Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסמכי משרד התחבורה במלואם


בני זהר
שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב, חוזר גם כאן על הודעתי בשרשור העיקרי (הודעה מס' 26 כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=355950&page=7):

 

אני עומד מאחורי כל מילה שפורסמה בהודעה המקורית בשרשור המקביל, ולאור התפתחות השרשור אני מבקש לחזור ולהבהיר (לא מתקן ולא מתנצל):

 

1. הוועדה הבינמשרדית הוקמה ביוזמה ממשלתית, משיקולים ממשלתיים שאנחנו יכולים רק לשער מה הם. מועדון החמש לא היה שותף בקבלת ההחלטה על עצם הקמת הוועדה הזו.

 

2. לאחר הקמת הוועדה, עוזי יצחקי סמנכ"ל משרד התחבורה הזמין את נציג המועדון לחלק מדיוני הוועדה. נציג המועדון היה היו"ר נחום קדמיאל, שאכן השתתף ב-3 ישיבות של הוועדה וביטא בהן את עמדת ועד המועדון. בוועדה התשתתף נציג ציבור אחד, ששמו יעקב לסקוב, חבר מועדון החמש בעצמו.

 

3. נחום נציגנו העלה דרישה להפחית את מס הקנייה על כל רכבי אספנות, בלי קשר לשנת ייצורם, לשיעור קבוע של 30%. זאת כחלק ממדיניותנו לעודד הן את חובבי שנות ה-70 והן את חובבי העשורים המוקדמים; הן את "העשירים" והן את הפחות עשירים. לכולם יש מקום אצלנו, ללא משוא פנים.

 

4. הוועדה הבינמשרדית בשיתוף המכס הגיעה למסקנות שהגיעה. מועדון החמש לא בירך על מכלול מסקנות הוועדה. יש מסקנות חיוביות (מפורטות למעלה) ויש מסקנות שליליות. אנו עודנו מתנגדים למסקנות השליליות, כלומר העלאת גובה המס לרכבים בני פחות מ-50 ואיסור רישוי לרכבים בעלי הגה ימני. מועדון החמש ימשיך לנסות ולשכנע נגד המלצות אלה, וכל עזרה מבחוץ לטובת העניין תתקבל בברכה.

 

5. מועדון החמש לא עודכן בכל שלב ושלב בהליך גיבוש ואימוץ ההמלצות, חתימת גורם ממשלתי זה או אחר. מעורבותנו הייתה למרבה הצער מוגבלת ואף היא לפנים משורת הדין. לכן רק לפני שבוע לערך קיבל יו"ר המועדון את טיוטת ההמלצות, שיש להזכיר שגם היא לא סופית עדיין. עיקרי הטיוטה פורסמו בשרשור זה בהקדם האפשרי.

 

6. בני זוהר אינו חבר מועדון החמש, אינו מייצג את מועדון החמש, ואין שום קשר בין דבריו ופועלו לבין מועדון החמש ופועלו. כל נסיון ליצור זיקה בינו לבין מועדון החמש חוטא לאמת, מיותר ופסול. אין לנו מידע מוצק על מידת השפעתו ומעורבותו בהליך, אך אנו יודעים שבישיבות בהן נחום נכח, מר זוהר לא השתתף.

 

 

מקווה שדברים אלו מסכמים את העניין.

 

בברכה,

 

רון פז

דובר מועדון החמש

 

עובדה: הישיבה היתה ב-16/12 תגובת המועדון נחתה אחרי כל המהומה היום.

 

אם התנגדות המועדון היתה כלכך גדולה, לאן נעלם המועדון בימים עד לפרסום ההודעה הזחוחה של בני(טו)?

 

האם לא אבד זמן יקר מהישיבה ועד לפרסום התוצאות?

 

האם לא היה ראוי מיד לאחר הישיבה להודיע על תוצאותיה, ולשנס מותניים בדבר הדרך לטרפד אותה,

או שהיה יותר נוח לשתוק ולשלם מס שפתיים, עד שימצא שעיר לעזאזל?

 

ואם בני לא היה יוצא בהודעה מתי היה נודע לחברי המועדון על ההחלטה ה...

 

האם מרגיש כל חבר מועדון שהוא מקבל את היצוג והתמורה המלאה לחברות שלו?

