Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DORKI אני לא שמתי לב בעיה במזגן בחודש אוגוסט שהיה ורעשים הייתה צריך להסתכל בסקאל שאת לא נמצא צפונה ל200 כי היא מגיע לשם מהר מאוד :wink:, אני כן יכול להגיד רכבי הדגמה כאלו עם מנועים בריאים וגיר ידני עוברים התעללות סדרתית אצל אנשים, אני לא יודע עם אתה נוסע עם מה שיש לך בסמלון אבל אני יעדיף את האלפא כול יום בשנה מלקסוס, לפחות בסגמט הזה.

 

לקראת אמצע ספטמבר כשנעשתה נסיעת המבחן, המזגן קירר אבל דרדלה.

עזוב את זה, ריח הדלק החריף שהופיע פתאום משום מקום באמצע נסיעת המבחן, הוא דבר שאני עדיין לא נתקלתי בו :shock:, הדבר החזיר אותי לימים הרחוקים ההם שנהגתי בחיפושית...

 

וכן, בסמלון מופיע צילום הרכב שאני נוהג בו מידי יום שאותו אני בהחלט הייתי מעדיף כמעט מידי יום על פני האלפא.

לנסיעות מהירות על כביש 1 הלקסוס עדיפה ובהרבה. השיוט הנינוח, השקט והשלווה שלה, כמו גם יכולת ההתגרזנות של הרכב, עדיפים בעיני על ז'אנר ה- hard core של האלפא.

היכן האלפא עדיפה? בכביש 90 למשל שבו יש פיתולים הדוקים ואז מרגישים איך ה- 300 קילו שהאלפא קלה יותר, הופכים אותה לאיילה קלת רגלים שתוקפת סיבובים להפליא ואת זה היא עושה טוב בהרבה גם מהמתחרות הייקיות שלה (ניסיתי)...

 

אה ועוד עניין קטן - אין מצב שאנשים רוכשים מכוניות כאלה ונוסעים איתן רק במהירות החוקית, ב- 100 קמ"ש האלפא אכן שקטה... :wink:

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אוראל- והפרשי המחיר?

 

עידן

 

עידן, לא דנו במחיר אלא בהנאה מנהיגה - ולדעתי הבימרית טובה יותר. סה טו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה לכל המגיבים היה מעניין מאוד,מחר יש לי את ה 2.2 לנסיון עד שני בבוקר, ולאחר מיכן את ה 1.8 טורבו ואז להחליט כאשר הנטייה היא לטורבו.

אני מחפש אותו מרגש קצת וכיום יש לי אקורד 2.4 ליטר מודל 2009 מפוארת מאוד למכירה כיון שהיא לט מרגשת אותי התאוצות קצת איטיות לעומת מנועי טורבו מבחינת המומנט .בעבר לפני ההונדה היתה לי פאסאט CC מנוע TSI (נפגעה קשות בתאונה)ועשיתי הזמנה שניתנת לביטול ל סופרב 2 ליטר טורבו שמתחילות להגיע עכשיו לארץ ועכשיו יש את ההתלבטות עם האלפא.

זהו

פורסם

יצא לי לנסוע על כל דגמי האלפא האחרונים (159 רגיל או Q4, לא 1.8T) בררה אם אותם מנועים, ו 147 TS, האמת, התאכזבתי קשות מהרכרוכיות של האלפות הגדולות, אם מכניסים לשיקול את המחיר (הגבוה) ושמירת הערך (הבעייתית) אני לא מבין מה יש לחפש בהן, כל אאודי-ב.מ.וו-לקסוס ואפילו VW חזקות עדיפה.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

4runner ועל איזה בסיס בדיוק אתה משווה את זה שבמחיר של ה1.8 אתה יכול לקבל בחברייה שציינת רכב ממש עלוב ברמת שלמה סיקסט, לגבי בירידת ערך לא זכור לי שאודי או ב.מ.וו מחזיקות מחירון פלוס ולא מתרסקות אצל לוי יצחק.

כרכרוכיות בהשוואה למה לאוטו שלך ?

אני לא תוקף אני פשוט לא מבין למה סתם אומרים דברים לפני שבודקים לעומק

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

ראשית, ניתן להניח שאפשר להגדיל את הספק המנוע עד למה שהוא מוציא בג'ולייטה QV - כלומר 235 כ"ס. אבל כדאי לבדוק אילו הבדלים נוספים יש בין המכוניות (גיר, חיזוקים שונים) כדי לוודא שאתה לא עובר את הגבול הסביר.

 

אישית מנסה להשיג את הרכב הזה בגרסת TI שבפירוש מחדדת את השלדה (לפחות בגרסת 2.2 זה מורגש), או להתקין שיפורים מקבילים (הנמכה של ס"מ, הקשחת מתלים) ואולי לבדוק אם במקום כמו ה"מעבדה" בחולון אפשר לשפר טיפה את ההיגוי, האנמי למדי.

 

כמו כן, אם בכל זאת לגעת במנוע, הייתי בודק אם אפשר למפות אותו מחדש לתת הספק גבוה בסל"ד גבוה יותר. עקומת המומנט ה"דיזלית" שלו (מתחיל חזק, מאבד אוויר ב-5 וחצי) פשוט משעממת אותי.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

עידן, גם אני מעדיף את הפנמרה.

 

אבל רגע, אני אישית רק את גרסת הטורבו! גם אתה?

