Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אתמול התחדשתי לי קיקר C12 היום אני בונה לו כבר תיבה,

רציתי לדעת איך לחבר את הסאב למגבר JBL 75.4 , ממש אבל בפירוט אם מישהו יכול , הוא מתחבר עם חוטים רגילים של רמקולים?

הסתכלתי בmanual ולא כל כך הצלחתי להבין.

[וכן בדקתי בחיפוש ולא מצאתי משהו שיסביר לי בדיוק,גם בfaq אין]

 

תודה.

פורסם
שלום,

אתמול התחדשתי לי קיקר C12 היום אני בונה לו כבר תיבה,

רציתי לדעת איך לחבר את הסאב למגבר JBL 75.4 , ממש אבל בפירוט אם מישהו יכול , הוא מתחבר עם חוטים רגילים של רמקולים?

הסתכלתי בmanual ולא כל כך הצלחתי להבין.

[וכן בדקתי בחיפוש ולא מצאתי משהו שיסביר לי בדיוק,גם בfaq אין]

 

תודה.

 

אני חושב שלתת 284WRMS בגישור לסאב הזה זה יותר מדי, כמעט פי שתיים ממה שצריך..

תקנה כבלים רגילים(לא הביתיים), כבלים של רמקולים לרכב ותחבר איך שתרצה, יש שתי דרכים לחיבור

האחת :

בגישור(ותספק לסאב 284WRMS מה שאומר שתצטרך לשבת ולעשות כיוונים מדוייקים מאוד כדי לא לשרוף את הסאב).

אופן החיבור: לוקח פלוס מערוץ 1 ומינוס מערוץ 2 ומחבר לפלוס ולמינוס בסאב .

 

הדרך השנייה:

לחבר לערוץ אחד בלבד ותתן לסאב 104 RMS, אולם לא תנצל אותו לגמרי אבל לפחות לדעתי זה יותר "בטוח"מאשר לעשות גישור..

אופן החיבור- + - מערוץ אחד ישירות לסאב.

 

בהצלחה,

אמיר.

פורסם

תודה רבה אמיר ,

גם אני חושב שעדיף הזהירות מאשר הכח , חוץ מזה האוטו זה אלטו אז שלא יעוף לי איזה חלון

כל מקרה מחובר קומפוננט של מורל כבר

אז, פשוט להוציא משחור מינוס ומאדום פלוס ולחבר לפלוס ולמינוס של הREAR בערוץ השני במגבר

 

וRCA צריך לצאת גם לא?

פורסם
תודה רבה אמיר ,

גם אני חושב שעדיף הזהירות מאשר הכח , חוץ מזה האוטו זה אלטו אז שלא יעוף לי איזה חלון

כל מקרה מחובר קומפוננט של מורל כבר

אז, פשוט להוציא משחור מינוס ומאדום פלוס ולחבר לפלוס ולמינוס של הREAR בערוץ השני במגבר

 

וRCA צריך לצאת גם לא?

 

כדי שתוכל להשתמש בכל הערוצים אתה אמור להשתמש בכל הRCA הקיימים אצלך במגבר(לחבר לרדיו דיסק),

צבעים זה לא פרמטר קבוע, הכבלים אצלי אחד כחול השני אפור, זה לא קובע איזה אחד מינוס ואיזה אחד פלוס(הארה).

כפי שהבנתי, כל הערוצים מוציאים אותו הספק ב4OHM, תוציא +- מערוץ אחד ופשוט תחבר אותו לסאב.

 

בהצלחה

פורסם

הבנתי תודה,

שאלה אחרונה לפני סיום רק יש לי רק יציאת RCA אחת ברדיו דיסק אז פשוט לקנות מפצלים , שיפצל לי א תהR ל2 כניסות

ואת ה L ל2 כניסות , ובאחד יכנס הקומפוננט כמו עכשיו, והשני זה הסאב, השאלה שלי למגבר לחבר את ה RCA של הסאב למונו .. או לסטריאו ?

פורסם
הבנתי תודה,

שאלה אחרונה לפני סיום רק יש לי רק יציאת RCA אחת ברדיו דיסק אז פשוט לקנות מפצלים , שיפצל לי א תהR ל2 כניסות

ואת ה L ל2 כניסות , ובאחד יכנס הקומפוננט כמו עכשיו, והשני זה הסאב, השאלה שלי למגבר לחבר את ה RCA של הסאב למונו .. או לסטריאו ?

 

החסרון בפיצול הRCA הוא שאתה תוכל לשמוע רק צד אחד(מונו) למרות שבמגבר הם מחוברים כל אחד ליציאת RCA אחרת.

כוון לסטריאו(אם יש לך הגדרה כזאת במגבר), וחבר כל זוג RCA לזוג מתאים במגבר(בד"כ אדום ולבן פר 2 ערוצים).

כדי שתוכל לשמוע גם את הסאב וגם את הקומפוננט תהיה חייב לחבר את כל הRCA (ז"א תשתמש ב3 ערוצים לפחות..)

פורסם

RFP. אתה מבלבל את הבן אדם.

 

כאשר אתה מחבר מגבר.

יש תמיד זוגות של ערוצים.

1+2 3+4

אתה מחבר את1+2 לרמקולים

ואת 3+4 לסאב.

 

1+2 אתה מחבר לכל ערוץ 2 כבלים. (זה אומר 4 כבלים. 2 מכל רמקול)

3+4 אתה מחבר לכל ערוץ כבל 1. צריך להיות לך סימון של גישור על המגבר. על ערוץ אחד צריך להיות + ועל השני סימון של -.

(סימון נוסף או סימון מודגש.) ושם אתה מחבר גישור.

ומשם אתה מחבר לסאב.

 

מבחינת RCA.

יש לך 2 יציאות. אתה קונה מפצל RCA.

מחבר כל פיצול לשני ערוצים מקבילים.

זה אומר כל פיצול מחובר לשני ערוצים 1+3 ו 2+4

וככה אתה שומר על סטריאו ברמקולים. והסאב מקבל את כל האינפורמציה. המגבר יודע לקחת את האינפורמציה משני הRCA. ולתת אותם לסאב בגישור.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מבחינת החוטים.. לדעתי סאב צריך להתחבר עם חוטים "בריאים" יותר למגבר מאשר רמקול אחר.

תחבר אותו באמצעות כבל 8 גייג' הבדל מורגש בוודאות.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אתה רציני?

לסאב של 300W RMS אתה תצטרך חוטים של 8G? שהם כ(4 מ"מ)

עם היית אומר סאב של 1000W ומעלה אז נגיד.

 

סאבים 2500W של הגברה !! על מגברים של 5000W. וכבלים באורך של 20 מטר. מחוברים עם 2.5 מ"מ. ונדיר עם 4 מ"מ.

 

כבל 1.5 איכותי. או 2.5 איכותי יעשה את העבודה מעל ומעבר!!!

חוץ העובדה שלמגבר 8G לא יכנס למגבר!!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא צריך להגזים 14 גייג' יעשה את העבודה. עדיף לשים את הסאב בגישור ופשוט להנמיך את הגיין לא אמורה להיות בעיה, בכללי עדיף לשים רמקול על מגבר שיוציא יותר מההספק של הרמקול.

×
×
  • תוכן חדש...