Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האחים שחר מבני ברק שני אחים מבוגרים עבודה טובה סבלנים מאוד.עזרו לי גםברים שהיה צריך חרט רגיל לא של מנועים

וגם התאמות של מיסבים לטלטל של פורד פרפקט [יש שם מיסב שיצוק ביחד אם הטלטל והוא החליף למיסבים רגילים]

מניסיון של כמה מנועים יש לו עבודה טובה

על האחים שחר ונפלאותיהם, בפרט בהתאמת מיסבי קליפה לטלטלים הזקוקים למיסב יציקה קרא כאן:

http://wp.me/pXLKy-3

פרק שמיני.

אגב, לפני כחצי שנה ביקרתי אצלם. המקום היה ריק וחסר עבודה. הוסבר לי אז כי יש שפל בענף.

על עוד עבודה (מאד מוצלחת) שעשו לי תמצא כאן:

http://wp.me/pXLKy-1F

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היום פרקנו את שאר המנוע, התחלתי במכסה הטיימינג, ובהתבוננות על הסימונים של גלגלי השיניים:

47142650.jpg

 

 

בהמשך פירקנו את השאר, וגיליתי שהבלוק כבר עבר השתלת סליבים בעבר, ושהקמשפט, שחוק ככל שהיה לא בהכרח גרם לרעשים, אלה חופש גדול בין הבוכנות לצילינדרים.

33127917.jpg

 

המידה שעליה מדבר החרט לחריטה היא 0.60, כי היום המדרגה גדולה, והבוכנות הן 0.30

מכיוון שאין לי דרך להשיג בוכנות כאלה, יש אופצייה להשתיל סליבים חדשים ולהתקין בוכנות 0.20

 

הנה הנזק שהתגלה באחת הבוכנות: בוכנה שנסדקה ונשברה בהוצאה.

22126422.jpg

 

גם שאר הבוכנות גמורות. מדהים איך שהמנוע נסע. ועוד מה, הוא עבר "אוברול" לפני 6000 ק"מ. אני עכשיו שוקל ברצינות לתבוע את המוסך על עבודה רשלנית, ועל כך שלא הציג תמונה ברורה של מצב המנוע. המסקנה: תנסו להבין כמה שיותר בעצמכם, להיות מעורבים כמה שיותר. מי שלא מערב אתכם, אל תסמכו עליו. ועוד דבר: המון בעלי מקצוע (לא כולם כן?) לרוב יחפשו לעשות כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן, על חשבונכם. הנה דוגמא חיה.

מכיוון שהעבודה על המנוע עוד לא החלה, האם יש למישהו הצעות , או רעיונות? קחו בחשבון שאין מנועים כאלה על המדפים אלא רק אקזמפלרים בני שלושים שנה שלא ידוע מצבם.

 

הקראנק דווקא נראה סביר.

35214033.jpg

 

 

הבלוק עבר טבילה בחומר ממיס שומנים:

22803542.jpg

פורסם

נראה לי יותר ויותר שהמנוע לא עבר אוברול כפי שציינת.

אלא , אולי עשו לו רינגים . :wink:

עוד לא ראיתי כזאת שחיקה במנוע לאחר כ-6000 ק"מ משיפוץ. :cry:

פורסם

שרון צר לי לאכזב אותך אבל גם האובראול הזה ב :?: גדול

 

הבוכנה נסדקה בגלל חוסר קירור בין הבוכנה לצילינדר ! תופעה נפוצה במנוע שלך (כשעושים סליווים)!

 

ואם אתה תרצה לזכות בתביעה "הבאה" כנגד מת"ם מנועים תקליט אותו שהוא ערב לך שהאובראול יצליח :rolleyes:

פורסם

נכון, היא נסדקה. אבל להערכתי הסליבים במנוע בערך 100000 קילומטרים. כמו כן באוטו שלי יש רדיאטור גדול מהסטנדרט. כמו כן, האוברול מבוצע במתם.

האם יש לך פיתרון טוב יותר?:-(

פורסם

תראה כשאני הייתי בתחילת הדרך של הטיפול במנוע של הסוסיתא שלי (שהוא זהה לשלך) התיעצתי עם כמה אנשים שמבינים בתחום שאחד מהם הוא עמי אחראי שאביו היה בעל המוסך המרכזי של רום כרמל בחיפה וכיום הוא משוק ומשפץ מנועים,והוא ועוד כמה בעלי מקצוע מומחים וותיקים הזהירו אותי מאובראול למנוע הזה !

