Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מדבר מנסיון?

 

כי אני מנסיון יכול להגיד לך בידיוק ההפך. זוויות הגלגול של האוטו קטנות מאוד, והנסיעה רחוקה מליהיות רכה כ"כ.

 

ניסיון של חודשיים וכמעט 7000 קילומטרים בכל הארץ. האוטו הרגיש מאוד רך וזויות הגלגול חדות ומצריכת האטה לפני הפניות. בניגוד למאזדה 3 לדוגמה או ליונדאי שנמצאת אצלי כרגע. היונדאי כמובן לא קשיחה כמו המאזדה אבל היא לא רכה כמו ההונדה.

 

שבת שלום.

פורסם

תודה על התגובות כמעט סגרתי על הונדה בסוף לא הסתדר עם הבנאדם יש לי נסיון עם שתי הרכבים סיויק יש לחבר וספיריט יש להורים בכל מקרה לא תאמינו חחח שיניתי כיוון לגמרי אני סוגר עסקה יום ראשון על קופרה 07 שחורה תאכלו לי בהצלחה שהכול יצא טוב בבדיקה :)

פורסם
תודה על התגובות כמעט סגרתי על הונדה בסוף לא הסתדר עם הבנאדם יש לי נסיון עם שתי הרכבים סיויק יש לחבר וספיריט יש להורים בכל מקרה לא תאמינו חחח שיניתי כיוון לגמרי אני סוגר עסקה יום ראשון על קופרה 07 שחורה תאכלו לי בהצלחה שהכול יצא טוב בבדיקה :)

נאחל לך בהצלחה ובזהירות, ושלא יאכלו לך את הקופרה :roll:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתור אחד שנוסע על 3 ספיריט משהו כמו שנה, אוטו מאוד מהיר, יושב מצויין על הכביש וההגה מעולה,יכול להיות שהוא טיפה חד מידי והזויות קצרות אבל הוא הרבה יותר טוב משאר המתחרים באותו סגמנט בטח מהקורולה והיונדאי.בסל"ד נמוך כמעט ולא מרגישים שמדובר במנוע 2.0 אבל בסל"ד גבוה הוא נפלא. יש לי קצת בעיה עם הנוחות בגלל החתך הנמוך של הצמיגים מרגישים כמעט כל ביוב, על ההונה אין לי ניסיון אבל אין ספק שאתה תאהב מאוד את המאזדה.

 

ממליץ בחום!

פורסם
בתור אחד שנוסע על 3 ספיריט משהו כמו שנה, אוטו מאוד מהיר, יושב מצויין על הכביש וההגה מעולה,יכול להיות שהוא טיפה חד מידי והזויות קצרות אבל הוא הרבה יותר טוב משאר המתחרים באותו סגמנט בטח מהקורולה והיונדאי.בסל"ד נמוך כמעט ולא מרגישים שמדובר במנוע 2.0 אבל בסל"ד גבוה הוא נפלא. יש לי קצת בעיה עם הנוחות בגלל החתך הנמוך של הצמיגים מרגישים כמעט כל ביוב, על ההונה אין לי ניסיון אבל אין ספק שאתה תאהב מאוד את המאזדה.

 

ממליץ בחום!

 

+1

מכונה מדהימה!

×
×
  • תוכן חדש...