Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינויי במיסים (ובכבוד?) על ייבוא רכב אספנות על פי השנתון?


lior_baruch
שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשני השרשורים האלה התחילה להיחשף הסאגה.

 

החפירות בעזרת המחפר שגידי מספק לכל דיכפין תמורת החזר הוצאות תלושי דלק וארוחת צהריים.

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=308419&highlight=%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C+%D7%9B%D7%A5

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=308417&highlight=%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA

 

לקרוא את הכתבה המופיעה שם בעיתון ידיעות אחרונות , ואת הראיון עם אחד האספנים "המייצגים " משמאל מר RR

 

אפשר להבין למה הפקיד עם הקורולה החליט את אשר החליט.

 

ובסגנונו של גידי הפעם בשינוי נוסח

 

הגדיים פועים והאספנים בוכים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סילחו לי שאני מצטט את עצמי, פשוט מתברר שגם מילים מפורשות כל כך מסולפות בדיון הזה.

אני עומד מאחורי כל מילה שפורסמה בהודעה המקורית למעלה, ולאור התפתחות השרשור אני מבקש לחזור ולהבהיר (לא מתקן ולא מתנצל):

 

1. הוועדה הבינמשרדית הוקמה ביוזמה ממשלתית, משיקולים ממשלתיים שאנחנו יכולים רק לשער מה הם. מועדון החמש לא היה שותף בקבלת ההחלטה על עצם הקמת הוועדה הזו.

 

2. לאחר הקמת הוועדה, עוזי יצחקי סמנכ"ל משרד התחבורה הזמין את נציג המועדון לחלק מדיוני הוועדה. נציג המועדון היה היו"ר נחום קדמיאל, שאכן השתתף ב-3 ישיבות של הוועדה וביטא בהן את עמדת ועד המועדון. בוועדה התשתתף נציג ציבור אחד, ששמו יעקב לסקוב, חבר מועדון החמש בעצמו.

 

3. נחום נציגנו העלה דרישה להפחית את מס הקנייה על כל רכבי אספנות, בלי קשר לשנת ייצורם, לשיעור קבוע של 30%. זאת כחלק ממדיניותנו לעודד הן את חובבי שנות ה-70 והן את חובבי העשורים המוקדמים; הן את "העשירים" והן את הפחות עשירים. לכולם יש מקום אצלנו, ללא משוא פנים.

 

4. הוועדה הבינמשרדית בשיתוף המכס הגיעה למסקנות שהגיעה. מועדון החמש לא בירך על מכלול מסקנות הוועדה. יש מסקנות חיוביות (מפורטות למעלה) ויש מסקנות שליליות. אנו עודנו מתנגדים למסקנות השליליות, כלומר העלאת גובה המס לרכבים בני פחות מ-50 ואיסור רישוי לרכבים בעלי הגה ימני. מועדון החמש ימשיך לנסות ולשכנע נגד המלצות אלה, וכל עזרה מבחוץ לטובת העניין תתקבל בברכה.

 

5. מועדון החמש לא עודכן בכל שלב ושלב בהליך גיבוש ואימוץ ההמלצות, חתימת גורם ממשלתי זה או אחר. מעורבותנו הייתה למרבה הצער מוגבלת ואף היא לפנים משורת הדין. לכן רק לפני שבוע לערך קיבל יו"ר המועדון את טיוטת ההמלצות, שיש להזכיר שגם היא לא סופית עדיין. עיקרי הטיוטה פורסמו בשרשור זה בהקדם האפשרי.

 

6. בני זוהר אינו חבר מועדון החמש, אינו מייצג את מועדון החמש, ואין שום קשר בין דבריו ופועלו לבין מועדון החמש ופועלו. כל נסיון ליצור זיקה בינו לבין מועדון החמש חוטא לאמת, מיותר ופסול. אין לנו מידע מוצק על מידת השפעתו ומעורבותו בהליך, אך אנו יודעים שבישיבות בהן נחום נכח, מר זוהר לא השתתף.

 

 

מקווה שדברים אלו מסכמים את העניין.

