Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי מערכת יקרה ברכב משהו כמו 10אלף שח אין לי סאונד נקי וחזק כמו שרציתי חשבתי שיהיה לי משהו מפציץ

אבל לא המתקין שלי אומר שאני צריך להחליף את הרדיו דיק המקורי של הרכ למולטי מדיה ואז הכל יסתדר יש לי מזדה 6 זה נכון ?

הוא שאולי אני צריך עוד 15 אלף כדי להסיג באמת את הרמה שאני רוצה להגיע

רוצה לבקש גם אמלצה לסט קומפוננט חדש לדוגמה של מורל החדשים הסדרות הגבוהות של האייבריד או 3WAY מה אתם ממליצים וקמובן איזה מגר אני צריך לזה ?

פורסם

שלמתה 10 אלף ולא טוב? תחליף מתקין . למה? כי בחבילת כסף הזות רצוי היה לתחנן את כול הציוד מראש בכדיי לשמועה טוב

 

לעניין. יש הפשרות להתקין מעבד סאונד או מכשיר טוב . עם תלך למולטימדיה אז מכשיר PIONEER 4150 או דין אחד של ALPINE או PIONEER

 

ואיזה ציוד יש לך ברכב?

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם

ארז היי,

בוא תפרט מה מותקן ברכב, ואיך הותקנו הרכיבים? קצת יותר יעזור לנו לעזור לך

מאשר כמה עלה לך, זה כבר בעיה של חשבון הבנק שלך :)

 

האם הרכב עבד בידוד/איטום כל שהוא?

 

מה בדיוק לא שומעים טוב?

למשל צליל צורם,רעידות שמפריעות,רמקול מחרחר, צליל מעוות?

 

מערכות מקוריות של רכבים הם באמת בסיס גרוע כיוון שהם מצריכים

מנחתי RCA וזה יוצר צליל לא הכי מלהיב!

(אבל גם עם יחידת ראש טובה יכולים לשמוע לא טוב! הכל עניין של שילוב רכיבים!)

פורסם

עלות המערכת היא ערובה לפוטנציאל שלה



 

אבל בין לקנות רכיבים בעלות גבוהה ו"לזרוק" אותם ברכב לבין "להתקין" אותם ו"לכוון" אותם ברכב - זה הבדל של שמיים וארץ.

 

בין מערכת זולה ומכוונת היטב לבין מערכת שאפשר לקנות במקומה יהלומים שלא כוונו אותה בכלל - אני מעדיף את הזולה עשרות מונים על היקרה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז ככה יש לי איטום בדלתות מקדימה של ספרי זפת ולא רצואות מקדימה יש לי סט קומפוננט של DLS C6A

בדלתות מאחורה יש סט של SOUNDSTREAM LS.60C הסטים מחוברים למגבר של ALMANI PA-800.4

המגבר השני זה מונבלוק דיגיתל של SPL BDO5135OD 2000W MAX

שמחובר עלב 2סאבים של ALMANI S3 500-RMS כל אחד

בנוסף יש קבל 1.2 וגם SQ לשליטה על כל המערכת כי הרדיו דיסק מקורי מדובר על רכב מזדה 6 החדשה זה רכב מאוד גדול שכל הסאונד בורח למקומות שונים מה אתם חושבים על הציוד זה נחשב למשהו טוב ? או אולי סתם נחמד ולא רציני אני חושב לשדרג את המערכת וחשוב לי לדעת לפני אם אני יכול ליפטור את זה באזרת החלפה של הרדיו דיסק

פורסם

טוב,

 

מערכת יקרה או לא יקרה - זה עניין אישי

 

אבל במונחים של הפורום הזה לא מדובר במערכת יקרה.

 

אולי יותר כדאי שתגדיר כרגע מה זה "איכות נמוכה" מבחינתך - מה לא בסדר במערכת?

 

באס מרוח מידי?

טוויטרים כואבים?

פלסטיקה מקרקשת?

 

מה מציק לך כרגע במערכת? אני חושב שיהיה קל יותר לעזור לך בצורה כזאת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שלמתה 10 אלף ולא טוב? תחליף מתקין . למה? כי בחבילת כסף הזות רצוי היה לתחנן את כול הציוד מראש בכדיי לשמועה טוב

 

לעניין. יש הפשרות להתקין מעבד סאונד או מכשיר טוב . עם תלך למולטימדיה אז מכשיר PIONEER 4150 או דין אחד של ALPINE או PIONEER

 

ואיזה ציוד יש לך ברכב?