 

עכשיו ברצינות, קבל קודם כל את הרכב. זה שהגרמניה שהיתה לך שיפרת והיה לך יותר מ200 לא אומר שה200 של האלפא לא יספיקו לך.

 

כל רכב מגיב ומתנהג שונה ללא קשר לעוצמה.

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

כמו כן, אם בכל זאת לגעת במנוע, הייתי בודק אם אפשר למפות אותו מחדש לתת הספק גבוה בסל"ד גבוה יותר. עקומת המומנט ה"דיזלית" שלו (מתחיל חזק, מאבד אוויר ב-5 וחצי) פשוט משעממת אותי.

 

 

שלא לדבר על מנתק ההצתה שנכנס לפעולה בסביבות ה- 6,000 סל"ד... :shock:

פורסם
יצא לי לנסוע על כל דגמי האלפא האחרונים (159 רגיל או Q4, לא 1.8T) בררה אם אותם מנועים, ו 147 TS, האמת, התאכזבתי קשות מהרכרוכיות של האלפות הגדולות, אם מכניסים לשיקול את המחיר (הגבוה) ושמירת הערך (הבעייתית) אני לא מבין מה יש לחפש בהן, כל אאודי-ב.מ.וו-לקסוס ואפילו VW חזקות עדיפה.

 

אחי מצטער להגיד לך אבל אין לך שום מושג במכוניות ה147 רכרוכית- אולי אחת השילדות הנעה קידמית הטובות שהיו אי פעם.

 

לגבי לקסוס אני לא יודע איזה הנעה בנהיגה יש בהם. אבל אתה כנראה מבין יותר ממני...

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

עם אתה רוצה לאצי מאוטו שלך ארבה כוח זה רק אוטודלטא מממיר קטלין שמוסיף 10 כוח ועד ספור ג'רגר שעוד לא קיים ורק עוד איזה שנה + גם קנשפט חם מגדיל את כניסת האויר

פורסם

ניב,

אתה מפליא אותי מאוד! 147= אחת ההנעה קידמית הטובות אי פעם? סלח לי . אבל איפה לאזאזל אתה חיי?!

אתה משווה 147 לכל האץ צרפתית, או לצורך העניין גם גרמניות.

רכרוכית, זה בהחלט השם שהייתי נותן לרכב הזה, אם היית מדבר על 147 GTA מהדגם הישן, בהחלט הייתי מספיק עם זה שזה רכב מדהים, אבל הכי טוב אי פעם , הגזמת מאוד!!

ולתגובה שלך לגבי הלקסוס, אל תשווה בכלל , לקסוס וכל הנעה אחורית חדשות (שהם טיפה ספורטיביות) הם בכלל לא קשורות להנעות קידמיות של היום. פעם זה היה שונה כי הנעה קידמית הייתה רכב קל משקל ועם הספק מכובד.

כיום הנעה קידמית ואחורית ביחד , כולן כבדות.. והספקים זהים ברכב ספורטיבי כזה או אחר. אז בהחלט שפה במשוואה שלך . לקסוס מאלף סיבות.

אבל המחיר לא קשור גם..

 

פותח התר'ד ,

אני בדעה של כולם ועדיין לא מבין מוח של בן אדם שעוד לא הספיק לנהוג ברכב לטווח ארוך שכבר מעוניין לשפר את ההספק.

אבל בכל מקרה. אם תרצה לשמור את האחריות יצרן של הרכב. תחכה ותרכוש אך ורק מאוטודלתה. הם שולחים לארץ מנסיון של חבר שלי והם נותנים לך את כל המסמכים הדרושים.

חבר קרוב רק קנה את הגולייטה עם אותו מנוע שלך . והיה לו מיטו QV ו147 GTA ולכן אגיד לך את זה. הוא כבר נוסע שבועות אחדים על הרכב ועדיין לא חשב בכלל על לגעת ברכב. אז אני בספק שגם אתה תרצה .

תתחדש .:)

A.R.T Performance

פורסם
עם אתה רוצה לאצי מאוטו שלך ארבה כוח זה רק אוטודלטא מממיר קטלין שמוסיף 10 כוח ועד ספור ג'רגר שעוד לא קיים ורק עוד איזה שנה + גם קנשפט חם מגדיל את כניסת האויר

 

 

? ב2.2. מדובר בL61 או z22se או כל שם אחר שתיתן למנוע הזה של GM.

סופר צ'רג'ר EATON M90 קיים ומורכב במנוע הזה, ואפשר למצוא אותו בקלות בארצות הברית מפני שהוא מורכב שם בכמה דגמים נפוצים. חוץ מזה, באותו מנוע אתה יכול גם ללכת על טורבו שירד מסאאב עם עם כל הצנרת שלו ועם סעפת ממנוע 2.4 של ,GM ואז לא תצטרך להתעסק ביותר מדי שינויים.

פורסם

כאן תוכל למצוא מבחן על האלפא המדוברת.

הבעיתיות במנוע הזה הוא טווחה העבודה שלו, 2000-4000 סל"ד, אין טעם לעבור את זה.

אני לא מבין גדול בשיפורים אבל נראה לי שלהעלות הספק במנוע כזה זה לא כלכך יעיל.

את שאר הדברים שיש לי להגיד על הרכב תקרא בכתבה.


×
×
  • תוכן חדש...