ( 90~ מעלות בערך )

נוזל קירור בדיוק בכמות שצריכה להיות .

 

אני חושב שזו תקלה של תרמוסטט שנפתח אבל לא נסגר , ייתכן ?

מבקש הערכה של כמה יכול להיות לעשות את זה במוסך , ומה עלות החלק .

 

עד כמה זה מסוכן להחליף בבית תרמוסטט ? ( אני מודע לזה שצריך לנקז את כול הנוזל ואז למלא מחדש ואז להוציא אויר מהמערכת , אבל במנוע אצלי המיכל עיבוי נמצא בנק' הכי גבוהה אז ככה שזו לא דאגה )

 

מישהו יודע איתך נמדדת הטמפ' של המנוע בדגם הספציפי ?

 

החלפת התרמוסטט ברכבך אינה מסובכת וניתן לבצע אותה לבד עם קצת הדרכה ממני או מחברי הפורום.

אני רכשתי את התרמוסטט הכולל את בית התרמוסטט+אטם ב-EBAY במחיר של 110 שקלים כולל משלוח.

 

לשם ביצוע העבודה תצטרך גם לרכוש נוזל קירור (מומלץ מקורי או שווה ערך למקורי).

במערכת הקירור של רכבך נכנסת כמות של 5 ליטר נוזל קירור לכן תצטרך להצטייד ב-2 מיכלים של ליטר נוזל קירור ולמהול במי ברז לשם קבלת 5 ליטר נוזל קירור.

 

במידה והייבואן לא מחזיק בארץ נוזל קירור מקורי תוכל לרכוש נוזל קירור של קונצרן VAG המתאים למפרטים של OPEL קרי חופשי מסיליקאט ולמהול אותו במי-ברז.

עלות של מיכל מקורי תוצרת VAG הינה בסביבות כ-50 שקלים עבור מיכל של 1.5 ליטר.

איזה כייף לי :)

פורסם

חזרתי עם תמונה של המנוע מהאינטרנט .

 

התרמוסטט מסומן באדום בתמונה , לפני הבנתי יש צורך לנקז את כול המי קירור ופשוט לפתוח את הברגים ,לנתק את הצינור ולהוציא את התרמו , ואז להרכיב הכול חזרה .

 

בנוגע למילוי הנוזל החדש - יש רק למלא להניע את המנוע ,לתת לו להגיע לטמפ' עבודה , לכבות ואז לבדוק את רמת הנוזל ולהשלים במידה וחסר .

בנושא הניקוז , אין צורך כי מיכל ההתפשטות הוא בנק' הכי גבוהה .

 

מרק , היכן ניתן לקנות את הנוזל הייעודי הכי קרוב לראשון לציון ?

כדאי להחליף כבר את החיישן טמפ' על הדרך כבר ?

 

וכמובן ם יש לך הערות נוספות אשמח לשמוע .( אכין מדריך על הדרך עם תמונות כשאחליף :-P )

z12xe.jpg

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

נוזל קירור מקורי ניתן לרכוש במוסכי ייבואן הרכב.

אל תתחיל שום פירוק ברכב לפני שאתה נכנס למוסך לשם ביצוע סריקת תקלות ברכבך וחילוץ קוד תקלה במידה וקיים.

ייתכן מאוד שלא קיימת בכלל תקלה או התקלה ביוניט חום מנוע או בלוח שעונים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אתה אנציקלופדיה .

 

אני מכיר את ה VAG COM של וולקסואגן , יש משהו דומה לרכבי אופל ? ( אי ביי זו אפשרות)

 

אני יודע שיש אצלי OBDII , השאלה אם כול סורק הוא מתאים .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

שקע הדיאגנוסטיקה אצלך ברכב נמצא מתחת לידית של בלם היד.

 

אתה חייב לרכוש סורק המתאים לרכבי OPEL וכמבון ספרות טכנית.

http://cgi.ebay.co.uk/DIAGNOSTIC-FAULT-CODE-READER-VAUXHALL-OPEL-SCANNER-UK-/230570384015?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item35af10da8f

 

למה שלא תקפוץ לחבר הפורום מוסך רון שיעשה לך איבחון ממוחשב מהיר חינם אין כסף ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...