Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסמכי משרד התחבורה במלואם


בני זהר
שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה קרה לתמונות של המיסמכים בתחילת השירשור?

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

"על מה המהומה" "ומה הנזק" - כמה התייחסו בפורום, בשרשור הזה והמקביל לו , לנזק שנגרם...

לדעתי נגרם נזק אדיר וכל מני עסקנים לא ערים לו.

באו נקרא לנזק בידול.בעבר (מאז שתיקנו את תקנות האספנות ) היה ברור שיש שתי אוכלוסיות רכבים :

אספנות וכל השאר.

עכשיו נפרצה פירצה "בגדר ההפרדה" : יש רכב אספנות משנת 50 ומטה, יש רכב "אספנות " בן 30 שנה,

ויש השאר.

לבידול הזה יש דינמיקה בהחלט שלילית והוא עלול לגרום לכירסום מתמשך ...והעדפה מוחצת של המחוקק

את רכבי שנות ה50 (למשל בעיניין שני טסטים, בדיקות מעבדה,תשלומי אגרה..וכו.) על חשבון הרכבים הצעירים יותר.

 

 

קום ותשנה - אנטי עסקן שכמוך.

 

על זה נאמר: מי אתה שתטיף מוסר כאשר אינך מרים את הכפפה!

 

עדיף לנעול את הנושא, אנשים עברו לתהיות קוסמיות בהקשר לנושא... גדר הפרדה וכולי...

עבדה התוחלת בהחלפת דעות.

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי שוב מועדון החמש מוכיח (אחרי ששנה שעברה שמענו מנטרות שונות מיו"ר המועדון) שהמטרה שלו היא לא להפוך את התחביב לזול ועממי יותר (מה שישרת את חבריו + עלול להכניס אנשים נוספים לתחום) אלא בא לשרת את גחמות חבריו.

 

אני רוצה להתנצל על הדברים שרשמתי על קברניטי המועדון. הדברים נרשמו בלהט הרגע ולאחר קריאה מעמיקה ובירורים גיליתי שהמועדון לא היה קשור ליוזמה הזו.

 

זה מה שקורה כאשר מנסים לבנות חומה. מי שהגה את הרעיון ניסה למתוח גבול בין 2 קבוצות (רכבי אספנות ורכב היסטורי) שזה רעיון לא רע בבסיסו. הבעיה היא שהביצוע גרוע מאוד, אין לי בעיה שרכבים בני 50 שנה ומעלה יקבלו הנחה, אני כמובן אשמח לראות יותר דגמים כאלה "על הכביש" (כמובן לא בשימוש יומי). אבל למה לפגוע באוכלוסיה שלמה (במיוחד כאשר ידוע לכולם מי האוכלוסיה הגדולה יותר)? למה כל הטבה צריכה לגרור איתה העלאה במקום אחר? לא היה יותר הגיוני לתת 10% הנחה לרכבים משנתון מעל 50 ולהשאיר את המיסוי כמו שהוא לרכבים מתחת ל-50 שנה?

מכל הסיפור הזה עולה ריח מסריח של מימוש גחמות אישיות ולא טובת הכלל. כתור מישהו שמייבא בימים אלו רכב שנות ה-70 אני אומנם אספוג את ה-10% האלה אבל אף אחד לא יוכל להוציא לי את הטעם הרע שיש לי בפה מכל הסיפור הזה.

 

אבל אני עדיין דובק בכל מה שרשמתי בשאר התגובה. ולאחר כל הבירורים שעשיתי השנאה שכבר הייתה לי בעבר לבני זהר רק גברה.

בני (זהר), לצערי לפי חוקי הפורום אסור לי לבטא את הרגשות שיש לי כלפייך. אתה ממשיך להציג את עצמך כ"קדוש" שבא "להציל" את תחום האספנות וכל מה שאתה (והקבוצה הקטנה שאתה מייצג) עושה זה רק לזרוע הרס ולפגוע ברוב. אתה מעדיף את טובתך האישית על פני טובת הרוב וזו תכונה רעה מאוד. אני כולי תקווה שיבוא היום והגלגל יתהפך ואז תרגיש איך זה להיות בצד השני.

זו כבר הפעם השניה שאתה רוקם מזימות מאחורי הגב של מועדון החמש. בפעם שעברה הצליחו להחזיר את הגלגל אחורה ותקן את הנזק שגרמת אבל הפעם לא. אני מקווה שבכירי מועדון החמש ילמדו לקח להבא.

אם היית בנאדם אמיתי עם דרך ארץ היית לפחות משתף את הגורמים האחרים ביוזמה שלך (IVC, מועדון החמש וכו'). מי יודע, אולי היית מוצא לעצמך שותפים?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

 

חברה, אני לא מנסה למזער כל נזק ,במידה ונגרם, אבל עד עכשיו אני לא מבין מבין את קול הזעקה הגדולה!?

 

לא עדיף להסדיר ולנרמל (משורש נורמלי) את מערכת היחסים עם משרד התחבורה ותהליך היבוא?

