Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תתעצל. הקונסולה המרכזית סביב ידית ההילוכים יוצאת קומפלט החוצה.

 

היא מחוברת באמצעות 5 ברגים :

 

2 בצדדים מתחברים לקונסולה של בלם היד. מכוסים בעיגולי פלסטיק

1 מתחת למאפרה

2 בצדדים מקדימה מאחורי מכסי הפלסטיק

 

כולם עם ברגי טורקס 20 או 25.

 

אני לא אגיד מה דעתי על צביעת החלקים כשהם מחוברים במקומם כדי לא לפגוע באף אחד.

 

יש גם פתרונות נחמדים כמו קיט שלם של כל החלקים המתקלפים עשויים מאלומיניום מוברש. נראה מעולה.

 

(או פשוט לקנות GTI שם רוב החלקים הללו הם מפלסטיק דמוי עץ שלא מתקלף.. :D)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יש כמה פתרונות אלטרנטיביים, נגיד כמו זה:

http://cgi.ebay.com/VW-Golf-Mk4-Carbon-Fibre-Radio-Console-and-Ashtray-Set-/120659051805?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c17d7051d#ht_1074wt_1139

http://cgi.ebay.com/VW-Golf-Mk4-Jetta-Bora-Brushed-Ali-Radio-Console-/120664316822?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c18275b96#ht_1169wt_1139

 

את הקונסולה התחתונה תאלץ לצבוע או לגרד, אבל הפירוק שלה קליל.

רק תזהר על המאפרה כי היא מחוברת ממש בעדינות

Kawasaki Versys !!!

פורסם
ואחרי זה מספרים לך סיפורים,איזה גבוהה איכות הגימור בגולף,פשוט בושה גרוע יותר מגרוע

 

חבר יקר, אני קצת עוקב אחרי התגובות שלך בחודש האחרון- יש לך תחביבים נוספים מלבד לחפש שרשורים בנושא גולף וללכלך על הרכב ?

 

במה כבודו מתנייד?

 

נכון, יש קילופים בכמה חלקי פלסטיקה, עוד לא ברור אם זה בגלל שימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים (הרוב שמים ספריי סקאיי ב2 שקל שלא שווה 2 אגורות של אמריקן איגל ואחר כך מתפלאים שהגימור נהרס) , בגלל השמש או בגלל כשל תכנוני.

 

לכל רכב נקודות התורפה שלו, זה באמת בקטנה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הפעם אני מסכים עם אייל, באודי של אבי אין קילופי צבע כלל פרט לידית האחיזה בדלת, הרכב עובר ניקוי עם סמרטוט לח בלבד ולעיתים רחוקות שימוש ב חומר סיליקוני איכותי ואין שום קילוף באף מקום בקונסולה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

לכל הבני יענה שטומנים את הראש בחול,גילוי נאות היתה לי גולף 4 חדשה מהחברה במשך מספר שנים טופלה היטב,רק ספרי סאן אופ-אגאן צהוב וטיפולים במרכזי או מורשה,הפלסטיקים מתקלפים מהר מאוד וללא כל התגרות מצידי או השמש,האוטו חנה רוב הזמן בחניה מקורה וגם כיסוי מיוחד לא נפקד

פשוט ח*א של אוטו

איל אני לא נוהג לשקר לעצמי ולא לזולת,ואני לא זוכר מי שמך לשומר או לצנזור לך חפש לך חיים או לחלופין חברים בגוגל

אם אתה מרגיש נוח לשקר לעצמך ולאחרים זאת כבר בעיה שלך האמת צריכה להאמר גולף 4 ח*א של אוטו משאבת כספים שלא נגמרת

פורסם
לכל הבני יענה שטומנים את הראש בחול,גילוי נאות היתה לי גולף 4 חדשה מהחברה במשך מספר שנים טופלה היטב,רק ספרי סאן אופ-אגאן צהוב וטיפולים במרכזי או מורשה,הפלסטיקים מתקלפים מהר מאוד וללא כל התגרות מצידי או השמש,האוטו חנה רוב הזמן בחניה מקורה וגם כיסוי מיוחד לא נפקד

פשוט ח*א של אוטו

איל אני לא נוהג לשקר לעצמי ולא לזולת,ואני לא זוכר מי שמך לשומר או לצנזור לך חפש לך חיים או לחלופין חברים בגוגל

אם אתה מרגיש נוח לשקר לעצמך ולאחרים זאת כבר בעיה שלך האמת צריכה להאמר גולף 4 ח*א של אוטו משאבת כספים שלא נגמרת

כל עוד שאתה לא נוהג לשקר לעצמך או לזולת אז הכל בסדר.

לכל רכב, גם אלו שמיוצרים ידנית יש לימונים. אז נפלת על לימון, קורה. העובדה היא שיש פי 10 אנשים שמוכנים להעיד כמה הרכב הזה מוצלח מאשר אלו שיגידו שהוא לא. קצת חשבון פשוט ידידי, עוד לא הזיק לאף אחד.

 

נ.ב.

אוקיי נגיד והפלסטיקים זבל - אני מעדיף פלסטיקים מאשר ראש מנוע או בעיות חשמל.

Bimmer

פורסם
לכל הבני יענה שטומנים את הראש בחול,גילוי נאות היתה לי גולף 4 חדשה מהחברה במשך מספר שנים טופלה היטב,רק ספרי סאן אופ-אגאן צהוב וטיפולים במרכזי או מורשה,הפלסטיקים מתקלפים מהר מאוד וללא כל התגרות מצידי או השמש,האוטו חנה רוב הזמן בחניה מקורה וגם כיסוי מיוחד לא נפקד

פשוט ח*א של אוטו

איל אני לא נוהג לשקר לעצמי ולא לזולת,ואני לא זוכר מי שמך לשומר או לצנזור לך חפש לך חיים או לחלופין חברים בגוגל

אם אתה מרגיש נוח לשקר לעצמך ולאחרים זאת כבר בעיה שלך האמת צריכה להאמר גולף 4 ח*א של אוטו משאבת כספים שלא נגמרת

 

הבעיה שלך שאתה טיפלת במוסכים מורשים שלא יודעים לטפל ברכב זה כנדרש וגם מחירים גבוהים.

הייתה ברשותיי גולף דור 4 במשך 5 שנים ואני ממש לא זוכר אם היא סבלה מתקלה כולשהי במהלך השירות שלה. רק חלונות נופלים שטופלו במסגרת האחריות.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...