Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה שלי קנתה גולף GTI חדשה

טוענת שחסר קצת כוח לרכב

וגם קצת כוח בשבילי יהיה נחמד מאוד.

 

מה השלב הראשון?

אשמח לקבל לינקים לאתרים או סדנאות שמשפרות וכמובן את ההמלצות שלכם מה לשפר קודם.

מהנסיון שלי , הנעה קדמית זה לא מתכון הכי טוב להספקים יותר מידי גבוהים.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צי'פ, צנרת, אינט.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

חייב לציין שזה שנמע לי קצת מוזר...

לפחות הטענה שבגללה משפרים (אני ממש בעד לשפר בעיקרון) כאילו על מה היא נסעה עד עכשיו ש 200 כ"ס זה חסר כוח?!:?:

אבל שיהיה..

צ'יפ יתן שיפור משמעותי וניכר בכל ההילוכים המהירויות והזמינות

GOLF GTI 1.8T

פורסם

אני לא בטוח שזה הכוח סוס, יותר המומנט.

 

לGTI יש 28 קג"מ, תחשוב שרוב המכוניות שם עם מנוע מעל 2.5 ליטר ועם מומנט סביב ה35 קג"מ.

 

 

תמיד המכוניות האמריקאיות היו ידועות בעלות נפח עצום, מעט כ"ס אבל טונה מומנט.

מנועי 6.5 ליטר עם רק 300 כ"ס אבל מעל 70 קג"מ, נראה לך שהGTI מתקרבת לזה? :lol:

Got To love It

פורסם
חייב לציין שזה שנמע לי קצת מוזר...

לפחות הטענה שבגללה משפרים (אני ממש בעד לשפר בעיקרון) כאילו על מה היא נסעה עד עכשיו ש 200 כ"ס זה חסר כוח?!:?:

אבל שיהיה..

צ'יפ יתן שיפור משמעותי וניכר בכל ההילוכים המהירויות והזמינות

 

היה לה SUV הנעה כפולה עם 272 כוח סוס

פחות או יותר אותם נתוני האצה כמו ה-GTI

 

APR נראה לי אחלה

אני ילך על זה

פורסם
חברה שלי קנתה גולף GTI חדשה

טוענת שחסר קצת כוח לרכב

וגם קצת כוח בשבילי יהיה נחמד מאוד.

 

מה השלב הראשון?

אשמח לקבל לינקים לאתרים או סדנאות שמשפרות וכמובן את ההמלצות שלכם מה לשפר קודם.

מהנסיון שלי , הנעה קדמית זה לא מתכון הכי טוב להספקים יותר מידי גבוהים.

 

נשמע לי קצת מוזר שחסר לה כוח אלא אם ירדה לGTI מרכב חזק יותר או שהיא "לוחצת" מול רכבים אחרים.

יש לי את הרכב (בארץ) שנת 2010 ויצא לי לנהוג הרבה בארה"ב (ברכבים אחרים), אמנם הרכבים שם חזקים יותר מהליסנגים השוטטים בארץ אבל עדיין בנסיעה יומיומית לא חסר כוח בכלל עם רכב כמו הGTI.

אני דווקא יכול להצביע על דברים אחרים שמפריעים לי דווקא בתחום ההתנהגות (זוויות גלגול וכו')

 

השלב הראשון זה קורס נהיגה מתקדמת אם לא עשתה, השלב השני הוא APR Stage1.

האמריקאים מוציאים את הרכב מהסוכנות ישר עם Stage1 (ישנם אפילו דילרים של VW שהם גם דילרים של APR) והנמכה. :)

(אתה יכול לקרוא עוד בפורום golfmk6.com.)

 

אם Stage1 לא מספיק לה והיא רוצה ממש לעוף, טורבו K04 מAPR, היא תקבל באזור ה330 כ"ס.

 

אני מדגיש שוב, אם אתה רוצה לשמור עליה קח אותה לכמה ימי מסלול עם מדריך כדי שתדע לנהל את הכוח בצורה חכמה.

מניסיון, בחורות מפחדות מהדבר הכי בסיסי שהוא למעוך את הברייקסים ב"מצבים מוזרים" או אפילו בקו ישר ודבר שני זה גז מדוד בתוך הפניות (בעיקר בחורף!) כי טיפה יותר והיא ממשיכה ישר בפנייה לתוך הגדר (עזיבה מהירה של הגז במקרה כזה מזעזעת טיפה את הרכב) אז כדאי שתתרגל לזה.

פורסם

המכונית הממוצעת המשפחתית שם (כולל הדגמים הבסיסים של ניסאן ושאר היפניות) מתחילים לרוב מנפח 2.4 ובאים עם הרבה מומנט וזמינות כח טובה יותר ואני משאר שזה מה שחסר לה בGTI.

 

זה שיחסית לארץ הגולף חזקה מעל ומעבר לא אומר שהוא ירגיש יחסית למי שרגיל לרכב עם המון מומנט וזמינות כח מצוינת.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לפותח השרשור שלום,

אם כבר החלטת ללכת על APR תבדוק את הקיט טורבו K04 של APR למנוע ה-2.0 TSI.

