Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למיטב ידיעתי בני זהר אינו חבר במועדון החמש והוא לא שיתף את המועדון או את כלל האספנים ביוזמתו.

אבל מה טוב ומה נעים להאשים את המועדון או את הועד בכל מה שקורה. (או במילים אחרות להוציא דיבה במשמעות הכי פשוטה של העניין)

 

 

המועדון היה צריך לעמוד על הרגליים האחוריות ולא לאפשר קבלת החלטה שפוגעת ברוב חבריו ובטח שלא לברך עליה!

המועדון היה צריך לצעוק שמר בני זהר (יו"ר בעיניי עצמו) אינו מייצג איש.

המועדון היה צריך לצאת בהצהרה רשמית מה עמדתו ומה דרכו בנושא ולא להתפתל סביב עצמו...

המועדון אחראי לכישלונות כמו גם להצלחות, הפעם המעדון נכשל לייצג את רוב חבריו!

 

ככה מתנהג מועדון אחראי שהייתי רוצה להיות חבר בו! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בני

אתה טוען שבני שיקר/הטעה ביודעין לנציגי המדינה כשהזדהה כיו"ר מועדון אספנות לפי המסמך,

האם המועדון היה שותף להונאה זו ביודעין?

האם לא נכח בישיבה נציג מועדון החמש היו"ר כפי שכתוב במסמך? - רן

 

רן

לדעתי אתה שוגה.

בוועדה היו שני חברי ציבור

האחד בני זהר שהציג את עצמו כיו"ר מועדון רכב אספנות

והשני נחום קדימאל יו"ר מועדון ה-5

 

במכתב של יצחקי אחד מוצג כנציג ציבור והשני נציג מועדון ה-5

כך אני מבין זאת

 

ובני הספל מודיע לך כי בני זהר לא חבר במועדון ה-5 וביוזמה שלו הוא לא שיתף את מועדון ה-5 או את האספנים.

 

גם מועדון ה-5 לא שיתף את האספנים אבל זה כבר סיפור אחר.

מעניין איך בני הספל יודע על כך , אם במקום אחר בשרשור אחר הוא אומר שהוא לא ידע על כל המהלך.

 

לבני הספל הפתרונים.

 

אכן דמוקרטיה לא במיטבה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז מה שאתה טוען ישה שמי שהחליט היה בני זהר בעצמו לגבי כל בעלי רכב אספנות בארץ?

 

אתה לא חושב שהיה מקום להתנגדות רשמית?

לא היה מקום לאחד למלחמה את כל מועדוני הרכב?

האם ה- IVC לא היה יכול לתת כתף למועדון לשנות את רוע הגזירה אם מועדון החמש כלכך התנגד?

 

 

בול שיט:

 

ההחלטה האומללה היתה של נציגי מועדון החמש ושלהם בלבד!

 

ואם לא שיתנגדו ויסירו את ההחלטה! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שלום רב, חוזר גם כאן על הודעתי בשרשור העיקרי (הודעה מס' 26 כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=355950&page=7):

 

אני עומד מאחורי כל מילה שפורסמה בהודעה המקורית בשרשור המקביל, ולאור התפתחות השרשור אני מבקש לחזור ולהבהיר (לא מתקן ולא מתנצל):

 

1. הוועדה הבינמשרדית הוקמה ביוזמה ממשלתית, משיקולים ממשלתיים שאנחנו יכולים רק לשער מה הם. מועדון החמש לא היה שותף בקבלת ההחלטה על עצם הקמת הוועדה הזו.

 

2. לאחר הקמת הוועדה, עוזי יצחקי סמנכ"ל משרד התחבורה הזמין את נציג המועדון לחלק מדיוני הוועדה. נציג המועדון היה היו"ר נחום קדמיאל, שאכן השתתף ב-3 ישיבות של הוועדה וביטא בהן את עמדת ועד המועדון. בוועדה התשתתף נציג ציבור אחד, ששמו יעקב לסקוב, חבר מועדון החמש בעצמו.

 

3. נחום נציגנו העלה דרישה להפחית את מס הקנייה על כל רכבי אספנות, בלי קשר לשנת ייצורם, לשיעור קבוע של 30%. זאת כחלק ממדיניותנו לעודד הן את חובבי שנות ה-70 והן את חובבי העשורים המוקדמים; הן את "העשירים" והן את הפחות עשירים. לכולם יש מקום אצלנו, ללא משוא פנים.

