Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא היתי מתעלם ממשקל של הג'אונטים גם בקורולה.

לגבי אוטו דיפו - תוודא טוב טוב שאתה לא קונה משהו באיכות ירודה שלא יחזיק מעמד ואפילו עלול להיות מסוכן.

אולי כדאי שתבדוק עם משווקים מנוסים כמו פיט-סטופ או מ.י.ח. - לפחות תהיה בטוח שאתה לא קונה מוצרים זבל.

 

אף אחד לא עונה לי על השאלה שלי - איך אני יודע שמדובר באמת במוצר מאיכות ירודה?

 

מה זה אומר בכלל?

 

המאמר שצירפו לי מתייחס לצמיג ולא לחישוק שהוא יושב עליו - אני לא מחליף את הצמיגים - צמיגים יש לי טובים מספיק.

 

הרכב נוסע רגוע.

 

איפה הבעיה כאן? זה מה שאני מחפש - מה הצרות שאני צריך לצפות מחישוק זול? חוסר איזון? התפרקות תוך כדי נסיעה? האם יש סטטיסטיקה על מקרים שכאלו?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אף אחד לא עונה לי על השאלה שלי - איך אני יודע שמדובר באמת במוצר מאיכות ירודה?

 

מה זה אומר בכלל?

זה אומר שיש סיכוי טוב שחוזק החומרים לא יהיה ברמה הנדרשת.

איך יודעים אם המוצר איכותי? יש חברות כגון: TSW, SPEEDLINE, BBS, FUNDMETAL, LENSO ועוד שאלו הן חברות טובות. המחיר כמובן בהתאם, סט חישוקים יעלה 4K ש"ח ויותר ולא 1.2K ש"ח של צ'ינג לינג. אבל צ'ינג לינג תשפשף פעם אחת במדרכה, יש סיכוי לא רע שהחישוק יתחיל להתפרק, תכנס לבור יתעקם ועוד.

 

אם אתא לא מתכוון להשקיע סכום של כמה אלפים טובים - תישאר עם הברזל, אלא אם כן אתה רוצה לעשות רכב אטרקטיבי בשביל למכור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

למה לבזבז אלפים על גאנטים?

אפשר לקנות גאנטים גם ב1000 שקל לחדשים. אם תרצה, אפנה אותך למקום כזה.

סיני, יפני או כל דבר אחר. יש לך צמיגים עם דופן עבה, שכנראה יבלטו גם ככה מהגאנט. אז יהיו שריטות של מדרכה. כל עוד לא תעוף עליה מהר, הם לא ישברו. אתה לא מאמץ את האוטו ולא שם עליו הרבה משקל. הגאנטים יחזיקו שנים.

על הפנדה שלי (14 אינץ) שמתי גאנטים יפייפיים ב1200 שקל (מחיר לצרכן). לא רואה סיבה להשקיע על חישוקים של OZ LENSO ואחרים אם לא מדובר על חתך נמוך אשר יושפע מהכבישים בארץ.

אם אתה רוצה מראה, לך על זה. אישה קונה מכנסיים שעולים יותר מהגאנטים האלו. גם לך מגיע.

IMG_0076.jpg

פורסם
למה לבזבז אלפים על גאנטים?

אפשר לקנות גאנטים גם ב1000 שקל לחדשים. אם תרצה, אפנה אותך למקום כזה.

סיני, יפני או כל דבר אחר. יש לך צמיגים עם דופן עבה, שכנראה יבלטו גם ככה מהגאנט. אז יהיו שריטות של מדרכה. כל עוד לא תעוף עליה מהר, הם לא ישברו. אתה לא מאמץ את האוטו ולא שם עליו הרבה משקל. הגאנטים יחזיקו שנים.

על הפנדה שלי (14 אינץ) שמתי גאנטים יפייפיים ב1200 שקל (מחיר לצרכן). לא רואה סיבה להשקיע על חישוקים של OZ LENSO ואחרים אם לא מדובר על חתך נמוך אשר יושפע מהכבישים בארץ.

אם אתה רוצה מראה, לך על זה. אישה קונה מכנסיים שעולים יותר מהגאנטים האלו. גם לך מגיע.

 

לתגובה כזאת לא ציפיתי, אתה יודע בכלל מה ההבדל בין גאנט סיני לבין גאנט של חברה מוכרת?

אתה יודע מה משמעות ההבדל במשקל בין הגאנטים?

אז סבבה שיש גאנטים בזול, אבל זול מתחיל ב"ז"

פורסם

הסינים לא מתפרקים, דיי כבר עם השטות הזאת

כל ערסי המדינה נוסעים איתם בלי בעיה.

