Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה בדיוק "השגיך"?

 

1.העלאת מיסוי מ 72% ל 82% לרוב רכבי האספנות המיובאים לארץ.

2.איסור תנועה על רכבי אספנות הגה ימני ודיזל.

3. האכלת משרד התחבורה בלוקשים שמרבית רכבים האספנות מיובאים לשימוש יום יומי .

וגם אם כן(למרות שלא), אם ממלאים את ההגבלות, מה רע בזה?

 

 

אתה אולי באת להתפאר בהשגים שלך כפי ש"סיכמת עם כבוד השר" (וואי, אתה ממש נפגש פנים לפנים עם שועי עולם, אני מעריץ אותך) אבל אל דאגה, אנחנו באמת לא נשכח מי צ'יפר אותנו בהשגים נאים ומפוארים שכאלה.

 

בטח עד עכשיו כל משרד התחבורה מדבר על זה שאפילו זקני משרד התחבורה לא זוכר אזרח שמגיע אליהם ומבקש ומתנדב להעלות מיסים על התחביב שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי אתם מייחסים לאיש כוחות שאין לו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום לכולם

 

לא אהבתי את ההחלטה הנ"ל שלא משקפת את האינטרסים של כלל ציבור חובבי ובעלי רכבי אספנות.

לדעתי לא צריכה להיות אפליה בין רכב לרכב,זול ליקר,ישן יותר או פחות,מקלים על מישהו אחד ועל הדרך דופקים מישהו אחר,זה פסול ולא ראוי להערכה.אם חשקה נפשו של מישהו להגשים חלום,והוא דווקא נמצא בקטגורית השנתון הנענשת ,אז למה לעשות לו עוול.

יש להבין שכוחנו בהיותינו שווים ומאוחדים ולכבד איש את רעהו,ולא לחשק את רצונו של אף אחד :idea:

פורסם

החוצפן הזה עוד בא ומתגאה בהישגים.

 

* איך לא חסמו אותו כשידעו שיש מהלכים כאלו?

* האם הגזירות האלו סופיות מה צריך על מנת שיכנסו לתוקף?

* האם עו"ד שיגיש התנגדות בשם פגיעה בכלל תעזור?

* חלום ה אלקמינו 70 הולך ומתרחק תודה לך בני בלי הזוהר.

פורסם
געוואלד!

 

כבר 42 שנה אני נוהג בבטחה בכבישי הארץ עם רובר 10 מודל 46 בעלת הגה ימני. המכונית עצמה נוסעת בכבישי הארץ מזה 64 שנה (עם הפסקה של ארבע שנים בארה"ב) - וכמו שאמר אברהם שפירא: "כל ימי חיי לא הרגתי ולא נהרגתי!"

בתקנות החדשות אני מריח אפשרות של מניעת המשך השמוש במכונית - מטענות כזב של חוסר בטיחות, טענות המושמעות מפי אטומים שמעולם לא נהגו במכונית שכזו, ושדבר כנראה לא יזיז אותם מקיבעונם.

ההיסטוריה של 26-069 היא הוכחה ניצחת שאין בין הגה ימני וחוסר בטיחות ולא כלום.

איך להעביר את רוע הגזרה? איך לפקוח עיני עיוורים?

 

אי אפשר למנוע ממך נסיעה ברכב. זה פגיעה בזכויות הבסיסיות שלך.

מה שנאמר פה זה שמותר ליבא אוטו עם הגה ימני, וזה לך טוב, כי תוכל ליבא רכב כמו שלך לחלקים.

מי שיש לו רשיון, לא ימנע. לא נמנע עד כה, ולא תהיה עילה לכך.

במקרה שלך, רק הרווחת (וגם תשלם עליו פחות מיסוי כי הוא מתחת ל60).

פורסם
החוצפן הזה עוד בא ומתגאה בהישגים.

 

* איך לא חסמו אותו כשידעו שיש מהלכים כאלו?