 

מספר אנשים ירקו אש בפוסטים, מעבר לכל ההיתלהמות, מהיא אותה פגיעה אנושה באספנים? המספרים הינם מינוריים לכאן ולכאן בהינתן אותן שמאויות הזויות שחווינו לאחרונה! הכל בפרופורציה. היתה בעיה עם היבוא והערכות השווי לכאן ולכאן (כמובן לא להכליל) ואם הפיתרון מצריך גמישות משני הצדדים, עדיף להתחיל לצעוד בדרך בונה.

 

אני דווקא רואה דברים חיוביים - לא הכל, בוודאי שהעלאת המיסים לרכבים מעל שנת 1960 מיותרת - כגון הידברות, מספר כלי הרכב ליבוא בשנה, נכונות לשים את העבר המצער בין האספנים המכס ומשרד התחבורה מאחור, ואפילו היכולת ליבא רכב עם הגה ימני כמעיין הישג (להזכירכם כיום חל איסור מוחלט). כמובן שאני זועק לאפס מס על רכבי אספנות, אבל לא רציני לחשוב שאוטופיה זה תושג במהלך אחד, וכמובן כל עוד הרוחות סוערות במישרדים השונים.

 

וכן, לכל אותם "תותחי מיקלדת" אני מציע שגם אתם תניפו את דגל המאבק, תבזבזו שעות בהיתנדבות כשם שעושים אנשי המועדון, ואז יבוא פלוני עם מיקלדת ויפגיז האשמות וכולי, אה ושכחתי! אותם אנשים ברובם מסרבים להשתייך למועדון שאתם עומלים תחתיו. כמה ערס וכעס יש בנו היהודים!

 

חברה מיצינו ודי, תהיה ישיבת וועדת הכלכלה בכנסת וזה השלב הבא, בא יוכלו כל הזועקים את חורבן בית שלישי לשטוח את טיעונם ולקוות לטוב.

 

תודה לאל שיש לי זמן פנוי בחופש להגיב לסאגה הזו.

 

אלעד

 

אלעד

למען הגילוי הנאות

אתה אספן גדול ולא בציניות

תראו כאן

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=244457

 

ההחלטה הזו משפרת את מצבך בהרבה מאוד כסף . לא באחוזים . בדולרים.

 

כאשר תרצה להביא את רכביך המדהימים לארץ. חלק כבר כאן. עליהם כבר שילמת יותר. הפסדת.

 

לכן אין פלא שאתה מברך את ההחלטה הזו בשני השרשורים בשלל הודעות.

לגבי אחרים כפי שאתה רואה מדובר לא בהחלטה מבורכת ,אלא בברוך ( בעיה קשה ).

אין בין ההחלטה הזו לשיפור המצב במכס ולא כלום.

זה לא תלוי בזה.

 

יש תותחי מקלדת שתורמים כמו שיש מתנדבים שמקלקלים.

 

המתנדבים לא עושים זאת לשם שמיים.כל אחד ונימוקיו הוא .

 

למה לא לשמוע על הוועדה הבינמשרדית הזו טרם שהוזמנו אליה המתנדבים כדי שיוכלו לשמוע את דעת העם.

 

נכון יש לבוא גם לוועדת הכלכלה, ולנסות לתפוס את השור בקרניו.

 

קצת יותר קשה קצת יותר מסובך.

 

אני כקלדן בלתי נלאה מוכן להגיע.

מועבר מהשרשור השני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי בני זהר אינו חבר במועדון החמש והוא לא שיתף את המועדון או את כלל האספנים ביוזמתו.

אבל מה טוב ומה נעים להאשים את המועדון או את הועד בכל מה שקורה. (או במילים אחרות להוציא דיבה במשמעות הכי פשוטה של העניין)

 

משהו כאן מאד מסריח,

הרי נציג מועדון ה-5 היה בפגישה עם מר בני זהר במשרד התחבורה ,

ההתעלמות של מועדון ה-5 מפתיעה!

מדוע מועדון ה-5 אינו מוציא שום הודעה פורמלית בנושא?

כאילו בני זהר בישל את הכל ?

הרי זה תהליך ארוך של מועדון ה-5 שעתה רק פורסמו תוצאותיו ותו לא.

במקרה בני זהר היה שם ... ודי לחכימא ברמיזה.

_________________

סמוך על הדודג' :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו כאן מאד מסריח,

הרי נציג מועדון ה-5 היה בפגישה עם מר בני זהר במשרד התחבורה ,

ההתעלמות של מועדון ה-5 מפתיעה!

מדוע מועדון ה-5 אינו מוציא שום הודעה פורמלית בנושא?

כאילו בני זהר בישל את הכל ?

הרי זה תהליך ארוך של מועדון ה-5 שעתה רק פורסמו תוצאותיו ותו לא.

במקרה בני זהר היה שם ... ודי לחכימא ברמיזה.

 

כבר נאמר מספר פעמים , בפגישות שבה נכח נחום קדמיאל, לא היה בני זהר.

 

!!!!

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...