 

4. הוועדה הבינמשרדית בשיתוף המכס הגיעה למסקנות שהגיעה. מועדון החמש לא בירך על מכלול מסקנות הוועדה. יש מסקנות חיוביות (מפורטות למעלה) ויש מסקנות שליליות. אנו עודנו מתנגדים למסקנות השליליות, כלומר העלאת גובה המס לרכבים בני פחות מ-50 ואיסור רישוי לרכבים בעלי הגה ימני. מועדון החמש ימשיך לנסות ולשכנע נגד המלצות אלה, וכל עזרה מבחוץ לטובת העניין תתקבל בברכה.

 

5. מועדון החמש לא עודכן בכל שלב ושלב בהליך גיבוש ואימוץ ההמלצות, חתימת גורם ממשלתי זה או אחר. מעורבותנו הייתה למרבה הצער מוגבלת ואף היא לפנים משורת הדין. לכן רק לפני שבוע לערך קיבל יו"ר המועדון את טיוטת ההמלצות, שיש להזכיר שגם היא לא סופית עדיין. עיקרי הטיוטה פורסמו בשרשור זה בהקדם האפשרי.

 

6. בני זוהר אינו חבר מועדון החמש, אינו מייצג את מועדון החמש, ואין שום קשר בין דבריו ופועלו לבין מועדון החמש ופועלו. כל נסיון ליצור זיקה בינו לבין מועדון החמש חוטא לאמת, מיותר ופסול. אין לנו מידע מוצק על מידת השפעתו ומעורבותו בהליך, אך אנו יודעים שבישיבות בהן נחום נכח, מר זוהר לא השתתף.

 

 

מקווה שדברים אלו מסכמים את העניין.

 

בברכה,

 

רון פז

דובר מועדון החמש

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

אני לא מבין מדוע כל החלטה בנושא אספנות

לא עוברת דרך לובי או פורום של כל הגופים הרלוונטים בנושא אספנות בארץ?

מה קיבלנו? רצון לעשיה למען האספנים, בפועל גזרה שבפוגעת ציבור רב של אספנים

אולי דבר זה היה נמנע עלידי שיתוף על הגופים ושקיפות?

חבל שכל הגופים מנסים לנכס להם את "הבילעדיות" במקום לעבוד במשותף.

איני תוקף או מתקיף או מיחס את דבריי לגוף מסויים

אלה לכולם.

אני מוכרח להגיד שזה פשוט גועל נפש שכל פעם שנווצר שינוי

יש מלחמות יהודים טוטאליות,

די מספיק,יש לנו מספיק גזרות גם ככה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אז מה אני יכול לעשות בפועל כדי לעזור להסיר את סכנת איסור הרישוי על רכב בעל הגה ימני?

למיטב הבנתי כלי רכב שכבר נוסע ועם רישוי ישראלי כדין לא ייפגע מהתקנה החדשה(אם וכשתיכנס לתוקף), כך שלא נראה לי שיש לך בעייה.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
רן

לדעתי אתה שוגה.

בוועדה היו שני חברי ציבור

האחד בני זהר שהציג את עצמו כיו"ר מועדון רכב אספנות

והשני נחום קדימאל יו"ר מועדון ה-5

 

במכתב של יצחקי אחד מוצג כנציג ציבור והשני נציג מועדון ה-5

כך אני מבין זאת

 

ובני הספל מודיע לך כי בני זהר לא חבר במועדון ה-5 וביוזמה שלו הוא לא שיתף את מועדון ה-5 או את האספנים.

 

גם מועדון ה-5 לא שיתף את האספנים אבל זה כבר סיפור אחר.

מעניין איך בני הספל יודע על כך , אם במקום אחר בשרשור אחר הוא אומר שהוא לא ידע על כל המהלך.

 

לבני הספל הפתרונים.

 

אכן דמוקרטיה לא במיטבה.