 

מבולבלים?

 

התשובות בפרק הבא!

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

bager.jpg

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

 

 

אשכרה, אבל רק ככה מגלים את כל השלדים וחושפים את השטח....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשני השרשורים האלה התחילה להיחשף הסאגה.

 

החפירות בעזרת המחפר שגידי מספק לכל דיכפין תמורת החזר הוצאות תלושי דלק וארוחת צהריים.

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=308419&highlight=%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C+%D7%9B%D7%A5

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=308417&highlight=%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA

 

לקרוא את הכתבה המופיעה שם בעיתון ידיעות אחרונות , ואת הראיון עם אחד האספנים "המייצגים " משמאל מר RR

 

אפשר להבין למה הפקיד עם הקורולה החליט את אשר החליט.

 

ובסגנונו של גידי הפעם בשינוי נוסח

 

הגדיים פועים והאספנים בוכים

 

12345

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדה: הישיבה היתה ב-16/12 תגובת המועדון נחתה אחרי כל המהומה היום.

תגובת המועדון לא באה אחרי המהומה ולא באה היום, היא באה לפני המהומה והיא באה שלשום.

 

אם התנגדות המועדון היתה כלכך גדולה, לאן נעלם המועדון בימים עד לפרסום ההודעה הזחוחה של בני(טו)?

או הטעיה או רוע לב. ההודעה של בני זוהר והשרשור שפתח באה אחרי התגובה של המועדון. לא מאמינים? תראו הודעה מס' 26 בשרשור המקביל, מ-27.12.

האם לא אבד זמן יקר מהישיבה ועד לפרסום התוצאות?

כפי שהוסבר אלף פעם, המלצות הוועדה פורסמו בהקדם האפשרי. ומה זה אבד זמן יקר? זמן יקר להתקפות אולי, אבל אין לו שום משמעות פרקטית מבחינת התחביב.

האם לא היה ראוי מיד לאחר הישיבה להודיע על תוצאותיה, ולשנס מותניים בדבר הדרך לטרפד אותה,

או שהיה יותר נוח לשתוק ולשלם מס שפתיים, עד שימצא שעיר לעזאזל?

לא שתקנו ולא שילמנו מס שפתיים. אפשר לכתוב את זה בפורום, אבל זה לא הופך את זה לנכון. אפשר לכתוב את זה שוב ושוב ושוב בפורום, וזה עדיין לא הופך את זה לנכון.

ואם בני לא היה יוצא בהודעה מתי היה נודע לחברי המועדון על ההחלטה ה...

שוב שטות גמורה והטעיה בוטה. ההודעה של בני זוהר באה רק אחרי ההודעה הרשמית והמפורטת של דובר המועדון. זו האחרונה באה דקות אחרי שיחה עם הסמנכ"ל שאישר את הפרטים והוסיף מידע חשוב, שפורסם גם הוא.

האם מרגיש כל חבר מועדון שהוא מקבל את היצוג והתמורה המלאה לחברות שלו?

יש לי גם שאלה: האם דיירי רח' העצמאות 56 בקרית אתא מרגישים שהם מקבלים תמורה מלאה לדמי ועד הבית וייצוג הולם?

האם דיירי רח' בן גוריון 45 בטבריה מרגישים שהם מקבלים תמורה מלאה לדמי ועד הבית וייצוג הולם?

האם דיירי רח' מתושלח 7 ברמלה מרגישים שהם מקבלים תמורה מלאה לדמי ועד הבית וייצוג הולם?

האם דיירי רח' החופר 15 בנתניה מרגישים שהם מקבלים תמורה מלאה לדמי ועד הבית וייצוג הולם?

האם דיירי רח' הירושלמי 21 באבו גוש מרגישים שהם מקבלים תמורה מלאה לדמי ועד הבית וייצוג הולם?

האם דיירי רח' בבל"ת 100 במצפה רמון מרגישים שהם מקבלים תמורה מלאה לדמי ועד הבית וייצוג הולם?

- לא, אין לי דירות שם, ואני גם לא רוצה לגור שם איתם, אבל מעניין אותי לדעת. כזה אני, אני דואג לכם.

מבולבלים?

כבר לא.

 

התשובות בפרק הבא!

