Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף למברכים, כל הכבוד על העבודה העצמית הרצינית.

מצרף לינק המדגיש את החשיבות להמצאותו של מרכיב ה-Zincdialkyldithiophosphate) ZDDP ) בכמות המספקת בשמן המנוע שבו תחליט להשתמש כשתשפוך מהקרטר את הפרסטון.

כמות נכונה של ZDDP תמנע את השחקות גלי הזיזים ושאר הרכיבים הנעים במנוע הרכב הקלאסי.

 

http://www.millersoils.net/1_Millers_frame_CLASSIC.htm

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה ידוע לי, מכיוון שהעילתי את הנושא כאן בעבר. השאלה היא איפה ניתן להשיג שמן כזה בארץ, או אולי תוסף.

בחנות לאביזרי רכב ראיתי תוסף שכזה, אך זה נראה כמו שמן דבש, ולא היה רשום עליו שמכיל ZDDP. כל מה שהיה רשום זה שהוא מונע שחיקה. לידו היה מוצר דומה, ומה שרשום עליו היה שהוא מונע עישון של המנוע. בנתיים שמתי שמן 20-50 של פרסטון.

פורסם

קניתי שמן מתאים מהכתובת הבאה:

[email protected]

http://moto-depot.co.il/product_info.php?manufacturers_id=59&products_id=5585&g_scroll=504

המוצר מכיל את התוסף.

זה יקר... אבל אוברול יקר יותר.

החנות ברחוב סלמה ת"א יפו.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

259 שקל??? מקבלים גם מניה בחברה במחיר הזה?

ועכשיו ברצינות.. אין משהו טוב וזול יותר? נניח 100-120 ש"ח שמכיל את החומר? אולי תוסף?

מה עם השמן של הדיזל?

תגיד זה לא לאופנועים בלבד?

פורסם
259 שקל??? מקבלים גם מניה בחברה במחיר הזה?

ועכשיו ברצינות.. אין משהו טוב וזול יותר? נניח 100-120 ש"ח שמכיל את החומר? אולי תוסף?

מה עם השמן של הדיזל?

תגיד זה לא לאופנועים בלבד?

 

שמן מנוע מחליפים כל 10,000 ק"מ, בוא נעשה את זה 5,000 ק"מ. עבור רכב אספנות, המדובר על קילומטרז' שנתי על פי רוב. אם שמן המנוע המומלץ הזה כל כך טוב, הוא לא שווה לך תוספת של 12 שקלים בחודש?

נקודה למחשבה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

השמן הייעודי של MILLERS עולה כ- 25 ליש"ט. נניח כפול 6 זה יוצא 150שח.

 

בהנחה שהשמן שעולה בארץ של 259שח מכיל את התוסף ותואם לשמן של מילרס אז יש לך פתרון. המחיר ייתכן וגבוהה ואולי מוגזם, אבל אין דרך להביא את הגלון של מילרס לארץ בפחות מזה.

 

אז אמנם באנגליה המחיר שפוי, אבל מזג האויר ממש משוגע.

 

אני הייתי מוציא את הפרסטון מהמנוע כמה שיותר מהר.

פורסם
שמן מנוע מחליפים כל 10,000 ק"מ, בוא נעשה את זה 5,000 ק"מ. עבור רכב אספנות, המדובר על קילומטרז' שנתי על פי רוב. אם שמן המנוע המומלץ הזה כל כך טוב, הוא לא שווה לך תוספת של 12 שקלים בחודש?

נקודה למחשבה.

 

אתה צודק. אני מעיף את הפרסטון גם ככה, לאחר ההרצה. השאלה אם זהו לא שמן יחודי לאופנועים או רכבים מוטרפים, שתנאי העבודת מנוע (חום מנוע למשל) שונים משלי?

פורסם

מתוך המפרט:

Product Description

*Maximum performance and protection at high RPM and high temperatures.

*Superior friction reduction boosts horsepower output.

*Extra anti-wear additives (ZDDP) provide ultimate wear protection.

