Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החומצה של החרט היא יותר אוכלת את הגרייז יותר מאשר את האבנית, אולי השריה במסיר אבנית של קומקום?

 

לגבי הרדיאטור, יש ברדיאטור מעברים מאוד דקים ולא תצליח לפתוח אותם מבלי לפתוח את אחד מהצדדים של הרדיאטור מה שלא פשוט ברדיאטור נחושת כי צריך לסגור אותו בהלחמה.

 

 

נדב.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
החומצה של החרט היא יותר אוכלת את הגרייז יותר מאשר את האבנית, אולי השריה במסיר אבנית של קומקום?

 

לגבי הרדיאטור, יש ברדיאטור מעברים מאוד דקים ולא תצליח לפתוח אותם מבלי לפתוח את אחד מהצדדים של הרדיאטור מה שלא פשוט ברדיאטור נחושת כי צריך לסגור אותו בהלחמה.

 

 

נדב.

 

זאת הדרך היחידה לניקוי אמיתי של רדיאטור.

כל דרך אחרת , לא מבצעת ניקוי יסודי של מעברי הרדיאטור.

 

ירון מאיר

פורסם

בפזו' שלי המכונאי הרכיב רדיאטור עם מעברים מוגדלים על מנת שלא יהיו סתימות וגם לא צריך לבצע ניקוי רדיאטור בעתיד אלא שטיפה בלבד,

המעברים הם צינורות בקוטר של כחצי ס"מ בניגוד למעברים הצרים מאוד ברדיאטורים הנפוצים שכל גרגר חול יכול לגרום לסתימה.

 

מומלץ.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

תודה. מה לגבי הבלוק?

בגדול לא היו לי בעיות התחממות אלא רק לקראת הסוף, לפני השיפוץ. את הרדיאטור שמתי בצד כשהוא מלא במים, כפי שהמליצו בספר של היינס.

פורסם
תודה. מה לגבי הבלוק?

 

ניקוי מעברים במנוע הוא רק ע"י (מי אש) חומצת מלח בשני שלבים שכל שלב לא יותר מ 20 שניות ולשטוף הייטב במים זורמים בין שלב לשלב

 

החומר קטלני ביותר ותשמור על עצמך!

פורסם
תודה. מה לגבי הבלוק?

 

ניקוי מעברים במנוע הוא רק ע"י (מי אש) חומצת מלח בשני שלבים שכל שלב לא יותר מ 20 שניות ולשטוף הייטב במים זורמים בין שלב לשלב

 

החומר קטלני ביותר ותשמור על עצמך![/quote

זה כמו החומר לניקוי אסלות? מאיפה משיגים את זה? מה הכמות? יש חומר שאפשר

לשים תוך כדי פעולת המנוע? זאת אומרת שהסירקולציה מנקה עם החומר והחום את המעברים?

פורסם
תודה. מה לגבי הבלוק?

 

ניקוי מעברים במנוע הוא רק ע"י (מי אש) חומצת מלח בשני שלבים שכל שלב לא יותר מ 20 שניות ולשטוף הייטב במים זורמים בין שלב לשלב

 

החומר קטלני ביותר ותשמור על עצמך![/quote

זה כמו החומר לניקוי אסלות? מאיפה משיגים את זה? מה הכמות? יש חומר שאפשר

לשים תוך כדי פעולת המנוע? זאת אומרת שהסירקולציה מנקה עם החומר והחום את המעברים?

 

 

חומצת מלח זה לא חומר לניקוי אסלות (או שיש כאלה ש..........:biggrin2:)זה חומר מאוד מסוכן ושלא תעיז לשפוך אותו למנוע כשהוא מורכב! כי לא ישאר לך רכב!!!!!! הצינורות יתפוצצו לך והחומר ישמיד לך כל דבר שיבוא איתו במגע בתא המנוע !

 

שרון במחשבה שניה אל תשתמש בחומצה היא מסוכנת מאוד יותר ממה שאתה מדמיין !

 

אם החומר נוגע בעור לפני שתגיע למקור מים כבר יש כויה קשה ,עיניים =עוורון מידי !

פורסם

 

 

חומצת מלח זה לא חומר לניקוי אסלות (או שיש כאלה ש..........:biggrin2:)זה חומר מאוד מסוכן ושלא תעיז לשפוך אותו למנוע כשהוא מורכב! כי לא ישאר לך רכב!!!!!! הצינורות יתפוצצו לך והחומר ישמיד לך כל דבר שיבוא איתו במגע בתא המנוע !

 

שרון במחשבה שניה אל תשתמש בחומצה היא מסוכנת מאוד יותר ממה שאתה מדמיין !

 

אם החומר נוגע בעור לפני שתגיע למקור מים כבר יש כויה קשה ,עיניים =עוורון מידי !

 

זהירות!!!! אוי לך עם תנשם את זה אתה יכול חס וחלילה לגמור "למטה".

מניסיון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עם כבר השתמשת רק עם מסכת אבך!

