Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו הם המשפחתיות שאבא שלי מחפש

בשנים 95-98

אלו מהשתיים עדיפה יותר??

מי יותר אמינה? טיפולים יותר זולים?

יותר נוחה? יותר חזקה?? ביצועים יותר טובים??

עקרונית אנחנו מחפשים ידני(מה שנדיר אצל הבלנו) אבל אם אפשר אז בתשובות להתייחס גם לאוטומט וגם לידני

 

 

בקיצר כל מה שיש לכן להגיד על השתיים..למה כן ולמה לא..הכל הכל יתקבל.

 

תודה מראש.

לכל מקום שנרצה, בכל דרך שנבחר!!!

פורסם

שתיהן אמינות להפליא.

האימפרזה נוחה יותר, מתנהגת יותר טוב.

ביצועים אל תחפש במשפחתית.

הסוזוקי אולי תקח בפתיחות, אך אנו לא עוסקים פה במירוצים מרמזור לרמזור.

עלויות טיפולים די זהה.

 

לסיכום האימפרזה עדיפה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
שתיהן אמינות להפליא.

האימפרזה נוחה יותר, מתנהגת יותר טוב.

ביצועים אל תחפש במשפחתית.

הסוזוקי אולי תקח בפתיחות, אך אנו לא עוסקים פה במירוצים מרמזור לרמזור.

עלויות טיפולים די זהה.

 

לסיכום האימפרזה עדיפה.

 

עמית

 

תוספת לדברי עמית:

לדגם ה GL באימפרזה יש יתרון על הדגם הפשוט יותר (LX) בדמות ברקסים טובים יותר (דיסקים בקוטר 260 מ"מ במקום 240 מ"מ ב LX), צמיגים יותר רחבים על ג'אנט 14" במקום 13" ב LX והגה נוח יותר (3 חישורים, עבה יותר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בלנו ואימפרזה- שתיהם מצוינות

 

אימפרזה

בעד- שיכוך זעזועים , שקטה

נגד- מרווח ברכיים מצומצם מאחור, צריכת דלק בעיר יותר גבוהה

לבדוק- ציריות, רעש מיסבי גלגלים אחורים, נוריות שרופות במחוונים באיזור הרדיו, "הזעה" של נוזל הגה כוח

 

 

בלנו-

בעד- תחושה סוביקטיבית של סחיבה טובה, כסא נהג גבוה יותר מהאימפרזה,

נגד- המנוע יותר מרעיש, שיכוך זעזועים קשה

לבדוק- האם החלונות לא סגורים טוב ונשמע רעש רוח, בעיות במתלה בסופר בלנו

 

בהצלחה

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...