שלום לכולם וערב טוב.
ברשותי רנו קליאו RSI 1.8 ידני.
יש ליבעיה...
כשאני נוסע נסיעה רה ואיטית הרכב פתאום חותך מין הרגשה של כאילו הרכב בולם אותך.
בנסיעה מהירה הילוך רביעי ומעלה הרכב נוסע רגיל.
הרכב מניע בנגיעה סוחב נהדר.כשהרכב בסרק הוא עובד עגול הטורים עובדים עגול ויציב . הרכב לעולם לא מתכבה או משהו כזה
גם בלחיצת גז בסרק המנוע עובד עגול ללא קירטועים.
מה יכולה להיות הבעיה? אולי חוטי הצתה או פלאגים?
מחכה לתשובה של מומחים תודה רבה.