זה בטוח. אבל אותי יהיה קשה למשוך שוב בלשון.

 

 

האמת היא כזו: אין אפילו סדק צר בקיר שבנינו - כל המידע הוגש במלואו, בזמן, מדויק ולעניין - ולכן שושני ואחרים פשוט אובדי עצות. כל השאלות כבר נענו, כל סימני השאלה נפתרו, איך עוד אפשר להציק? אז הינה, מצאו את הדרך: בלוף. פשוט בלוף, ובטח יש כאלו שכבר התבלבלו בין שני השרשורים ו-170 ההודעות ובלעו את הבלוף הזה. חבר'ה, לכו לישון. חפשו את המועדון בסיבוב הבא, מהסיבוב הזה לא תיוושעו.

סליחה שלא התאפקתי יותר, ותשובות באדום. ממליץ לחברי מועדון לעבור לדיון בפורום הסגור, כאן כבר אין לו שום תוחלת.

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ואם בני לא היה יוצא בהודעה מתי היה נודע לחברי המועדון על ההחלטה ה...

שוב שטות גמורה והטעיה בוטה. ההודעה של בני זוהר באה רק אחרי ההודעה הרשמית והמפורטת של דובר המועדון. זו האחרונה באה דקות אחרי שיחה עם הסמנכ"ל שאישר את הפרטים והוסיף מידע חשוב, שפורסם גם הוא."

רון

 

רון אני רוצה רק להתייחס לנקודה אחת,

 

 

השאלה שלי היא כזאת, איפה זה פורסם בדיוק?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא כזו: אין אפילו סדק צר בקיר שבנינו - כל המידע הוגש במלואו, בזמן, מדויק ולעניין - ולכן שושני ואחרים פשוט אובדי עצות. כל השאלות כבר נענו, כל סימני השאלה נפתרו, איך עוד אפשר להציק? אז הינה, מצאו את הדרך: בלוף. פשוט בלוף, ובטח יש כאלו שכבר התבלבלו בין שני השרשורים ו-170 ההודעות ובלעו את הבלוף הזה. חבר'ה, לכו לישון. חפשו את המועדון בסיבוב הבא, מהסיבוב הזה לא תיוושעו.

סליחה שלא התאפקתי יותר, ותשובות באדום. ממליץ לחברי מועדון לעבור לדיון בפורום הסגור, כאן כבר אין לו שום תוחלת.

רון

 

 

ובוא נגיד לרגע שאתה צודק, מאז פברואר השנה לחץ מועדון החמש להגיע לוועדה על מנת לעמוד לימין חברי המועדון

ואספני הרכב בארץ.

 

יו"ר המועדון היה על פי דבריך נוכח בישיבות. ואף הגיש בקשות לטובת האספנים, אינטרס של מי היה לבקש אישורים

ליבא רכב עם הגה ימין כפסל סביבתי, ורכבי דיזל ( טרקטורים??? מי אמר בנינמחק זהר?).

 

הפועל היוצא היה החמרה/הרעה של המצב הקיים לרוב חברי המועדון והטבה עם מעוט מזערי!

 

זאת אומרת שבמשא ומתן ובעצם התערבות מועדון החמש בקיים, נפגעו האספנים בארץ (מי דיבר על חוסר אחריות?)

 

התעקשת על כל קוצו של יוד ועדיין נמנעת מלהסביר לכולם מה היה תפקידו של בני זהר יו"ר בעיניי עצמו, בדיון.

 

שוב הוכח עד כמה מסוכן להשאיר את המפתחות בידי מועדון החמש בעת ניהול משא ומתן,

אבל עכשיו שהפגיעה רחבה ונוגעת כמעט לכולם אולי יחלחל שוב הצורך להגביל את החופש שניתן לקבוצה מצומצמת

לנהל משא ומתן שנוגע לכולם.

 

מועדון החמש אחראי הן באופן ישיר והן באופן עקיף על הפגיעה, ואני מקווה שיהיה מי שימצא לנכון לתבוע על

פגיעה זו את האחראים למחדל.

 

ואולי זאת קריאת כיוון לכל מי שמחזיק רכב אספנות להתעורר כנגד המצב הקיים! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובוא נגיד לרגע שאתה צודק, מאז פברואר השנה לחץ מועדון החמש להגיע לוועדה על מנת לעמוד לימין חברי המועדון

ואספני הרכב בארץ.

