Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין שתי הרכבים הונדה סיוויק (צורה חדשה) דגם LS 2007 ומאזדה 3 דגם ספיריט 2007 מה יותר עדיף מבחינת ביצועים נוחות בטיחות אמינות סחירות טיפולים וכו.. אשמח לחוות דעת

פורסם

בוא נראה:

ביצועים - הונדה

אמינות - הונדה

צריכת דלק - הונדה

שמירת ערך - הונדה

סחירות - מאזדה

נוחות - שתיהן יפניות אל תצפה ליותר מידי...

בטיחות - אין לי מושג אבל בטח דומה

טיפולים - אין לי מושג אבל אני חושב שההונדה באה עם שרשרת ולא רצועת טיימינג שזה פחות כאב ראש אחד להתעסק איתו מבחינת אחזקה

 

תעשה את החשבון, לדעתי ההונדה לוקחת בענק.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

שתיהם באות עם שרשרת טימינג. הטיפולים בהונדה יקרים יותר, אך ההונדה חסכונית יותר בצריכת הדלק שלה.

ההונדה כמובן גם מרווחת יותר במיוחד במושב האחורי

פורסם

להונדה גם תא מטען קטן באופן מפתיע, זויות גלגול גדולות ונסיעה רכה ומעט מתנדנדת לעיתים, אך היא נוחה יותר. אין ספק שהיא מרווחת יותר.

המאזדה מאובזרת יותר והביצועים שלה פשוט מעולים למרות תיבה עם 4 הילוכים בלבד לעומת 5 בהונדה אבל במאזדה יש טיפטרוניק ובהונדה אין.

 

בהצלחה.

פורסם

דווקא הונדה יפה ?

 

לדעתי הם פישלו בגדול בדגמים החדשים ... היא נראית כמו פיל ... רק חסר חדק . מאוד מזכיר את הטויוטות דור קודם .

פורסם
בוא נראה:

ביצועים - הונדה

אמינות - הונדה

צריכת דלק - הונדה

שמירת ערך - הונדה

סחירות - מאזדה

נוחות - שתיהן יפניות אל תצפה ליותר מידי...

בטיחות - אין לי מושג אבל בטח דומה

טיפולים - אין לי מושג אבל אני חושב שההונדה באה עם שרשרת ולא רצועת טיימינג שזה פחות כאב ראש אחד להתעסק איתו מבחינת אחזקה

 

תעשה את החשבון, לדעתי ההונדה לוקחת בענק.

 

 

לא מסכים איתך בנושא הסחירות לדעתי דווקא להונדה יש יתרון.

 

בתור בעל הונדה סיויק 2007 LS כבר חודשיים ובתור מישהו שהיתלבט לפני חודשיים בדיוק כמוך,

 

אני יכול להגיד לך שאני אחד המרוצים שיש פשוט רכב פינוק יש הרגשה של כניסה לחללית תנוחת נהיגה עדיפה (לדעתי) בקיצור

 

בכל ההשוואות שעשיתי תמיד ההונדה לקחה ובגלל זה היא איתי עכשיו .

פורסם

אני לא נהגתי בסיויק, יש לנו רק אקורד V6 שנת 99 בבית

לפני מספר ימים התחדשתי במאזדה ספיריט 05, אני בחיים לא תיארתי לעצמי שנהיגה יכולה ליהיות כלכך כיפית, האוטו פשוט דבוק לכביש ואוכל פניות בלי מלח! לדעתי תעשה סיבוב על שתיהן ותראה למי אתה מתחבר יותר, המאזדה תיהיה יותר ספורטיבית וההונדה יותר נוחה,

 

אגב, למרות שמאזדה 3 יש יותר מזבובים על הכביש, אין להשוות את העיצוב המיושן וחסר ההשראה של הונדה מול ה-3 המודרנית

פורסם
להונדה גם תא מטען קטן באופן מפתיע, זויות גלגול גדולות ונסיעה רכה ומעט מתנדנדת לעיתים, אך היא נוחה יותר. אין ספק שהיא מרווחת יותר.

המאזדה מאובזרת יותר והביצועים שלה פשוט מעולים למרות תיבה עם 4 הילוכים בלבד לעומת 5 בהונדה אבל במאזדה יש טיפטרוניק ובהונדה אין.

 

בהצלחה.

 

אתה מדבר מנסיון?

 

כי אני מנסיון יכול להגיד לך בידיוק ההפך. זוויות הגלגול של האוטו קטנות מאוד, והנסיעה רחוקה מליהיות רכה כ"כ.

פורסם
לא מסכים איתך בנושא הסחירות לדעתי דווקא להונדה יש יתרון.

 

מממ... לא חושב, פשוט מאזדות בארץ יש יותר וכנראה שיהיה תמיד יותר קל להעיף מאזדה מאשר הונדה, אני אישית גם לא סובל את הרכב הזה ונמאס לי לראות אותו על הכביש אבל הישראליים מתים עליו וזאת עובדה... ביפן המאזדות תופסות פלח שוק נמוך בהרבה מאשר ניסן, טויוטה והונדה, לך תבין. :)

 

לדעתי האישית אין בכלל מה להשוות ואני לא יודע אם אתם מתווכחים ברצינות או סתם נהנים מזה... הונדה לא רואה את המאזדה ממטר ולו רק בשם האמינות והחסכון בדלק... מאזדה היא אחת השתייניות שבקבוצה וזה ידוע. לדעתי הישראלים אוהבים מאזדה כי יש לו קצת יותר פוזה והוא נחשב יותר "שובב" למרות שהוא איטי יותר מקורולה עם מנוע מקביל...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

ההונדה נראית יותר טוב. משהו בעיצוב של הונדות בכלל שורד טובי ותר את מבחן הזמן, למטעמי.

אבל לדבר על מרווח בספסל האחורי, או על נוחות - אלה לא הרכבים בכלל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הונדה ללא ספק.

להורי היתה מאזדה 3 שנת 2007 הרכב היה במשפחה כשנה .באופן אישי אני חושב שהרכב כלל אינו מלהיב,ביצועיו סבירים,צריכת הדלק ממוצעת וסביבת הנהג והישיבה אינן מהמשובחות מסיבה זו הורי החליפו להונדה סיוויק -רכב בכמה רמות מעל המאזדה,ביצועים מעולים,רכב מאוד חסכוני בדלק ובאופן כללי סביבת הנהג הרבה יותר עשירה ונוחה.

×
×
  • תוכן חדש...