*Excellent oil film strength to improve oil pressure.

*Enhanced additives protect against deposits and fuel contamination.

*API SL.

http://www.risingsunperformance.nl/valvoline-vr1-racing-oil-5w50-1ltr.html

זה שמן סינטטי מלא, מתאים לכל סוגי המנועים (גם באופנוע 4 טקט זה מנוע!). שים גם לב שמה שהחנות בסלמה מוכרת זה מיכל של 5 ליטר, כך שסביר שישאר לך ליטר להוספה בשעת הצורך...



ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

חפש את המפרט של AGIP שמן 20-50 עולה 89 שקל באוטודיפו וזה נחשב לשמן מצויין .

נראה לי שתוסף הזה נמצא בכל השמנים האיכותיים .

כנראה שהוא לא נמצא בדלקול(למרות שזה אחלה שמן) ,פרסטון אמריקן איגל וכל החארטות האלו.

האמת שאפשר אולי לנסות להתקשר לדלקול ולשאול אותם הרי השמן מיוצר בארץ אולי יהיה ניתן לקנות את התוסף בנפרד.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ואגב- צריך לבדוק שזה לא צמיגות נמוכה מדי 5-50 למנוע הזה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
חפש את המפרט של AGIP שמן 20-50 עולה 89 שקל באוטודיפו וזה נחשב לשמן מצויין .

נראה לי שתוסף הזה נמצא בכל השמנים האיכותיים .

כנראה שהוא לא נמצא בדלקול(למרות שזה אחלה שמן) ,פרסטון אמריקן איגל וכל החארטות האלו.

האמת שאפשר אולי לנסות להתקשר לדלקול ולשאול אותם הרי השמן מיוצר בארץ אולי יהיה ניתן לקנות את התוסף בנפרד.

כל השמנים העכשווים אינם מכילים את התוסף, כי הוא פוגע בממירים הקטליטיים. לכן שכח משמני אוטודיפו.

טווח הצמיגות הגדול אומר פשוט כי הצמיגות תהיה מתאימה בטווח טמפרטורות גדול. זה הכל. (שמן 20 - 50 יהיה צמיג מדי בטמפרות ארקטיות. בטמפרטורות רגילות הצמיגות של שניהם תהיה זהה. אבל השמן הסינטטי יחזיק יותר זמן מעמד, בפרט בתנאים קשים, ויגן יותר טוב על המנוע בהתנעה - בה נגרם מירב הנזק).

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

אוקי, אני מודע לזה שהשמן מעולה, אך נראה לפי האתר שהוא מתאים לסוגי רכבים חדישים, כלומר לא ידוע מה אחוז הרכיב ביחס לרכב ישן. מה גם שידוע שהרכיב פוגע בממירים קטליטיים, ובכל זאת השמן הזה מתאים "לכל סוגי המנועים". אני חושב שזה לא שמן מיוחד לרכבים ישנים. הוא טוב, אך לא ספציפי.

מה אתם אומרים? נראה ש MILERS הוא יעודי יותר. בשמני דיזל אין את הרכיב הזה?

פורסם

תבדיל בין "כל סוגי המכוניות" ל"כל סוגי המנועים".

השמן טוב לכל המנועים. במכוניות בהן מותקן ממיר קטליטי - הוא יזיק לו, לממיר. אבל במכוניות חדישות עשוי המנוע מחומרים (סגסוגות) שונים מאשר במכוניות ישנות, חומרים יותר עמידים לשחיקה ושאינם זקוקים לתוסף.

"One thing to note. The ZDDP is being removed from oils designed for street cars for emissions. The levels in the diesel oils are declining as well. Racing oils do not have to pass emissions standards and are more designed for engine protection than environment protection. The Valvoline VR-1 20w50 is a race oil that has good levels and is found at the local Autozone for a reasonable price."

מתוך: http://www.alfabb.com/bb/forums/anything-about-alfa-romeos-alfabb-com/51058-oils-currently-available-high-zddp-content.html

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/


×
×
  • תוכן חדש...