 

יו"ר המועדון היה על פי דבריך נוכח בישיבות. ואף הגיש בקשות לטובת האספנים, אינטרס של מי היה לבקש אישורים

ליבא רכב עם הגה ימין כפסל סביבתי, ורכבי דיזל ( טרקטורים??? מי אמר בנינמחק זהר?).

 

הפועל היוצא היה החמרה/הרעה של המצב הקיים לרוב חברי המועדון והטבה עם מעוט מזערי!

 

זאת אומרת שבמשא ומתן ובעצם התערבות מועדון החמש בקיים, נפגעו האספנים בארץ (מי דיבר על חוסר אחריות?)

 

התעקשת על כל קוצו של יוד ועדיין נמנעת מלהסביר לכולם מה היה תפקידו של בני זהר יו"ר בעיניי עצמו, בדיון.

 

שוב הוכח עד כמה מסוכן להשאיר את המפתחות בידי מועדון החמש בעת ניהול משא ומתן,

אבל עכשיו שהפגיעה רחבה ונוגעת כמעט לכולם אולי יחלחל שוב הצורך להגביל את החופש שניתן לקבוצה מצומצמת

לנהל משא ומתן שנוגע לכולם.

 

מועדון החמש אחראי הן באופן ישיר והן באופן עקיף על הפגיעה, ואני מקווה שיהיה מי שימצא לנכון לתבוע על

פגיעה זו את האחראים למחדל.

 

ואולי זאת קריאת כיוון לכל מי שמחזיק רכב אספנות להתעורר כנגד המצב הקיים! - רן

 

אני רואה בדבריך כתב כניעה מלא ומוחלט.

גם לא אמרת כלום, גם חזרת על שאלות שנענו כבר באופן הכי מפורש שיכול להיות (תפקידו של בני זוהר), וגם התעלמת מבעיית האמינות שבהודעותיך כפי שעולה מהערותי באדום בהודעה מספר 49.

בזה נגמר מבחינתי הסיפור, יום טוב ולהתראות בפרשה הבאה.

רון פז.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן

 

כרגיל אתה מעוות ומגבב המון קש.

עם כל הכבוד, רון פז אינו דוברו של בני זהר. אם בני זהר פעל הוא עשה את זה על דעת עצמו כאזרח מדינת ישראל בעל רכב אספנות (ובעל קשרים) רון פז, אגב הוא גם לא דובר שלך (עוד לא הרמת את הכפפה...).

ועוד משהו. הפגיעה יכלה להיות יותר רחבה אם נציגי מועדון החמש לא היו שם. זה נאמר בפירוש.

היא גם לא פוגעת בכל האספנים "פגיעה רחבה" כי רובנו לא מתעסקים בייבוא רכב אספנות.

הטחת האשמות שלך במועדון החמש לובשת כבר צורה של אובססיה. בלי לבדוק ובלי לברר, כהרגלך ובלי לתת לעובדות לבלבל לך את המוח, גם כן כהרגלך.אני מתפלא ומאוכזב איך לא האשמת את המועדון ובעיקר את נחום קדמיאל בשריפת הרכבת בשפיים (בתחום סניף השרון, אגב).

אני מתפלא איך הדובר וגם אני עצמי עוד מטריחים את עצמנו לענות לך. החלטתי שלגביך, לא אתעסק עם קש יותר. תגיד סוף סוף דברים של טעם, ולעניין, אענה לך בכייף.

 

והערה שלי כמנהל פורום: ביטוי כמו בני(טו) , הוא בעל משמעות שאולי אינך קולט אותה עד הסוף. אי לכך אני מודיע שפעם נוספת עם הכינוי הזה תימחק ותזכה להערה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה בדבריך כתב כניעה מלא ומוחלט. זכותך המלאה לראות כל מה שאתה רוצה, אפילו לראות את המשא ומתן האחרון כהישג של המועדון, השאלה איך רואים זאת החברים.

גם לא אמרת כלום, גם חזרת על שאלות שנענו כבר באופן הכי מפורש שיכול להיות (תפקידו של בני זוהר), וגם התעלמת מבעיית האמינות שבהודעותיך כפי שעולה מהערותי באדום בהודעה מספר 49. לא התקבלה תשובה מספקת על תפקידו של בני זהר ומדוע נוכח שם, מצטער.

