Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, חוקי. כן, צריך לאשר במשרד הרישוי - עולה 30 שקלים והרישיון מתעדכן עם המידה החדשה.

 

אפשר גם 15\195 אבל זה כבר מצריך גם גלגלים חדשים וזה הרבה יותר יקר והעדפתי להמנע מכך - אני חושב שהאוטו קטן והוא מספיק יציב עם צמיגי 185 - אין לי פה יומרות ספורטיביות, גם אם זה דגם 80 כ"ס ובטח ובטח בדגם 60 כ"ס. (יש אצלי את שניהם).

פורסם

האם הגדלת הצמיגים (בפונטו) מ- 165/70 ל- 185/60 לא יוצרת יותר עומס על מערכות ההיגוי (כגון ציריות וכולי). שווה לעשות דבר כזה ?

 

אין שום הבדל מבחינת העומס על הציריות ומערכות נלוות.

האוטו מתוכנן ברמת העיקרון לקבל גם 15\195 (כמו שכתבתי למעלה) ללא כל בעייה מיוחדת - הסיבה שאנחנו מקבלים את הצמיגים הדקים יותר היא כמובן חיסכון בעלויות - אנשים לא מייחסים לנושא הרבה חשיבות ונוסעים על מה שיש - זו הסיבה שגם שכמו שציינת, יש הרבה דגמים נחותים במידה המקורית של הפונטו - ניסיון לחסוך במקסימום.

 

אני נוסע על מישלין אנרג'י במידה הרחבה יותר 185\14, מאז שהחלפתי את הרביעייה הקודמת ה-ABS כבר לא נכנס לפעולה בכל בלימה מעל 100 קמ"ש, האוטו שקט יותר, יציב יותר בפניות ונעים יותר לנהיגה. לא חשתי כל בעייה בעת תמרוני חניה ולא ראיתי עלייה בצריכת הדלק, אולי להיפך.

 

ארבעת צמיגי המישלין אנרג'י במידה המדוברת, בני חצי שנה - עלו לי 1400 ש"ח - זה ככל הנראה הפסגה של מה שאפשר לקבל ולשלם במידות שמתאימות לפיאט פונטו (בלי להחשיב התפרעות של הרכבת גלגלי 15").

×
×
  • תוכן חדש...