 

בברכה,

רון פז

דובר מועדון החמש

 

סליחה שאני מצטט את עצמי, אבל מה שטוב לדובר המועדון טוב גם לי!

 

ובוא נגיד לרגע שאתה צודק, מאז פברואר השנה לחץ מועדון החמש להגיע לוועדה על מנת לעמוד לימין חברי המועדון

ואספני הרכב בארץ.

 

יו"ר המועדון היה על פי דבריך נוכח בישיבות. ואף הגיש בקשות לטובת האספנים, אינטרס של מי היה לבקש אישורים

ליבא רכב עם הגה ימין כפסל סביבתי, ורכבי דיזל ( טרקטורים??? מי אמר בני(טו) זהר?).

 

הפועל היוצא היה החמרה/הרעה של המצב הקיים לרוב חברי המועדון והטבה עם מעוט מזערי!

 

זאת אומרת שבמשא ומתן ובעצם התערבות מועדון החמש בקיים, נפגעו האספנים בארץ (מי דיבר על חוסר אחריות?)

 

התעקשת על כל קוצו של יוד ועדיין נמנעת מלהסביר לכולם מה היה תפקידו של בני זהר יו"ר בעיניי עצמו, בדיון.

 

שוב הוכח עד כמה מסוכן להשאיר את המפתחות בידי מועדון החמש בעת ניהול משא ומתן,

אבל עכשיו שהפגיעה רחבה ונוגעת כמעט לכולם אולי יחלחל שוב הצורך להגביל את החופש שניתן לקבוצה מצומצמת

לנהל משא ומתן שנוגע לכולם.

 

מועדון החמש אחראי הן באופן ישיר והן באופן עקיף על הפגיעה, ואני מקווה שיהיה מי שימצא לנכון לתבוע על

פגיעה זו את האחראים למחדל.

 

ואולי זאת קריאת כיוון לכל מי שמחזיק רכב אספנות להתעורר כנגד המצב הקיים! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת ששמת תמונה של מוסוליני והשוותה אותי אליו

יש לך אפשרות להתנצל פה ועכשו אחרת .........

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מצטט את עצמי, אבל מה שטוב לדובר המועדון טוב גם לי!

 

ובוא נגיד לרגע שאתה צודק, מאז פברואר השנה לחץ מועדון החמש להגיע לוועדה על מנת לעמוד לימין חברי המועדון

ואספני הרכב בארץ.

 

יו"ר המועדון היה על פי דבריך נוכח בישיבות. ואף הגיש בקשות לטובת האספנים, אינטרס של מי היה לבקש אישורים

ליבא רכב עם הגה ימין כפסל סביבתי, ורכבי דיזל ( טרקטורים??? מי אמר בני(טו) זהר?).

 

הפועל היוצא היה החמרה/הרעה של המצב הקיים לרוב חברי המועדון והטבה עם מעוט מזערי!

 

זאת אומרת שבמשא ומתן ובעצם התערבות מועדון החמש בקיים, נפגעו האספנים בארץ (מי דיבר על חוסר אחריות?)

 

התעקשת על כל קוצו של יוד ועדיין נמנעת מלהסביר לכולם מה היה תפקידו של בני זהר יו"ר בעיניי עצמו, בדיון.

 

שוב הוכח עד כמה מסוכן להשאיר את המפתחות בידי מועדון החמש בעת ניהול משא ומתן,

אבל עכשיו שהפגיעה רחבה ונוגעת כמעט לכולם אולי יחלחל שוב הצורך להגביל את החופש שניתן לקבוצה מצומצמת

לנהל משא ומתן שנוגע לכולם.

 

מועדון החמש אחראי הן באופן ישיר והן באופן עקיף על הפגיעה, ואני מקווה שיהיה מי שימצא לנכון לתבוע על

פגיעה זו את האחראים למחדל.

 

ואולי זאת קריאת כיוון לכל מי שמחזיק רכב אספנות להתעורר כנגד המצב הקיים! - רן

 

 

יש דברים שאתה צודק בהם בהחלט, אבל יש דברים שאתה טועה, ובגדול.

