Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

ביררתי אצל כל מיני חברות, אנשים ואפילו אצל היבואן - לא כלכלי לכייל את הרדיו.

בנוסף, אני לא רוצה למכור את המערכת, שומעים מדהים וכבר כמה אנשים רמזו לי שהיא מוצלחת ולא שווה מכירה.

אז אני מחפש דרך לארגן לי רדיו וכרגע יש לי כמה ברירות ואני רוצה להתעייץ לגביהן:

 

1. רדיו מהפלאפון בעזרת מתאם: נשמע לי כמו ברירה מתוסבכת ולא נוחה. מה אתם אומרים?

2. תחנות חלופיות: אני שומע רק 3 תחנות - 99, 100 וגלגל"צ - יכול להיות של-3 הגדולות האלה יש תדרים חלופיים שהם אי זוגיים? זה יהיה הפתרון המושלם בשבילי.

3. יש לכם עוד הצעות? אשמח לשמוע על עוד פתרונות יצירתיים.

 

תודה רבה.

Bimmer

פורסם

העניין הוא שהרדיו דיסק של שווה כמעט 1000 שקל עם הרבה מאוד אופציות לעתיד ואפילו עכשיו כשאני מוכר אותו ב -600 אף אחד לא מתקשר.

 

 

מכירה לא נראת ריאלית נכון לעכשיו.

Bimmer

פורסם

אודיו קינג, מה יהיה המחיר של מכשיר עם אפשריות כיוון כמו שיש באלפיין ?

והמחיר שהוא מבקש עליו נמוך יחסית למה שמקבלים מהמכשיר(כמובן תלוי מצב מכשיר) .

לכן, כמו שהמלצתי בה"פ, אם אתה מתכנן להיכנס טיפה יותר לעסק, בהחלט הייתי משדר דרך הפלאפון.

ד"א- אתה ממש שומע שירים מהרדיו ? או חדשות עדכוני תנועה וכו'?

פורסם
אודיו קינג, מה יהיה המחיר של מכשיר עם אפשריות כיוון כמו שיש באלפיין ?

והמחיר שהוא מבקש עליו נמוך יחסית למה שמקבלים מהמכשיר(כמובן תלוי מצב מכשיר) .

לכן, כמו שהמלצתי בה"פ, אם אתה מתכנן להיכנס טיפה יותר לעסק, בהחלט הייתי משדר דרך הפלאפון.

ד"א- אתה ממש שומע שירים מהרדיו ? או חדשות עדכוני תנועה וכו'?

חדשות, עדכונים אבל בעיקר שירים... אני אוהב את הגוון.

 

לשמוע דרך הפלאפון נשמע לי כמו טרחה... נשמע מתוסבך.

Bimmer

פורסם

זה אומר שאני צריך להתעסק עם הפלאפון כל פעם שאני רוצה לשמוע רדיו נכון?

יתרה מזאת, אני רוצה לשמוע USB ברכב - אין לי עניין בדיסקים.

Bimmer

פורסם

יש לך בוופסוואגן מקום לשתי רדיו דיסקים

תמצא רדיו ישן שעובד בו ה FM אפילו שיהיה רדיו קאסט ותחבר את היציאות מגבר שלו לaux IN באלפיין.

פורסם
יש לך בוופסוואגן מקום לשתי רדיו דיסקים

תמצא רדיו ישן שעובד בו ה FM אפילו שיהיה רדיו קאסט ותחבר את היציאות מגבר שלו לaux IN באלפיין.

 

לא אופציה מבחינתי אבל רעיון יפה, תודה.

Bimmer

פורסם

עם כול הכבוד 600 שח לא מחיר ריאלי עבור המכשיר שלך

אתה מוכר אותו מהסיבות שאף אחד אחר לא מעוניין לרכוש אותו

בשורה התחתונה המכשיר שלך לפני כמה שנים היה מכשיר מתקדם ועודנו מכשיר טוב

אך הטכנולוגיה התקדמה והיום ב-700 שח אתה רוכש את הקלריון שציינתי לדוגמא או מכשיר אחר חדש

באותה עלות בערך ומקבל תוצאה לא פחות טובה מהאלפיין שלך עם תדרי רדיו ישראליים ועם USB מובנה ואחריות ל-3 שנים.

הנקודה היא : אין הוקוס פוקוס ,אם אתה רוצה רדיודיסק חדש עם USB ותדרי רדיו ישראליים

תצתרך לקנות חדש ,או לבצע החלפה משומש כנגד משומש בתוספת תשלום אם מישהוא יהיה מעוניין.

פורסם

דווקא לי נאמר שיש מספיק אנשים שרדיו לא מעניין אותם והם מעוניים רק ב USB/IPOD/AUX שאגב את שלושתם יש במכשיר הזה.

 

אתה באמת חושב שהמכשיר שהצעת משתווה ל-Alpine הזה? (שואל ברצינות, אני באמת לא יודע).

Bimmer

פורסם

יש עוד אופציה אחת. אין לי ניסיון איתה ואני לא יודע איך היא עובדת. כך שזה סוג של הימור. יש יחידה שמתלבשת על האנטנה "ומרמה" את התדר. אין לי קישור לתת לך תעשה חיפוש ברשת אני בטוח שתמצא.

פורסם
יש עוד אופציה אחת. אין לי ניסיון איתה ואני לא יודע איך היא עובדת. כך שזה סוג של הימור. יש יחידה שמתלבשת על האנטנה "ומרמה" את התדר. אין לי קישור לתת לך תעשה חיפוש ברשת אני בטוח שתמצא.

 

 

מממממ נשמע מעניין מאוד. תודה על הרעיון.

אתה יודע לפחות איך קוראים לזה?

Bimmer

×
×
  • תוכן חדש...