Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום לכם וברוכים הנמצאים, אני מושיקו וזה הפוסט הראשון שלי כאן בפורום

 

לפני יומיים רכשתי אוטו, פיאט פונטו ספייס 02'.

והחלטתי שאני רוצה לשים בדלתות הקדמיות קומפוננטים איכותיים (כמובן עד כמה שאפשר לתקציב שלי)

חשוב לי שהם יתאימו לדלתות ושהטוויטר יכנס במקום המיועד לו בדלת (כן, יש כזה כיסוי שאפשר לשים תחתיו את הטוויטר)

איך אני יודע מה המידות שיתאימו? לבדוק בספר רכב? או שיש אתר באינטרנט שאפשר לבדוק בו?

 

בנסוף, יש ברשותי מגבר 4 יציאות של JBL כל אחת מהם מוציאה בסביבות ה 65W RMS לא זוכר בדיוק.

 

חשוב מאוד שיתאימו לסגנון מוזיקאלי: מוזיקה אלקטרונית, טכנו, ופסייטראנס

 

התקציב הינו עד 800 שקלים

 

תודה,

מושיקו

פורסם

תנסה לשמוע איפשהו hertz energy

 

סט מצויין במחיר הזה וגם לדעתי מאוד הולם את סגנון המוזיקה שאתה שומע

MLK165 + HL70 @ Steg K4/02 + Celestra FA2150X | ML3000 @ LRX1.1K | Alpine 9887R | Audison Bit1

פורסם

בוקר טוב מושיקו ומה שלומך ?

ברוך הבא לפורום והמון מזל טוב והתחדשות על הרכב החדש

המידה ברכב של היא "6.5 כך שישנם המון אופציות

כמו כן אני ממליץ לך לשקול סט קדמי ובנוסף סאבוופר

בעיקר משום המוסיקה שאתה שומע ומהסיבה שישנם ערוצים פנויים במגבר שכדאי לנצלם

יום טוב

דרור

פורסם

סט מומלץ לסגנון המוסיקה/ תקציב/ המגבר שברשותך -

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729842

 

גם אני מצטרף להמלצה של קודמי לשים סאב מאחור או לפחות רמקולים 6*9 אחוריים במגש ( אם יש מקום לזה) כדי לקבל באס ושמיעה הקפית.

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

תודה לכולכם,

אם אתם כל כך ממליצים לי להוסיף סאב אז בבקשה תמליצו לי על אחד טוב

 

הרעיון שלי הוא לחבר כל רמקול קדמי ליציאה במגבר

ולגשר בין 2 יציאות (וכך לייצר בסביבות ה130RMS) ואותם לחבר לסאב

עכשיו אני לא רוצה סאב גדול שימחק לי חצי מהתא מטען, שיהיה קומפקטי (עד כמה שאפשר מבלי לפגוע באיכות הסאונד)

 

שוב,

תודה לכולכם!!

 

מושיקו

פורסם
עכשיו אני לא רוצה סאב גדול שימחק לי חצי מהתא מטען

עם יש לך ממש בעיה בתא מטען לדעתי הרץ של 10 אינץ' יבוא לך טוב, הוא ממש קטן.

(נדמה לי שיש לי פלאשבאק ואני כותב את זה פעם 2 :) )

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

×
×
  • תוכן חדש...