אולי הם יותר כבדים אבל את מי זה מעניין?? בטח שלא את פותח השרשור.

כדי לשבור ג'אנט כזה צריך לעשות דברים מטורפים או לנסוע עם חתך ממש ממש נמוך.

למה שבנאדם שמחפש את העיצוב יקנה בפי 4 כסףבשביל פרמטרים שלא מעניינים אותו? אם הכסף שלו גודל על העצים אז אין בעיה, אבל אז הוא בטח לא היה בא לשאול בפורום על ג'אנטים זולים..

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
אף אחד לא עונה לי על השאלה שלי - איך אני יודע שמדובר באמת במוצר מאיכות ירודה?

 

מה זה אומר בכלל?

 

 

לך על יצרנים ידועים (לא חייבים BBS).

או שתעשה מחקר לבד ואז תבחר או שלך לשמווק שאפשר לסמוך עליו (לא ילד מאופיס דיפו).

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

או קיי



 

המציאות היא שמי שתנהג ברכב הזה תהיה לרוב האשה - היא לא מרבה לטפס על מדרכות וגם לא בטעות.

 

אין מה לעשות, פה ושם הרכב חוטף איזה מכונת קטנה אבל בד"כ הסובל העיקרי הוא הטמבון האחורי :-D

 

לא מנמיך את החתך.

לא מרחיב או מגדיל מידות.

הנהיגה של שנינו בואו נאמר שאני צריך שיניים תותבות והאשה לפעמים נוסעת ישר קצת מהר מידי - כאן זה נגמר...

 

לפי מה שאני רואה - אם באמת הג'אנטים האלו היו כל כך מסוכנים - כבר היתה סטטיסטיקה מפורסמת על כך.

 

אני לא אומר שאני הולך לרכוש כרגע - גם ככה זה בשלב שיעורי בית ואם יהיה שלב ביצוע זה יהיה לקראת הקיץ הקרוב ולא לפני.

 

אבל עכשיו אני כבר יודע מה אני הולך לבדוק בזמן הקרוב ואיפה אני הולך להתעניין.

 

PITSTOP - מצטער, אני לא מכוון לשם, אבל פנצ'ריות שאני מקבל עליהם המלצות מפה לאוזן בהחלט נשמע כמו היעד הנכון לבדיקת השוק.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חישוקים זולים מזהים בתחילה על פי מחירם, עבור למשקלם שלרוב לא יפחת מחישוקי הברזל המוחלפים, וכלה באי דיוקם מה שמביא ללא מעט בעיות של רעידות וקושי באיזון. אשר למראה, לי למשל לא מסתדר טוב בעין חישוק נוצץ על מכונית סולידית ישנה, אבל זה אני וזהו טעמי.

ואגב מחיר, אפשר בהחלט להשיג חישוקים טובים במחיר של כ 2K, ודאי כשמדובר בגודל 14.

פורסם

לאנוס, נראה לי שאני צריך לשאול אותך את השאלה שאני בד"כ שואל את בני ה-18: אתה באמת צריך את זה? האם הקורולה 1996 כזו מכונית יפה שהג'אנטים יוסיפו לה משהו? האם שווה להיות קורבן לגניבה (ראה השרשור על גניבת ג'אנטים בחיפה).

בכלל, נראה לי שאין הרבה הגיון להשקיע ברכב 1/4 מערכו על קוסמטיקה. אני מניח שגם בגינה שלך לא צומחים עצים המניבים כסף (אם היו - כבר מזמן היית מחליף את הקורולה במשהו יותר אלגנטי), אז התגבר קצל על החוש האסתיטי וחסוך את הכסף לימים טובים בהם תוכל לרכוש מכונית יותר יפה, אולי אפילו עם חישוקי סגסוגת קלה. אני הייתי במצב דומה עד לפני 4 חודשים - נהגתי בקורולה 1998, אפילו לא טרחתי לתקן חבטות בפח. בסופו של דבר אשתי שכנעה אותי להחליף את הרכב בחדש מחשש לתקלות, ואפילו לא היה קושי להפטר מהרכב החבוט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לתגובה כזאת לא ציפיתי, אתה יודע בכלל מה ההבדל בין גאנט סיני לבין גאנט של חברה מוכרת?

אתה יודע מה משמעות ההבדל במשקל בין הגאנטים?

אז סבבה שיש גאנטים בזול, אבל זול מתחיל ב"ז"

 

לא. אין לי מושג. שים לב בתמונה יש 2 מכוניות. אחת עם גאנט סיני ואחת עם גאנט איכותי ושתיהן נוסעות.