* האם הגזירות האלו סופיות מה צריך על מנת שיכנסו לתוקף?

* האם עו"ד שיגיש התנגדות בשם פגיעה בכלל תעזור?

* חלום ה טרנס-אם 77-79הולך ומתרחק תודה לך בני בלי הזוהר.

*מצטרף לרעיון לתבוע את זהר על הפרשי המיסוי.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

אני לא חבר באף מועדון, ולצערי את חלום הייבוא גנזתי רק מהבחילה שעושה לי תהליך שחרור של חבילה בדאר, וגם אם בכל זאת הייתי מצליח לחסוך לכך כסף המדינה כבר היתה יודעת איך למצוץ אותו ממני כמו יתוש על סטרואידים, אם במס דלק, היטל מים, ביטוח לאופנוע או כל דרך יצירתית השמורה למדינת עולם שלילי ..

 

אני סתם איש מן הישוב, שאוהב את התחום ומפנטז על ימים טובים . ואני שואל - מי אתה בני זהר ? את מי אתה מייצג? מי שלח אותך לשם או בחר בך מכל העמים? ובשם מי אתה מייעץ עצות?ֿ ומה ומי ואיזה אינטרס עומד מאחורי ה"עצות" הללו?

 

אינני מעורה ב"היסטוריה" של המועדונים ואני ממש ממש רוצה לדעת - מיהו מעצב המדיניות שמברך את פעלו עצמו בעוד הרוב האחר מקלל??

 

יואיל כבודו להציג עצמו גם לציבור הרחב

 

בברכה

אורן

פורסם

גם לי לא ברור מה הקטע של הבדלים במיסוי בין הגילאים?! מה לעשות- וגם אותי מעניינים ביותר דווקא רכבים משנות ה-70 פלוס-מינוס, ובקטע האספנות נטו- בשביל לנסוע יומיום יש לי ליסינג בן שנה ואופנוע אוטוטו בן 19! למה אני ורבים כמוני צריכים לסבול אם נרצה לייבא את הרכב חלומונינו (שזה במיקרה שלי מוסטנג מאך 1 שנת 73 נידמה לי, שגם ככה יקרה מאד כבר!)- בניגוד למי שירצה לייבא נניח שברולט בל-אייר?! מי החליט שמאך 1 פחות קלאסית, ואם כן- למה זה אמור לעניין אותי אם מבחינתי זהו רכב האספנות המושלם והאולטימטיבי ואני מעדיף אותו על כל הקלאסיקות משנות ה-50-60?!:evil: עוד חס וחלילה נגיע ככה לזה, שמישהו יחליט לא להחשיב את הרכבים של שנות ה-80 ל"אספנות" כי הם "שימושיים" מדי- WTF?!?!?!?!?!? למי יש זכות להחליט בשבילי ששני ה-BX ים שאני שומר אותם כבר היום- לא יהיו רכבי האספנות רשמית? או רנו פואגו? או משאית פורד9000 שנת 80 שאולי נשארו עוד אחת או שניים כאלה בארץ, אם בכלל?!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

זה מה שקורה כאשר מנסים לבנות חומה. מי שהגה את הרעיון ניסה למתוח גבול בין 2 קבוצות (רכבי אספנות ורכב היסטורי) שזה רעיון לא רע בבסיסו. הבעיה היא שהביצוע גרוע מאוד, אין לי בעיה שרכבים בני 50 שנה ומעלה יקבלו הנחה, אני כמובן אשמח לראות יותר דגמים כאלה "על הכביש" (כמובן לא בשימוש יומי). אבל למה לפגוע באוכלוסיה שלמה (במיוחד כאשר ידוע לכולם מי האוכלוסיה הגדולה יותר)? למה כל הטבה צריכה לגרור איתה העלאה במקום אחר? לא היה יותר הגיוני לתת 10% הנחה לרכבים משנתון מעל 50 ולהשאיר את המיסוי כמו שהוא לרכבים מתחת ל-50 שנה?