 

 

ישה. אתה חופר !!! :evil:

אוטוטו מסיים שיפוץ מקיף לפיג'ו 104 שנת 1982

פורסם
שלום רב, חוזר גם כאן על הודעתי בשרשור העיקרי (הודעה מס' 26 כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=355950&page=7):

 

אני עומד מאחורי כל מילה שפורסמה בהודעה המקורית בשרשור המקביל, ולאור התפתחות השרשור אני מבקש לחזור ולהבהיר (לא מתקן ולא מתנצל):

 

2. לאחר הקמת הוועדה, עוזי יצחקי סמנכ"ל משרד התחבורה הזמין את נציג המועדון לחלק מדיוני הוועדה. נציג המועדון היה היו"ר נחום קדמיאל, שאכן השתתף ב-3 ישיבות של הוועדה וביטא בהן את עמדת ועד המועדון. בוועדה התשתתף נציג ציבור אחד, ששמו יעקב לסקוב, חבר מועדון החמש בעצמו.

 

6. בני זוהר אינו חבר מועדון החמש, אינו מייצג את מועדון החמש, ואין שום קשר בין דבריו ופועלו לבין מועדון החמש ופועלו. כל נסיון ליצור זיקה בינו לבין מועדון החמש חוטא לאמת, מיותר ופסול. אין לנו מידע מוצק על מידת השפעתו ומעורבותו בהליך, אך אנו יודעים שבישיבות בהן נחום נכח, מר זוהר לא השתתף.

 

 

מקווה שדברים אלו מסכמים את העניין.

 

בברכה,

 

רון פז

דובר מועדון החמש

 

רן

לדעתי אתה שוגה.

בוועדה היו שני חברי ציבור

האחד בני זהר שהציג את עצמו כיו"ר מועדון רכב אספנות

והשני נחום קדימאל יו"ר מועדון ה-5

 

במכתב של יצחקי אחד מוצג כנציג ציבור והשני נציג מועדון ה-5

כך אני מבין זאת

 

ובני הספל מודיע לך כי בני זהר לא חבר במועדון ה-5 וביוזמה שלו הוא לא שיתף את מועדון ה-5 או את האספנים.

 

 

ישה, אתה טועה ומטעה .....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
רן

לדעתי אתה שוגה.

בוועדה היו שני חברי ציבור

האחד בני זהר שהציג את עצמו כיו"ר מועדון רכב אספנות

והשני נחום קדימאל יו"ר מועדון ה-5

 

במכתב של יצחקי אחד מוצג כנציג ציבור והשני נציג מועדון ה-5

כך אני מבין זאת

 

ובני הספל מודיע לך כי בני זהר לא חבר במועדון ה-5 וביוזמה שלו הוא לא שיתף את מועדון ה-5 או את האספנים.

 

גם מועדון ה-5 לא שיתף את האספנים אבל זה כבר סיפור אחר.

מעניין איך בני הספל יודע על כך , אם במקום אחר בשרשור אחר הוא אומר שהוא לא ידע על כל המהלך.

 

לבני הספל הפתרונים.

 

אכן דמוקרטיה לא במיטבה.

 

ישה, אתה טועה ומטעה .....

 

אכן שגיתי בהבנה של האנשים שהשתתפו בישיבות.

 

מסתבר שבני זהר לא היה נציג הציבור השני אלא הוא היה זה שסגר עם השר .

הוועדה רק עשתה את מה שבני זהר והשר סיכמו.

 

וסתם להשכלתי מאלה שיודעים

 

מי זה יעקב לסקוב, שהוא גם במקרה חבר במועדון ה-5 שהיה חבר הוועדה אבל לפחות להבנתי לא מטעם מועדון ה-5

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם וההחלטה תתקבל רשמית ניתן לפי החוק לתבוע את מר בני זהר בגין הזק עתידי בטענה של התחזות לבעל סמכות כל שהיא במועדון החמש והצהרת תצהיר כוזב שלמעשה הוא אינו חבר כלל במועדון.

 

1. שמועדון החמש יגיש תלונה רשמית במשטרה על שימוש בשמם (התחזות לדובר/יו"ר וכ"ו)

 

2.שהמועדון יגיש בג"ץ על איסור ייבוא רכבים שונים שיובאו לארץ בעתיד על אפליה במיסוי בטענה של אדם יחיד פגע באוכלוסיה שלמה לצרכיו האישיים.

 

3. כל אחד שיש לו רכב עם היגוי ימני וכתוצאה משינוי החוק יתכן שלא יכול לנוע בדרכים להגיש תביעה אישית נגד מר בני זהר,"למען ישמעו ויראו"

 

נ"ב שימו לב איזה רכבים יש למר בני זהר (שנות ה50) ככה שכל המהלך שהוא עשה פסול ושהזה לא לטובת הכלל וכ"ו.