משקל גלגל 14 אינץ (גאנט) גם ככה לא גבוהה. והשינוי במשקל יהיה זניח. מה שגם הבחור לא טייס, ואין לו שום חשיבות בנושא.

אם הגלגלים יהיו מאוזנים, אין איתם בעיה. הם כולם בעלי תקן ואפשר לנסוע בהם. אין שום סיכון ושום חשש לגלגלים האלו.

 

לך תקנה "לא סיני" תשלם פי 2, ותקבל את אותו מוצר, תוצרת טאיוון.

 

אלוהים יצר את השמים ואת הארץ. כל השאר מיוצר בסין.

יש סיבה לכך, ולא רק המחיר. האיכות של התוצר הסיני היום, קרובה מאוד לתוצר המערבי. אין סיבה שאדם שנוסע ברכב רגיל, ולא נוסע בו נסועה רגילה, יאלץ לקנות גאנטים איכותיים. חבל על הכסף. נקודה. הגאנטים ברזל גם הם לא איכותיים והם לא תוצרת BBS גם ככה. אפילו לא B55.

פורסם

תעשה קצת חיפוש ותראה מה ההבדל בין חברה סינית עלומת שם לבין חברה איכותית.

אגב יכול להיות חברה עם שם שמייצרת את מוצרייה בסין, כך שאני לא שולל שסיני לא יכול להיות טוב.

 

ברור שהרכב נוסע, השאלה היא איך נוסע וזה נכון לגבי כל דבר ברכב שיש תחליף זול לעומת תחליף איכותי שלא בהכרח בהרבה יותר יקר.

אתה יכול לנסוע ברכב גם עם מנוע חצי גמור ועדיין הרכב ינסע.

אתה יכול לנסוע עם צמיגים גמורים ועדיין הרכב ינסע, אבל מה יקרה במקרה שתצטרך לעצור בלימת פתע?

אני יכול לתת לך 1000 דוגמאות.

בסופו של יום כל אחד יעשה מה שנוח לו לכיס ולמה שהוא נראה לו בטוח.

ואם אתה רוצה לחסוך בכסף אז תשאר עם גאנטים ברזל ותשים איזה טסה ב-100 שקל :)

פורסם

לדוגמא - אצל מ.י.ח היו פעם ג'אנטים של חברה מילה מיליה איטלקית וטובה מאוד - שגם היו שמים אותם על פיאטים וקורולות.

מחיר היה פחות מ-2000 ש"ח לסט.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

תודה רבה על התשובה הזו!

 

כן - לזהות מוצר זול על פי המחיר שלו זה די... ברור :wink:

 

לגבי המשקל - לא יודע למה, אבל ההגיון שלי אומר שאם הג'אנטים הזולים היו קלים כמו הג'אנטים היקרים יותר - אז באמת הייתי צריך לחשוש מזה שהם ישברו לי.

 

אבל אם הם כבדים יחסית - הם גם צריכים להיות חזקים בהתאם...

 

הנושא היחיד שמפחיד אותי זה נושא הקושי באיזון ולכן אני אבחר מקום שמבצע את האיזון במקום ומוודא שמרכיבים לי גלגל על ג'אנט מאוזן כבר במקום... או שאני מפספס כאן משהו?

 

החישוקים שאני רוצה להרכיב לא יהיו נוצצים כי אם שחורים - זה ישתלב טוב על הרכב וימשוך פחות תשומת לב, הרכב אמנם ישן וסולידי אבל זה רכב עם מראה מאוד אלגנטי וג'אנט מתאים יכול להוסיף לו המון.

 

חישוקים זולים מזהים בתחילה על פי מחירם, עבור למשקלם שלרוב לא יפחת מחישוקי הברזל המוחלפים, וכלה באי דיוקם מה שמביא ללא מעט בעיות של רעידות וקושי באיזון. אשר למראה, לי למשל לא מסתדר טוב בעין חישוק נוצץ על מכונית סולידית ישנה, אבל זה אני וזהו טעמי.

ואגב מחיר, אפשר בהחלט להשיג חישוקים טובים במחיר של כ 2K, ודאי כשמדובר בגודל 14.

 

ספרייל,

 

קודם כל - תביט בסמלון - יש לי כבר רכב אחד יפה עם חישוקי סגסוגת ומה שהולך בתוך הרכב הזה זה בכלל אחד הפרוייקטים הכי גדולים שבוצעו בפורום אודיו כאן בקארס פורום.

 

לא - אין לי כסף שגודל על עצים - מסכים איתך כאן.