 

ומאחר שאכלתי המון חרא בחיים בתחום המכונאות לא רציתי לתת צ'אנס לעוגמת נפש !

 

הפתרון קשה ויקר ולא כל בעל מקצוע יעשה לך אותו (זה שעשה את הבלוק שלי הזדקן ב20 שנה לפחות מאז שחרט לי את המנוע והוא לא יעשה לך את זה ולא לאף אחד בעולם,אפילו לא לעצמו)

 

שיטת ההצלחה לאובראול במנוע הזה הוא להוציא את כל הצילינדר לגמרי ולהכניס סליו כמו שעושים במנועים שהסליו נשלף על אותו בסיס (רנו קנגו למשל) כי סליו בתוך צילינדר במנוע הזה = לכישלון מוחלט והוצאת כספים מיותרת ,עבודה קשה ,ריצות, ואין ספור עוגמת נפש! ובסוף תתייאש מהרכב וחבל !

 

תלמד מנסיון של אחרים ואל תרוץ זה רכב אספנות שמתקדמים איתו צעד אחרי צעד והרבה סבלנות , ויש אנשים כאן בפורום שהתנסו בזה ונכשלו

פורסם

כמה תמונות מהיום: הסליב.

76629161.jpg

והצילינדרים עברו חריטה , שימו לב לכתף שעוצרת את הסליב:

56210783.jpg

 

קניתי בוכנות מקאלוש. הבוכנות שלו מתוצרת קינג למנועי 1100. האם יכולה להיות בעיה עם התאמה של הבוכנה הזו? הקוטר אותו קוטר, אך השקע שונה. הוא טיפה קטן יותר ועמוק יותר. יש למישהו ניסיון עם זה?

 

13001100.jpg

 

כמו כן יש פה תמונה שמראה את עובי הדופן של החצאית של הבוכנת 1100 שהיא דקה יותר. מידתה 0.20

1100th.jpg

פורסם

קשה לי לראות היטב מהתמונות שהעלת אבל עד כמה שניתן לראות ולהבין כי הבוכנה שלך המקורית (השחורה)היא איננה מקורית כלל נראה כי היא שייכת למנוע 1100 סמ"ק.

הבוכנה הנקייה היא שייכת למנוע 1300 סמ"ק כמו הבוכנה שהוצאה מהמנוע שלי.

 

ירון מאיר

%20%20~1.JPG

פורסם

הנה הבוכנות מהצד. יש לשים לב שאין להם את חורים מהצד. אגב, הבוכנה המשומשת שבתמונה קיבלה סדקים מבפנים בדיוק באזור החורים. יכול להיות שבכוונה קינג בוכנות לא עשו את אותה טעות? למה החורים בכלל? התפשטות? אוורור?



בנוסף, שמתי לב שלמעלה יש גומחות שמקבלות את הפיסטונים והן יותר קטנות (אולי כמו הפיסטונים ב 1100?). זה בעייתי? האם בזמן עבודת המנוע יש מגע בין החצאית לצילינדר?

49489437.jpg

 

אסף אני לא שולל את מה שאתה אומר, ותודה על העיצות. אני מנסה לברר את העניין טוב טוב.אגב, איך בדיוק מבטלים את הצילינדר? על מה ישב השרוול?

פורסם

אם הדחיפים הישנים קיבלו בטן , סיכוי גבוה מאוד שהרעש שהיה לך נגרם מהם.

בזמן עבודת המנוע אסור שחצאית הבוכנה תגע בצילנדר!

 

לבוכנה אסור לגעת בכלל בצילנדר.

המגע היחיד שיש הוא בין טבעות הבוכנה לצילנדר.

 

ירון מאיר

פורסם

עוד הפתעות שרכשתי היום:

1.סט סתמים הכולל בין השאר: פקונג ראש, אטמים שונים, אטם אגן שמן, אטם מכ' שסתומים, מחזירי שמן, וגומיות שסתומים.

2.מסנן שמן.

3.משאבת מים מקורית:

43490949.jpg

ולבסוף, שרשרת טיימינג, גלגל שיניים לקמשפט וכרית מותחן לשרשרת.

63791121.jpg

 

בשבוע הבא- הרכבת המנוע. ביום ראשון ושני אני והמד מומנט נטייל לסדנא שבה חרטו את הבלוק. תמונות בהמשך..

פורסם

האם יש למישהו המלצה כיצד לנקות את הרדיאטור והבלוק מהאבנית במעברי המים? אני מניח שהטבילה שנעשתה לבלוק אצל החרט לא תספיק. מדובר על משקעים של המון שנים...


×
×
  • תוכן חדש...