Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גולף עם 122 כ"ס. לא זריזה כמו ה- FR, אבל מרווחת יותר, נוחה יותר (ממה שאני זוכר איביזות; לא נהגתי על החדשות), 7 כ"א, ציון ריסוק מאוד גבוה (טפו, טפו, טפו) וכו'.

אנו זוג+ילד, ומאוד נהנו מהגולף הקודמת שלנו (160 כ"ס), ומהקודמת-קודמת (140 כ"ס). הן היו אמנם מעט יותר מאובזרות אבל גם זה בר "הלבשה" על ה- 122 בתוספת כסף, כמובן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זהו העניין, שאני לא מחפש רכב ספורט אלא רכב למשפחה קטן.

עד עכשיו הייתי נעול על הסיד.

אולם לנוכח רצוני להתקדם, עניין אותי מנוע הTSI בשילוב DSG

סקודה נפל מפאת עיצוב לא לטעמי

גולף - די יקר, אני מתלבט

והאיביזה נותרת כאופציה לא רעה כביכול, השאלה איך היא בתור רכב משפחה ?

ואגב באילו דגמים יש מזגן אחורי בגולף? האם הוא יעיל ?

פורסם
והאיביזה נותרת כאופציה לא רעה כביכול, השאלה איך היא בתור רכב משפחה ?

ואגב באילו דגמים יש מזגן אחורי בגולף? האם הוא יעיל ?

 

האיביזה קצת קטנה.

בכל הגולפים יש יציאת מזגן מאחור. שימושי ביותר. לא חזק כמו היציאה מקדימה כמובן, אבל שימושי ביותר. בצע נסיעת מבחן ובדוק בעצמך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם אתה לא בטוח לגבי צורך מנוע טורבו ברכב שלך, קנה אחת בלי טורבו, היא תהיה הרבה יותר זולה לאחזקה כנראה

אנחנו רכשנו לפני חודשיים איביזה SC 1.6 ידנית ב 90K, הרכב אחלה!!!

אמא שלי נוהגת בו יחד עם אחי מדי יום, אפשרי להיכנס בו גם משפחה שלמה למרות חוסר הנוחות שב3 דלתות, והצפיפות מאחור!

מבחינת דלק הוא עושה 1-13 משולב ( קח בחשבון שאמא שלי נהגת 80, לא יודע מה יקרה כשתלחץ עליו).

ראיתי לפי מה שרשמת שאתה סגור על האוטו בגלל מה שהוא "עושה" לך כלומר אתה סגור עליו בגלל איך שהוא נראה, בגרסא הנ"ל יש צמיגים רכבים גג פנורמי אורות ערפל וכל מה שצריך בשביל ה"פוזה" שאתה מחפש, עדיף לך לחפש אולי אחת כזאת, אם המחיר גבוהה תוכל לרדת אפילו ל1.4 משנת 2010

פורסם

בוא אני יסביר לך את זה פשוט מאוד ,



 

דבר ראשון האיביזות חד משמעית לא אמינות הרבה מאוד תקלות דבר שני לא נוחות יותר מידי לנסיעה .

דבר נוסף הם ידניות ובידני טורבו הקלאץ קשה מה שמקשה על הנהיגה וזה נמאס באיזשהו שלב !!!

 

כמו כן איביזות מניסיון אישי אם היא יותר מ4-5 שנים על הכביש מתחיל צרות ::)

 

בוא אני אסביר לך אפילו יותר פשוט: גיבוב של שטויות.

חד משמעית האיביזות אמינות מאוד בשל מנוע ה20VT הוותיק והאמין.

הקלאצ' רך ואשתי לא דיווחה על שום תקלות בזמנו.

אם שומרים על הרכב כמו שצריך הוא יחזיר לך באמינות מופלגת.

 

לפותח השרשור,

למשפחה עם תינוק לא הייתי רוכש איביזה ואם כן, אז יש את הדגם סטיישן FLOW ב112K.

בתור אב לילדה, תעשה לעצמך טובה ורכוש רכב גדול יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בוא אני אסביר לך אפילו יותר פשוט: גיבוב של שטויות.

חד משמעית האיביזות אמינות מאוד בשל מנוע ה20VT הוותיק והאמין.

הקלאצ' רך ואשתי לא דיווחה על שום תקלות בזמנו.

אם שומרים על הרכב כמו שצריך הוא יחזיר לך באמינות מופלגת.

 

לפותח השרשור,

למשפחה עם תינוק לא הייתי רוכש איביזה ואם כן, אז יש את הדגם סטיישן FLOW ב112K.

בתור אב לילדה, תעשה לעצמך טובה ורכוש רכב גדול יותר.

 

עידן

 

מתור אב לילדה אל תקנה איביזה קופרה ולא FR!!!

בלי להעליב אף אחד מבעלי האיביזות ואין לי שום כוונה לזלזל ברכב,

אבל זה רכב שלא ממש יודע להחזיק את הכביש ובמקרה של תאונה התוצאות מאוד כואבות, מנסיון.

אם יש לך ילדה תקנה משהו כמו גולף או A3 או אפילו תוסיף קצת ותקח לאון 2.0 טורבו.

וגם רכב 3 דלתות וקטן לדחוס ילדה מאחורה זה לא הכי נעים, לא לך ובטוח שלא לילדה :)

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

לרכב אין בעיה "להחזיק" את הכביש, לפעמים לנהג יש בעיה להחזיק ברכב.

שים לב שהבלצתי לו לרכוש רכב מרווח יותר.

לנו יש אוקטביה ואקסנט, בעבר היתה לי FR.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...