 

אבל לא - גם אין לי תחליף טוב יותר לרכב הזה לפחות לשנתיים שלוש הקרובות ואני מעוניין מאוד להשאר עם הרכב הזה - אבל אני רוצה קצת קצת לשפר את המראה שלו וזו זכותי המלאה והבחירה שלי להשקיע במשהו שעושה לי טוב.

 

חיים פעם אחת - אל תחסוך כל הזמן לזמנים קשים, כי בסופו של דבר כשאתה תביט אחורה - אתה תגלה שהפכת את כל הזמן שלך לקשה ובשביל מה? בכדי לשרוד ימים קשים יותר? זה היבט על החיים שאני לא אוהב.

 

כשאגיע לזמנים קשים - אתמודד איתם ואני כבר אמצא את הפתרונות הנכונים - לבינתיים - אני רוצה לחיות, אני חי פעם אחת, אני רוצה לעשות את מה שעושה לי טוב כאשר אני יכול לעשות אותו.

 

רק עוד משהו אחד - שלא תחשוב לרגע אחד שאני לא שומר לעצמי קופות חסכון - הכסף שאני משקיע על הרכבים הוא כסף שיש לי זמין וחס וחלילה על חשבון חסכונות החירום שלי - אני מאוד שקול בהחלטות שלי ולכל דבר אני מקצה את המשאבים הנכונים - אבל לגבי ההיבט של לחסוך כל הזמן לזמנים קשים - לא, אני מראש משאיר סכום בצד שבו אני לא נוגע, כל השאר - כשאני רוצה להנות, אני נהנה ולא משנה ממה.

 

לאנוס, נראה לי שאני צריך לשאול אותך את השאלה שאני בד"כ שואל את בני ה-18: אתה באמת צריך את זה? האם הקורולה 1996 כזו מכונית יפה שהג'אנטים יוסיפו לה משהו? האם שווה להיות קורבן לגניבה (ראה השרשור על גניבת ג'אנטים בחיפה).

בכלל, נראה לי שאין הרבה הגיון להשקיע ברכב 1/4 מערכו על קוסמטיקה. אני מניח שגם בגינה שלך לא צומחים עצים המניבים כסף (אם היו - כבר מזמן היית מחליף את הקורולה במשהו יותר אלגנטי), אז התגבר קצל על החוש האסתיטי וחסוך את הכסף לימים טובים בהם תוכל לרכוש מכונית יותר יפה, אולי אפילו עם חישוקי סגסוגת קלה. אני הייתי במצב דומה עד לפני 4 חודשים - נהגתי בקורולה 1998, אפילו לא טרחתי לתקן חבטות בפח. בסופו של דבר אשתי שכנעה אותי להחליף את הרכב בחדש מחשש לתקלות, ואפילו לא היה קושי להפטר מהרכב החבוט.

 

תוספת נוספת -

 

אם אני יכול באמת למצוא ג'נטים קצת יותר טובים מהזולים ביותר שיש בפחות מ2K אני מן הסתם אעדיף אותם - תודה שהפניתם את תשומת ליבי לכך וכנראה שזה מה שאני אעשה.

 

במידה ואני באמת אחליט לקראת הקיץ לעשות צעד שכזה :) (כמו שהבנתם - אני רק בשלב זיינת המוח ושיעורי הבית)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אבל אם הם כבדים יחסית - הם גם צריכים להיות חזקים בהתאם...

במקרה של ג'נט סיני עלום שם אני מאוד בספק. סגסוגת לא טובה, גם עם החישוק כבד יכולה להיות שבירה יותר מידי.

למשל במשאיות סיניות שנוסעות ברוסיה לפעמים נעקרים הגלגלים ביחד עם הנאבה שלהם והמתכת שם עבה.

 

עמידה בתקנים ומשקל אלה פרמטרים מאוד חשובים. אני מכיר ליסינגאי אחד שהחברה שמה לו צמיגים סיניים. פעם הוא קצת שפשף במדרכה (כמו שאנשים עושים עשרות פעמים ביום) והצמיג ניקרע אצלו עד הלבן של הדופן הפנימית.

 

עדיף תישאר עם ברזל - יותר בטיחותי, ראיתי גם ג'נטים סדוקים וגם שבורים.

 

החומרים הסיניים הם לעיתים סוג ז', במיוחד חברת צ'ינג לינג כלשהי עלומת שם שלא אחראית על כלום שמעסיקה ילדים בחופש הגדול תמורת 4$ לחודש.

 

תעשה את השיקולים שלך ותחליט מה אתה רוצה לעשות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...