עם סטייג' 1 בקושי תרגיש שינוי.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
היה לה SUV הנעה כפולה עם 272 כוח סוס

פחות או יותר אותם נתוני האצה כמו ה-GTI

 

APR נראה לי אחלה

אני ילך על זה

 

SUV כבד עם 272 כ"ס, בטח גיר אוטומטי רגיל + הנעה כפולה לא נשמע לי מטוס ביחס לGTI.

(אני מתאר לעצמי שהיה לו מומנט אבל זה עדיין נשמע לי טנק)

 

לדעתי תתחילו מStage1, הרבה טוענים שזה בדיוק מה שהיה חסר לה.

אם זה לא מספיק תוכלו תמיד לשדרג הלאה - ידוע לי שלAPR יש מדיניות של לבוא לקראת הלקוח מבחינת המחיר כאשר משדרגים את התוכנה שלהם אצלם. (ככה שהכסף על הStage1 לא ייזרק לפח).

 

הייתי בודק אם זה גם לא העניין של הרעש (או האי-רעש) בכלל של הרכב, הGTI נורא שקטה, אני מוכן להתערב ששינויים בתחום הצליל ישנו לה את התחושה לגמרי וייהפכו את הרכב מתמים לRicer סטייל. (על הדרך מרוויחים גם כמה סוסונים)

בנוסף, היא צריכה להבין שזאת לא הנעה כפולה(הרכב לא ייצא ברמזור כמו הSUV) - תבדוק שהיא לא מבטלת את הבקרת משיכה, לוחצת עד הסוף ברמזור ונשארת במקום. :)

 

חוץ מזה תדע שאתה יותר ממוזמן להעלות תמונות של הרכב ולספר איזה אבזור נבחר.

 

טיפ אחרון, כמו שאמרתי - אם קניתם מדילר של VW תבדקו אם במקרה הוא גם משווק של APR בשביל לסגור את הפינה של האחריות על הרכב.

פורסם
SUV כבד עם 272 כ"ס, בטח גיר אוטומטי רגיל + הנעה כפולה לא נשמע לי מטוס ביחס לGTI.

(אני מתאר לעצמי שהיה לו מומנט אבל זה עדיין נשמע לי טנק)

 

לדעתי תתחילו מStage1, הרבה טוענים שזה בדיוק מה שהיה חסר לה.

אם זה לא מספיק תוכלו תמיד לשדרג הלאה - ידוע לי שלAPR יש מדיניות של לבוא לקראת הלקוח מבחינת המחיר כאשר משדרגים את התוכנה שלהם אצלם. (ככה שהכסף על הStage1 לא ייזרק לפח).

 

הייתי בודק אם זה גם לא העניין של הרעש (או האי-רעש) בכלל של הרכב, הGTI נורא שקטה, אני מוכן להתערב ששינויים בתחום הצליל ישנו לה את התחושה לגמרי וייהפכו את הרכב מתמים לRicer סטייל. (על הדרך מרוויחים גם כמה סוסונים)

בנוסף, היא צריכה להבין שזאת לא הנעה כפולה(הרכב לא ייצא ברמזור כמו הSUV) - תבדוק שהיא לא מבטלת את הבקרת משיכה, לוחצת עד הסוף ברמזור ונשארת במקום. :)

 

חוץ מזה תדע שאתה יותר ממוזמן להעלות תמונות של הרכב ולספר איזה אבזור נבחר.

 

טיפ אחרון, כמו שאמרתי - אם קניתם מדילר של VW תבדקו אם במקרה הוא גם משווק של APR בשביל לסגור את הפינה של האחריות על הרכב.

 

נכון אתה צודק , זה באמת היה טנק

אבל אולי בגלל המנוע החזק וההנעה הכפולה , הרכב יצא מהר מאוד מהמקום והאיץ לפי נתוני יצרן למאה תוך 7.5 שניות שזה קרוב מאוד ל-GTI.

 

באותו יום שהיא עשתה נסיעה מבחן על ה-GTI היא עשתה סיבוב של 20 דקות על פורשה קאיימן S , בגלל זה היא איבדה פרופורציות , חחחח

 

לגבי APR , בדקתי באתר שלהם ביוסטון (איפה שאני גר) יש כמה סדנאות שיפורים מורשים שלהם אבל לא הדילר שמכר לי את המכונית.

זה אומר שאני יאבד את האחריות?

פורסם

תבדוק גם לגבי דילר של חברת GIAC.

גם לGIAC דילרים בארה"ב שיוכלו לספק לך תוכנה חזקה יותר +שלט איתו תוכל להעביר בין תוכנה משופרת למקורית,כאשר לפני כניסה למוסך, תוכל להחזיר את הרכב למצב מקורי ולשמור את האחראיות.

בהצלחה.

פורסם
לגולף 2011 אין תוכנה.

לא GIAC לא APR ולא REVO.

אין לך כרגע שום דרך לשפר את הרכב.

 

מה ההבדל בין דגם 2010 לדגם 2011?

בדיוק אותו רכב , בדיוק אותו מנוע ומחשב מנוע


×
×
  • תוכן חדש...