 

אלכס את המקין אתה מכיר טוב אני לא יגיד שמות כי אני מחבד את הבנדם אזה הוא מתקין מאוד מוקר הוא רוצה לתת לי לניסיון את

PIONEER 6050 הוא אומר שאני להיתאחזב אחרי שאני יחליף את הרדיו דיסק מה אתה אומר 6050 גם טוב?

פורסם
אז ככה יש לי איטום בדלתות מקדימה של ספרי זפת ולא רצואות מקדימה יש לי סט קומפוננט של DLS C6A

בדלתות מאחורה יש סט של SOUNDSTREAM LS.60C הסטים מחוברים למגבר של ALMANI PA-800.4

המגבר השני זה מונבלוק דיגיתל של SPL BDO5135OD 2000W MAX

שמחובר עלב 2סאבים של ALMANI S3 500-RMS כל אחד

בנוסף יש קבל 1.2 וגם SQ לשליטה על כל המערכת כי הרדיו דיסק מקורי

מה על זה שילמת 10 אלף שח??.:roll::lol:

בכל מקרה ממליץ להחליף את הHU ולכוון מחדש את כל המערכת ה"יקרה" הזו.

פורסם
מה על זה שילמת 10 אלף שח??.:roll::lol:

בכל מקרה ממליץ להחליף את הHU ולכוון מחדש את כל המערכת ה"יקרה" הזו.

 

 

מה זה HU ?

המערכת מקובנת בסדר גמור הקומפוננטים מאוד אדינים וקצת חלשים וכן בסוף שילמתי 10 אלף כי שידרגתי את הציוד פעם אחת ואז אוספתי כסף אתה מבין

פורסם
טוב,

 

מערכת יקרה או לא יקרה - זה עניין אישי

 

אבל במונחים של הפורום הזה לא מדובר במערכת יקרה.

 

אולי יותר כדאי שתגדיר כרגע מה זה "איכות נמוכה" מבחינתך - מה לא בסדר במערכת?

 

באס מרוח מידי?

טוויטרים כואבים?

פלסטיקה מקרקשת?

מה מציק לך כרגע במערכת? אני חושב שיהיה קל יותר לעזור לך בצורה כזאת.

 

טוויטרים כואבים פלסטיקים רוקדים חופשי הרמקולים לא מספיק חזקים כדי לאמוד בבאס שאני מוסיף באס הרמקולים מחרחרים

פורסם

התוצעה הסופית שאני רוצה להגיעה אליה היא מערחת כמו של הערבים יש לם סאב שאתה יחול לישמוע 3 קילומטר לפני שהוא מגיע ולהרגיש את הסב דופק במרחק 100 מטר או שהוא עבר לידי וכל האוטו שלי רועד זה מה שאני רוצה שיהיה לי באוטו וגם סאונד טוב של הרמקולים שיהיה גם חזק וגם איחותי ושתפעיל המון אזקות זה טוב מאיפה אם מסיגים את הסאבים החזקים האלא ?

פורסם

אפרופו באמת לא ברור לי איפה הלכו כאן 10K לאיבוד...



 

ALMANI זה בקושי מותג אם בכלל אפשר לקרוא לזה מותג - סאב וופרים - איטיים, מרוחים הקשר בינם לסט הקדמי הוא כנראה דמיוני בלבד...

 

מגברים של SPL הם בקושי מגברים שניתן להתייחס אליהם כמגברי מיינסטרים

 

הסט הקדמי של DLS הוא סט מאוד פשוט עד כמה שזכור לי וכך גם הסט האחורי שלך

 

ב10K אני יכול לבנות לך מערכת כולל בידוד בדלתות שאתה פשוט עף ממנה לארץ האורגזמות!!!

 

אפשר לשאול מי שחט אותך ככה?!?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מה זה HU ?

המערכת מקובנת בסדר גמור הקומפוננטים מאוד אדינים וקצת חלשים וכן בסוף שילמתי 10 אלף כי שידרגתי את הציוד פעם אחת ואז אוספתי כסף אתה מבין

HU זה (יחידת ראש)רדיו דיסק או מולטימדיה.

ולא הבנתי מה זה שידרגתי את הציוד פעם אחת ואז אוספתי כסף.?

לאדי

העיקר מישהו יצא מרוצה במקרה הזה המתקין.

פורסם

10K?

 

על מגברים וסאבים של ALMANI וSPL??? אתה רציני?!?

 

זה לא מתקין... זה אופנובנק!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...