חבר מועדון ה-5

פורסם

אני לא משתמש בשום דבר כזה. אני לא הורג את עצמי בשביל שום אוטו.

אין איזה מוצר ששופכים לרדיאטור? משהו מאוטו-דיפו ?

בנוסף:

האם אני צריך לנהוג עם המנוע בצורה מסויימת לאחר השיפוץ? חיזוק ראש, החלפת שמן ומסנן כיוון שסתומים...בקיצור, סוג של הרצה?

אם אפשר תשובה מפורטת אשמח.:-D

פורסם

שלום רב !

לא מומלץ,ולא נחוץ כלל ,לנקות מעברי מים בבלוק , בוודאי לא ברכבי פורד לדורותיהם, בוודאי לא לפורד אסקורט!

לכל מי שהמליץ על חומרים מסוכנים לנשימה,או צורבים, כמו חומצה, חומר לנקוי אסלות, סודה קאוסטית, דינמיט, פצצת אטום

או טיל אירני, מוטב שיחזור בו,מעצות אחיתופל !!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

לא מומלץ,ולא נחוץ כלל ,לנקות מעברי מים בבלוק , בוודאי לא ברכבי פורד לדורותיהם, בוודאי לא לפורד אסקורט!

לכל מי שהמליץ על חומרים מסוכנים לנשימה,או צורבים, כמו חומצה, חומר לנקוי אסלות, סודה קאוסטית, דינמיט, פצצת אטום

או טיל אירני, מוטב שיחזור בו,מעצות אחיתופל !!

בברכה

צביקה

 

 

צביקה אם סתמת לב חזרתי מיד !! חשבתי לתומי שהוא יודע מה זו החומצה הזאת ואיך להשתמש בה.

 

ד"א לנקות בלוק (גם של פורד אסקורט וגם של אפלאוז)איתה אין שם בעיה ,וניקוי אמיתי לבלוק או למיכל דלק ישן נעשה אך ורק עם חומצת מלח ,ויש כאן הרבה חובבי מכוניות ובעלי מקצוע שמשתמשים בחומצה זה כדי לנקות חלקים קשים במיוחד , ומי שלא מכיר ולא משתמש בציוד מגן מלא זה מסוכן מאוד בשבילו. לא מומלץ ואסור בתכלית האיסור!!!!!!!!!!!

 

גם ששהות ארוכה של החומר במגע עם החלק מוציא אותו מכלל שימוש והכי חשוב זה הבריאות.

 

ושוב אני חוזר בי מההמלצה הזאת .

פורסם

שיטת ההצלחה לאובראול במנוע הזה הוא להוציא את כל הצילינדר לגמרי ולהכניס סליו כמו שעושים במנועים שהסליו נשלף על אותו בסיס (רנו קנגו למשל) כי סליו בתוך צילינדר במנוע הזה = לכישלון מוחלט והוצאת כספים מיותרת ,עבודה קשה ,ריצות, ואין ספור עוגמת נפש! ובסוף תתייאש מהרכב וחבל !

 

 

נכון ולא נכון,

כל הצלינדרים \ תותבים ( סלבים ) (אגב תותב חייבים להיות מיוצרים מאותו חומר שמיוצר הצלינדר עצמו על מנת שהתפשטות החומרים בחום תתאים . )העשויים ברזל יציקה אפור \ חי אפור או מוקשים על ידי (חינקון \ נטרידט )

משתמשים בטבעות לחץ העשויים בדרך כלל ממתכת רכה לכן המצופים בכרום או מוליבדן לפעמים השני החומרים ביחד , הציפוי בא רק על המקום שבא במגע עם הצלינדר. ציפוי זה נותן להם חוזק וגמישות ( תקרא את החומר המצורף .)

בעם תתקל בצלינדר או תותב המצופים כרום מוליבדן תצטרך להשתמש רק בטבעות לחץ ושמן מחומרים רכים .

טבעות שמן כנ"ל .

המלצתי במנועים מהסוג שאתה מדבר עליהם להשתמש בבוכנות תוצרת הארץ שהם גם זולות יותר(אם נשאר בכלל) . וטבעות תוצרת חוץ שהם בעלי איכות ואורך חיים גדול יותר .

 

 

ירון מאיר

חמרי צלינדרים ןטבעות לחץ (Large).jpg

טבעות לחץ (Large).jpg

טבעות שמן 1 (Large).jpg

טבעות שמן (Large).jpg

פורסם

עדכון:

היום סיימתי להרכיב את המנוע. החברה במתם הרכיבו את הקראנק, ולבקשתי גם את הטלטלים והרינגים. כל השאר הורכב על ידי ללא בעיות:גלגלי טיימיניג מותחן ושרשרת חדשה.

נשאר לי הראש וכל המשאבות.

אני תקוע ללא אטם משאבת שמן (כנראה לא היה בסט משום מה).

היכן אפשר להשיג בתל אביב חומר להכנת אטמים?


×
×
  • תוכן חדש...