מכל הסיפור הזה עולה ריח מסריח של מימוש גחמות אישיות ולא טובת הכלל. כתור מישהו שמייבא בימים אלו רכב שנות ה-70 אני אומנם אספוג את ה-10% האלה אבל אף אחד לא יוכל להוציא לי את הטעם הרע שיש לי בפה מכל הסיפור הזה.

לצערי שוב מועדון החמש מוכיח (אחרי ששנה שעברה שמענו מנטרות שונות מיו"ר המועדון) שהמטרה שלו היא לא להפוך את התחביב לזול ועממי יותר (מה שישרת את חבריו + עלול להכניס אנשים נוספים לתחום) אלא בא לשרת את גחמות חבריו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש לי תחושת בחילה מכל ההתנהלות פה, שכמה אפסים מנהלים לנו את החיים ומכתיבים לנו חוקים על פי גחמות אישיות.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
לצערי שוב מועדון החמש מוכיח (אחרי ששנה שעברה שמענו מנטרות שונות מיו"ר המועדון) שהמטרה שלו היא לא להפוך את התחביב לזול ועממי יותר (מה שישרת את חבריו + עלול להכניס אנשים נוספים לתחום) אלא בא לשרת את גחמות חבריו.

 

למיטב ידיעתי בני זהר אינו חבר במועדון החמש והוא לא שיתף את המועדון או את כלל האספנים ביוזמתו.

אבל מה טוב ומה נעים להאשים את המועדון או את הועד בכל מה שקורה. (או במילים אחרות להוציא דיבה במשמעות הכי פשוטה של העניין)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
למיטב ידיעתי בני זהר אינו חבר במועדון החמש והוא לא שיתף את המועדון או את כלל האספנים ביוזמתו.

אבל מה טוב ומה נעים להאשים את המועדון או את הועד בכל מה שקורה. (או במילים אחרות להוציא דיבה במשמעות הכי פשוטה של העניין)

 

מי אתה בני זהר ואת מי אתה מייצג ???

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם
למיטב ידיעתי בני זהר אינו חבר במועדון החמש והוא לא שיתף את המועדון או את כלל האספנים ביוזמתו.

אבל מה טוב ומה נעים להאשים את המועדון או את הועד בכל מה שקורה. (או במילים אחרות להוציא דיבה במשמעות הכי פשוטה של העניין)

 

בני

אתה טוען שבני שיקר/הטעה ביודעין לנציגי המדינה כשהזדהה כיו"ר מועדון אספנות לפי המסמך,

האם המועדון היה שותף להונאה זו ביודעין?

האם לא נכח בישיבה נציג מועדון החמש היו"ר כפי שכתוב במסמך? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אפשר לדעת כיצד מחליטים אם רכב מיובא אישי משנות 70-80 משמש את בעליו לשימוש יומיומי ?

 

אני למשל מתנייע ביום יום ברכב חברה (שמן הסתם לא רשום על שמי)

וייבאתי לאחרונה רכב מוסטנג 73 אשר רשום על שמי וזהו הרכב היחיד הרשום על שמי במשרד התחבורה,

 

אולי אני גם נחשב כאחד שמשתמש ברכב שימוש רגיל ?

 

ולשם הבהרה אני ברכב שלי שהגיע כבר לפני חצי שנה נסעתי עד היום לצערי פחות מ 500 מייל. זה נתון שניתן לבדוק היות שכעת נרשם הספידומטר פעם בשנה בזמן המבחן השנתי.

 

כיצד נקבעה ההחלטה ?

 

בנסיעה בכבישים בשעות העבודה בשעות היום, אני ממש לא רואה "הצפה" של רכבי אספנות .... משנות השבעים שמונים שיובאו ביבוא אישי (אני לא כולל רכבים בעלי 6 ספרות או רכבים עם סיומת 80 במספר).

 

ממש עליבות לשמה...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...