אני בהחלט מצפה להבהרה מה היה תפקידו של בני זוהר בדיונים, אבל מכאן ועד לבוא ולומר שוב הוכח עד כמה מסוכן להשאיר את המפתחות בידי מועדון החמש בעת ניהול משא ומתן (ההדגשה במקור), המרחק הוא עצום, וכאן נעוצה הטעות שלך.

לו היה מועדון החמש הנציג הבלעדי היום בשוק האספנות (ומה לעשות, הוא הגדול מבין שאר המועדנים כולל ממי שנקרא יו"ר מועדון אספנות, או משהו בסגנון) ולו היתה הסמכות הבלעדית לפעול מול משרד התחבורה, אזי היה לך מקום להאשים בזה את מועדון החמש.

וכן, צריך שתהיה סמכות אחת שתפעל בנושא האספנות, ולא שכל XXX מקושר ידבר ישירות עם שר התחבורה וייסגור דברים מולו. והסמכות הזאת צריכה להיות מועדון החמש. לא IVC, לא מועדון רכבי אספנות, וגם לא מועדון הרכבים הקלאסיים הירושלמי.

מועדון החמש, הוא בעל מספר החברים הגדול ביותר, אפילו יותר מכל שאר המועדונים ביחד, ולו, ורק לו צריכה להיות הסמכות לדאוג ולשפר את תקנות האספנות לרווחת כולנו.

 

אני לא תולה את האשמה במועדון החמש (גם אחרי שקראתי את מה שנכתב בפורום של IVC, אשר לשם נכנסתי בעקבות קישור מכאן).

האשמה היא בראש ובראשונה בכך שישנה אפשרות היום לכל XXX מקושר לפעול לשינוי תקנות.

מייד לאחר מכן, האשם הוא בבני זוהר אשר ניצל את הפירצה ופעל לשינוי, שינוי אשר בעקבותיו נפגעים הרבה אספנים ומיעוטם יוצא מורווח.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בהחלט מצפה להבהרה מה היה תפקידו של בני זוהר בדיונים

 

למען הסר ספק כלשהו, אני לא מצפה ממועדון החמש שיבהיר לי מי הוא בני זוהר, אלא מבני זוהר עצמו לעשות כן. ואם מישהו בטעות הבין אחרת, אני מתנצל.

אני מצפה לדעת בראש איזה מועדון רכבי אספנות הוא עומד, איך מצטרפים למועדון שלו, האם יש אתר אינטרנט למועדון שלו, האם ישנם מפגשים למועדון שלו, ועוד פרטים על המועדון האמור, ככל שיואיל בטובו לספק לחברי הפורום - למשל שמו של המועדון אשר בראשו הוא עומד.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלבת אותי פעמיים מר למברטה

פעם אחת טעית באיות שמי בני זהר

פעם שניה חוסר הידע שלך מעליב ממש

אנה הפעל מאמץ קטן וכנס לשרשורים שלי מלפני שנים

בכל הקרה אני יו"ר מועדון אספנות רכב יילו 6-5 עד מחר בערב ממחר מר מישל גולן מרים את הדגל

במועדון 350 חברים רק בעלי מכוניות אספנות ומקום המפגש בקפה ארומה בנשר.

יש לנו גם אתר מפואר וניתן להרשם בו או מחר אצל מישל.

אגב לצה אתה לא מופיע בשימך?

יש סיבה?

בני

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלבת אותי פעמיים מר למברטה

פעם אחת טעית באיות שמי בני זהר

פעם שניה חוסר הידע שלך מעליב ממש

אנה הפעל מאמץ קטן וכנס לשרשורים שלי מלפני שנים

בכל הקרה אני יו"ר מועדון אספנות רכב יילו 6-5 עד מחר בערב ממחר מר מישל גולן מרים את הדגל

במועדון 350 חברים רק בעלי מכוניות אספנות ומקום המפגש בקפה ארומה בנשר.

יש לנו גם אתר מפואר וניתן להרשם בו או מחר אצל מישל.

אגב לצה אתה לא מופיע בשימך?

יש סיבה?

בני

 

האם למועדון שלך אפשר להצטרף גם מי שאין ברשותו רכב אספנות ששנת היצור שלו אחרי 1960?

