Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

erez מכשיר 6050 מאוד טוב לסטריאו . אבל גם צריך לשבת על כיוונים של מערכת ולהתחיל הכול מחדש.

 

אדי הוא כבר שילם סכום גבועה עז אל תוסיף שמן למדורה. פשות צריך לעזור לו לקבל סאונד ברכב. ולא לשפוך עוד בוחתה של כסף מחדש. לא כולם עשירים כמוך :lol:

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם
10K?

 

זה לא מתקין... זה אופנובנק!

 

חד משמעית שוד לאור היום.

הרכיבים הנ"ל לא שווים אפילו 5000 שח ,וגם עם 5000 שח אני בונה לך מערכת משמעותית טובה מזאת.

פורסם

אלכס למה אני מתחיל לחשוד?

 

אתה לא יודע מה הסטטוס הכלכלי שלי - עשיר, אני לא.

 

אבל הבחור שפך כאן 10K על ג'אנק! הסאונד הכי טוב שהוא יקבל מלכוון את המערכת הזו עדיין יסתכם בזה שיהיה אפשר לקבל תוצאות הרבה יותר טובות במערכת שעולה 4K פחות...

 

לא להוסיף שמן למדורה? הוא צריך לחזור למקום שהוא רכש בו את הציוד עם קלצ'ניקוב!

 

 

אלכס - בוא נחשוב לרגע כמה המערכת שלי שווה - בחלק מהמקומות יתכן ואני אקטין את הסכום ובחלק אולי אגדיל אבל זה יצא פלוס מינוס מה שהיא שווה...

 

CAPRC - 6K בהגזמה

ביט1 - 4K לצורך העניין - עולה פחות.

סט קדמי - 6K

סאב - 2K

מגבר לסט קדמי - 4K כולל התיקון שעשיתי בו

מגבר לסאב - 2K בהגזמה

 

יוצא עד עכשיו 24K שווי מערכת וזו מערכת עם סט שלושה חלקים אקטיבית מקדימה (זה שהוספתי ברכב הזה דברים שרואים רק ברובוטריקים 3 והתקנה סופר דופר זה כבר סיפור אחר)

 

הוא השקיע כאן 10K ועל מה???

 

בוא ניקח את המערכת ברכב הפרטי הישן שלי שפשוט קוברת את המערכת של פותח השרשיר בלי מלח:

 

סט קדמי - 1K

סאב - 1K

יחידת ראש + אקולייזר 2K

הגברה 2K

 

יוצא הכל ביחד 6K!!! תוסיף לזה עבודת בידוד בדלתות והתקנה בלחץ אתה תגיע כאן ל2K

 

8K וזו מערכת שלא סופרת את מה שיש לפותח השרשיר ברכב שלו. (כולל התקנה ובמקרה הזה את ההתקנה אני עשיתי רק את הבידוד בדלתות אני לא עשיתי וזה בידוד מאוד מינימלי סה"כ)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, לא כולם מכירים את המותגים שאתה מכיר , ורכיב X קונים מפה, את הסאב מזמינים מחו"ל,היחידת ראש והאוקלייזר לא אביזרים שקל להתעסק איתם.

יש אנשים שמעדיפים לבוא לחנות ולקחת הכל (למרות שגם הרכיבים לא הכי והמחיר בכלל ).

במידה ויוכל לחזור לבעל העסק ולנסות לראות איך הוא יוכל לשפר מה שיש \להחזיר הכל גם בהפסד של 2000 שח הייתי עושה זאת ובא להתייעץ פה.

פורסם

מוטי

 

אין ספק

 

ובגלל זה טוב שפותח השרשיר נכנס לכאן ופתח שרשיר - עכשיו הוא יכול לדעת עד כמה גזלו אותו כאן

 

ואיך שלא תביט על זה - זו גזלה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קודם כל תודה לכל מי שרוצה לעזור בנתיים אנשים רק מדברים פה על זה ששחתו אותי וכמה הציוד שלי לא שווה כלום אני צריך עזרה מי שרוצה ויודע שיעזור ומי שלה פשוט עדיף שלא יגיב זה קל לדבר דרך המחשב לי יש ככה ולו יש ככה ולכל האנשים שמדברים יותר מידי דברו איתי פנים מול פנים אני יוריד לכם את הפוזה מהר מאוד לא כולם מכירם את כל המוצרים שיש בשוק אני קונה את מה שנירה לי טוב מיתך הסחורה שי למתקין שלי ולא מה שיש באר"ב וגרמניה

פורסם

השרשור ננעל. אין לו פואנטה ואי אפשר להבין אפילו משפט אחד של פותח השרשור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...