Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מתעניין ברכישת סיאט איביזה מהשנים 2005-2008, ידנית כמובן, לא סגור עדיין אם טורבו או לא.

השאלה שלי היא למה כל כך הרבה אנשים מוכרים את הדגמים האלה (בעיקר FR וקופרה)? אני מאמין ויודע שאלה רכבים מצויינים ואמינים ומהנים לנהיגה, ולמרות זאת אני נתקל בעשרות מודעות חדשות כל יום של איביזות שנמכרות.. יש סיבה הגיונית או שכולם במקרה מחליטים להשתדרג פתאום?

תודה.

פורסם

אני אנחש כי מדובר על רכבים שנרכשו במבצעים שונים, על ידי צעירים, מעבר ליכולתם הכספית (או לא).

 

היום אותם צעירים התבגרו, הבינו שהרכב הוא מעבר ליכולתם הכספית, או שצריכים את הכסף לעסק/דירה/לימודים, או שהבינו שצריכים רכב פחות יקר לאחזקה/מהיר/נוקשה.

משכנתא זה קל

פורסם

יש לזכור כי נמכרו כמויות רבות מהדגמים הללו, רובם ע"י צעירים וכן העובדה שרכב ספורטיבי מחליף ידיים יותר מאשר רכבים "רגילים".

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נגמרת האחריות = הלכה רשת הביטחון

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

לפי מה שאתם אומרים, אני אמור לחשוב שוב אם לקנות רכב כזה או שזה לא אמור להטריד אותי?

סה''כ זה רכב ראשון שאני קונה וגם אני צעיר (23) שמרויח משכורת ממוצעת מאוד כל חודש..

אני די סגור על האיביזה בלי להשוות אותה לכל המתחרות רק בגלל שאני נמשך יותר לרכב הזה מכל השאר בלי סיבה מסויימת.. זה הפוזה וההנאה שיש ברכב הזה..

תודה.

פורסם

הרבה נמשכו לפוזה ולהנאה ובסוף הבינו שאי אפשר לעשות פוזות עם מינוס בבנק :?

 

בגלל זה אני נוסע בפונטו, למרות שמתחשק לי מאוד אלפא.

פורסם

אני מכיר לא מעט ח'ברה שלקחו את הרכב בעסקת בלון ופשוט לא עומדים בה אחרי כמה חודשים.

 

רוב הבעלים הם צעירים שרוצים לגוון. זה לא כמו רכב משפחתי לאדם מבוגר.

 

חוץ מזה שבאמת נמכרו מאות מדגמי הספורט של האיביזה.

 
 

 

 
 
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מדוע באמת כולם מוכרים את האיביזה ?

שוחתתי עם כמה מהם, ולא נשמע היה כי הם צעירים פוחזים....

ואיך צעיר בכלל יכול לשים סכום כה נכבד ?

 

אבל יותר מזה, האם האיביזה 1.6 DSG מומלצת ? כי קראתי דעות לכאן ולכאן.

לכן פניתי לכיוון הTSI (איביזה FR), אולם בשיחה עם בעל רכב (שמוכר את רכבו ) הוא ציין בפני כי הרכב עצבני וספורטיבי ואינו מתאים למשפחה (תודה על הכנות). משפחתי מכילה זוג + תינוק ולא מתוכנן בעתיד הקרוב אנשים נוספים.

הנכון הדבר ?

פורסם

בוא אני יסביר לך את זה פשוט מאוד ,



דבר ראשון האיביזות חד משמעית לא אמינות הרבה מאוד תקלות דבר שני לא נוחות יותר מידי לנסיעה .

דבר נוסף הם ידניות ובידני טורבו הקלאץ קשה מה שמקשה על הנהיגה וזה נמאס באיזשהו שלב !!!

כמו כן איביזות מניסיון אישי אם היא יותר מ4-5 שנים על הכביש מתחיל צרות ::)

פורסם

אשמח אם תפרט מה כל כך לא אמין באיביזות...כי דווקא לפי הבנתי הרכב הזה מאוד אמין , במיוחד המנוע.

(1.8 טורבו )

לגבי התנהגות יש אומרים שכן יש אומרים שלא , אפשר לתקן את זה בהשקעה לא גדולה של קפיצים ובולמים איכותיים יותר.

לגבי ידני , מי שלא מסוגל להתמודד עם גיר ידני שלא יקנה אוטו ידני.

פורסם

בוא אני יסביר לך את זה פשוט מאוד ,



דבר ראשון האיביזות חד משמעית לא אמינות הרבה מאוד תקלות דבר שני לא נוחות יותר מידי לנסיעה .

דבר נוסף הם ידניות ובידני טורבו הקלאץ קשה מה שמקשה על הנהיגה וזה נמאס באיזשהו שלב !!!

כמו כן איביזות מניסיון אישי אם היא יותר מ4-5 שנים על הכביש מתחיל צרות ::)

 

ואיך האיביזות DSG 1.4 TSI ?

נוחות למשפחה ? ( זוג + ילד )

 

פשוט רציתי מנוע וגיר פולקסווגן, חבל שאין את מנוע ה-TSI 1.2 כמו בפולו, הוא בטוח היה מספיק

פורסם

[

בוא אני יסביר לך את זה פשוט מאוד ,



דבר ראשון האיביזות חד משמעית לא אמינות הרבה מאוד תקלות דבר שני לא נוחות יותר מידי לנסיעה .

דבר נוסף הם ידניות ובידני טורבו הקלאץ קשה מה שמקשה על הנהיגה וזה נמאס באיזשהו שלב !!!

כמו כן איביזות מניסיון אישי אם היא יותר מ4-5 שנים על הכביש מתחיל צרות ::)

 

כמה שטויות בפוסט אחד..

מנוע ה-1.8T באיביזה (ובכל קונצרן פולקסווגן) נחשב לאחד האמינים והמוצלחים שפולקסווגן ייצרו, וזכה ללא מעט פרסים.

אני לא יודע על מה אתה מדבר, אבל הקלאץ' באיביזות טורבו הוא אחד הרכים שנתקלתי בהם. אולי לך היתה בעיה ספציפית באוטו.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...