או שגם אם החברים שלך במועדון האכלת את השקשוקה שבישלת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בכל הקרה אני יו"ר מועדון אספנות רכב יילו 6-5 עד מחר בערב ממחר מר מישל גולן מרים את הדגל

 

יש לנו גם אתר מפואר וניתן להרשם בו או מחר אצל מישל.

 

בני

 

אתה רציני בקשר לאתר ?

 

האם מדובר ב http://israblog.nana10.co.il/tblogread.asp?blog=443989 ?

 

וגם כדאי לקדם אותו "קצת" בגוגל. חיפוש המילה yellow65 מביא פירסומים משנת 2007 ולא את האתר....

 

אה ומה זה מועדון סגול 5-6-7 שהוזכר בשרשור קודם שלך ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם למועדון שלך אפשר להצטרף גם מי שאין ברשותו רכב אספנות ששנת היצור שלו אחרי 1960?

או שגם אם החברים שלך במועדון האכלת את השקשוקה שבישלת?

 

שמע, הוא אומר שיש במועדון 350 חברים רשומים... :roll::roll::roll:

אני בטוח שתמצא שם נישה לרכבך מבין כל האספנים.

שקשוקה אמרת? חמין - יותר מתאים, יש לו ''תוצאות'' יותר משמעותיות.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שלא הגיב מעולם בנושאי פוליטיזציה בענייני רכבי האספנות, אני יכול לומר שהמהלך שנרקם פה הצליח לעצבן,לצער,

וגם להגעיל אותי הכל ביחד אבל מה אתם מצפים מטיפוסים שמגדירים עצמם חבר של השר או מקורב לשר???

אני ממש ממש לא מכיר את הבני הזה החכמולוג השחצן שמשתלח בכל אחד שיש לו רכב שלא ממש נוגע לאגנדה שלו,

אני גם לא מתכון להכיר אותו כי לי באופן אישי אין חברים פוליטיקאים , או כאלו שמנסים להתברג פוליטית על גביי מגזר כזה או אחר.

כנראה שבעיניי הבחור כל מי שלא מספיק עשיר לייבא רכב שנת 60 ומטה אז לא ממש מגיע לו להקרא אספן רכב,

ונימת הזילזול שלו נשמעת פה היטב.

כאחד שלא ייבא עדיין רכב אבל מחזיק בלא מעט אופנועים משנות ה 80 וגם כמה לנציות משנות ה 90המוקדמות

המהלך הזה שאמור להלל ולשבח רכבים שנות ה 60 ומטה לקמבן את כל השמנת ,המקורבים, או חברים שלו שהם ילידי שנות

ה 50 וה 60 שיש בכיסם כסף וזמן כי הרי הם כבר פנסיונרים,ומפלה לרעה אנשים צעירים כמוני שאוהבים רכבים לא פחות מהם

אבל מה לעשות שאני חייתי בשנות ה 80 ובעיניי אלפא סוד 2 דלתות שנת 79 מקורית עם מעט חלודה משהו שאין בנמצא בארצנו

בעיניי הרכב הזה יותר מרגש מקאדילק שנת 59 צבע ורוד שאלביס נסע בה לחתונתו.

אז הא הטיפוס הזה שמחשיב עצמו חבר של השר ואומר לנו לאוהבי הרכב שנות ה 60 ומעלה בצורה הכי חצופה שיש

לקנות את השאריות של הרכבים שנשארו בארץ במחיר מופקע כי בעיניו אני לא אספן ראוי מהשורה.

אני לא מכיר את המועדון ואת הפוליטיזציה שפועלת בו, וזה גם לא ממש מעניין אותי,שורה תחתונה מה שחשוב לי זה

שנעשתה פה פגיעה ישירה במרבית האנשים הטובים שאוהבים מוטוריקה ואספנות ,וזה כתם גדול על המועדון הזה

וחבל מאוד שיש פה אנשים שמהללים את המהלך המוטעה הזה . אהה שחצניקו שמי אביב אני לא מסתתר בטח לא מאחד כמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...