בזה נגמר מבחינתי הסיפור, יום טוב ולהתראות בפרשה הבאה. אתה כבר יודע מראש, שתהיה תיסבוכת חדשה שהמועדון יכניס אותנו אליה- אשרך

רון פז.

 

 

 

רון

 

בשורה התחתונה מועדון החמש נכשל במשא ומתן ונהג בחוסר אחריות, המועדון זיכה מיעוט מצומצם בהטבה דיבילית

ופגע ברוב חבריו ובמחזקי רכבי אספנות בארץ, תוך שהוא (המועדון) נהנה מחסדיו של אדם שפגע בעבר במועדון ואף

נזרק ממנו.

 

אפילו דובר מוכשר ורהוט כמוך לא יוכל להתכחש לזה גם מבלי לעטוף אותי בבוץ!

 

אגב המילה האחרונה תהיה של בעלי הרכבים, שידעו לעשות את החשבון.-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודות

אני מודה לעשרות המגיבים פה שאייתו את שמי נכון

הבהרות

אני יו"ר מועדון אספנות רכב יילו 6-5

אני יו"ר איגוד מועדוני אספנות רכב

(מועדון יילו 6-5 ומועדון סגול 5-6-7 )

וכזה אני מייצגם מול הרשויות איני מייצג את מועדון ה5 ולא את שושנה

בני

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פששש... כלכך הזוי. מתאים יותר לאוף טופיק

מזכיר את הרוסים או הגנרלים הערבים עם המדליות על החזה. שעל על כל תבוסה בקרב מוסיפים עוד עיטור.

 

יש עוד כמה צבעים בקשת לשמות ארגונים נוספים

מעדון ורוד, מועדון חום, מועדון ירוק

 

ואולי גם תואר חדש - נשיא ארגון הגג למועדוני רכב קיקיוניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שאני מתומכי מועדון ה5 אבל מר בני זהר היקר כמה רכבים אתה מייצג במועדון הביזיוני עליו אתה ממונה?

 

הייתי בטוח שבשביל לדבר עם הרשויות אתה אשכרה צריך לייצג מישהו חוץ מאת עצמך.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודות

אני מודה לעשרות המגיבים פה שאייתו את שמי נכון

הבהרות

אני יו"ר מועדון אספנות רכב יילו 6-5

אני יו"ר איגוד מועדוני אספנות רכב

(מועדון יילו 6-5 ומועדון סגול 5-6-7 )

וכזה אני מייצגם מול הרשויות איני מייצג את מועדון ה5 ולא את שושנה

בני

בני שלום,

לצערי, מעבר להתנצחויות והתנגחויות, אני לא מוצא אף תגובה אמיתית וענינית בנושא הנדון וחבל.

אם יש לך משהו לחדש, אשמח לקרוא, אם לא, חבל על כל הרפש וההתנצחות.

אם אתה רציני כפי שהתימרת להיות בפתיחת השרשור, אבקשך להגיב ענינית. אם לא, הייתי מעדיף שתאמר שאין לך מה להוסיף בנושא וננעל את השרשור הזה שאיבד קצת מטעמו הטוב.

אמיר לפיד

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"על מה המהומה" "ומה הנזק" - כמה התייחסו בפורום, בשרשור הזה והמקביל לו , לנזק שנגרם...

לדעתי נגרם נזק אדיר וכל מני עסקנים לא ערים לו.

באו נקרא לנזק בידול.בעבר (מאז שתיקנו את תקנות האספנות ) היה ברור שיש שתי אוכלוסיות רכבים :

אספנות וכל השאר.

עכשיו נפרצה פירצה "בגדר ההפרדה" : יש רכב אספנות משנת 50 ומטה, יש רכב "אספנות " בן 30 שנה,

ויש השאר.

לבידול הזה יש דינמיקה בהחלט שלילית והוא עלול לגרום לכירסום מתמשך ...והעדפה מוחצת של המחוקק

את רכבי שנות ה50 (למשל בעיניין שני טסטים, בדיקות מעבדה,תשלומי אגרה..וכו.) על חשבון הרכבים הצעירים יותר.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...