פורסם
אם וההחלטה תתקבל רשמית ניתן לפי החוק לתבוע את מר בני זהר בגין הזק עתידי בטענה של התחזות לבעל סמכות כל שהיא במועדון החמש והצהרת תצהיר כוזב שלמעשה הוא אינו חבר כלל במועדון.

 

1. שמועדון החמש יגיש תלונה רשמית במשטרה על שימוש בשמם (התחזות לדובר/יו"ר וכ"ו)

 

2.שהמועדון יגיש בג"ץ על איסור ייבוא רכבים שונים שיובאו לארץ בעתיד על אפליה במיסוי בטענה של אדם יחיד פגע באוכלוסיה שלמה לצרכיו האישיים.

 

3. כל אחד שיש לו רכב עם היגוי ימני וכתוצאה משינוי החוק יתכן שלא יכול לנוע בדרכים להגיש תביעה אישית נגד מר בני זהר,"למען ישמעו ויראו"

 

נ"ב שימו לב איזה רכבים יש למר בני זהר (שנות ה50) ככה שכל המהלך שהוא עשה פסול ושהזה לא לטובת הכלל וכ"ו.

מקווה אני בשבילך שאתה לא עו"ד, בעצם בשביל לקוחותיך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מקווה אני בשבילך שאתה לא עו"ד, בעצם בשביל לקוחותיך.

 

לשמחתי אני סטונדט למשפטים ונצר למשפחה של עורכי דין ושופטים !

 

ככה שגדלתי על חוק ופסיקה והיום אני גם מבין לעומק מה המשמעויות של החוק היבש

פורסם
אם וההחלטה תתקבל רשמית ניתן לפי החוק לתבוע את מר בני זהר בגין הזק עתידי בטענה של התחזות לבעל סמכות כל שהיא במועדון החמש והצהרת תצהיר כוזב שלמעשה הוא אינו חבר כלל במועדון.

 

1. שמועדון החמש יגיש תלונה רשמית במשטרה על שימוש בשמם (התחזות לדובר/יו"ר וכ"ו)

 

2.שהמועדון יגיש בג"ץ על איסור ייבוא רכבים שונים שיובאו לארץ בעתיד על אפליה במיסוי בטענה של אדם יחיד פגע באוכלוסיה שלמה לצרכיו האישיים.

 

3. כל אחד שיש לו רכב עם היגוי ימני וכתוצאה משינוי החוק יתכן שלא יכול לנוע בדרכים להגיש תביעה אישית נגד מר בני זהר,"למען ישמעו ויראו"

 

נ"ב שימו לב איזה רכבים יש למר בני זהר (שנות ה50) ככה שכל המהלך שהוא עשה פסול ושהזה לא לטובת הכלל וכ"ו.

 

לשמחתי אני סטונדט למשפטים ונצר למשפחה של עורכי דין ושופטים !

 

ככה שגדלתי על חוק ופסיקה והיום אני גם מבין לעומק מה המשמעויות של החוק היבש

חבל שהתפוח נופל רחוק מהעץ.

 

בלי עובדות אין קייס.

 

החלטת שהבחור התחזה . הוא לא התחזה לא לחבר מועדון ה-5 ולא ליו"ר מועדון ה-5

 

לא ראיתי שאסרו לייבא רכב כלשהו בהחלטות שהובאו לפנינו . אתה ראית?

אתה גם קבעת שהוא זה שהחליט על שינוי המיסים. אתה לא חושב שאתה קצת מצחיק.

וכבחור שלומד משפטים אני מצפה ממך שתבין את ההבדל בין חוק תקנה צו וכו'

אין שום חשש שרכב שנע בארץ היום בעל הגה ימני יחולו עליו ההגבלות שיחולו על רכב עם הגה ימני המיובא לארץ תחת התנאי החדש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני חושב שעל מועדון החמש שלפי דבריו של רון פז התנגדו למהלכים אלו להמשיך להתנגד בתוקף לאישור תקנות אלו.

להגיד לכל חבריי המועדון מה צריך לעשות ואת מי צריך להציף בפקסים מנומקים.

להחתים עצומה של כל המתנגדים להחלטה אולי זה יעזור.

לא צריך שעל כל הטבה שנקבל נחטוף מכה מצד שני.


×
×
  • תוכן חדש...