Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני עומד לרכוש אלפא 159 1.8 טורבו חדשה


חייםא1
שימו לב! השרשור הזה בן 4982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש לך, אם אני לא טועה, 200 כ"ס במנוע הזה. אתה עדיין לא יודע איך האוטו מתנהג, איך הוא נוסע וכו' ואתה כבר רוצה לשפר את המנוע? אתה בטוח שהכוח של הרכב לא יספיק לך?

קודם תקבל את הרכב. תעביר איתו כמה חודשים ואז תחליט אם חסר לך כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן עקרוני אתה צודק,אבל אני אחרי שידרוגים במנועי טורבו גרמניים(TSIׂ) ואני יודע שיהיה חסר לי הכוח לפחות מהבחינת הרצון ולכן אני גם מברר אפשרויות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שהיו לו כמה אלפות, הייתי מאד נזהר עם העלאת הספק, אני גם לא מבין את הגישה של לקנות רכב חדש ולשפר, הרי תמיד זול ומקצועי יותר לקנות את הגירסה הבכירה של אותו דגם ... (האחריות בחינם)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הגירסא הבכירה (להוציא את ה3.2 האוטומטית והכבדה), בעיקרון שינוי תוכנה לטובת שיפור הנשימה והגדלת קוטר פליטה לא אמור לעלות באובדן אחריות אלא ביותר זיהום ודלק, ברר מה אוטודלטה מעוללים לרכב הזה ותקבל קנ"מ טוב לאן אפשר לשאוף ולנשוף.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שאתה הולך לשפר ברכב?

במקומך הייתי בודק איך אפשר לחזק את תפוקת המזגן שמתפקד (ברכב המבחן) כמו צעצוע סיני זול.

גם הייתי מוטרד מריח דלק נוכח מאוד שהופיע בזמן נסיעת המבחן ברכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הגירסא הבכירה (להוציא את ה3.2 האוטומטית והכבדה), בעיקרון שינוי תוכנה לטובת שיפור הנשימה והגדלת קוטר פליטה לא אמור לעלות באובדן אחריות אלא ביותר זיהום ודלק, ברר מה אוטודלטה מעוללים לרכב הזה ותקבל קנ"מ טוב לאן אפשר לשאוף ולנשוף.

 

האמת שיש גם גרסא ידנית ל3.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למנוע הזה יש מומנט זהה לזה שקיים ב-V6, שאפילו מגיע בסל"ד נמוך יותר. מה בדיוק אתה מצפה עוד לשפר?!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שאתה הולך לשפר ברכב?

במקומך הייתי בודק איך אפשר לחזק את תפוקת המזגן שמתפקד (ברכב המבחן) כמו צעצוע סיני זול.

גם הייתי מוטרד מריח דלק נוכח מאוד שהופיע בזמן נסיעת המבחן ברכב הזה.

 

אני גר באילת יש לי 159 ואין לי שום בעיה עם תפוקת המזגן.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניב, יתכן שמדובר בתקלה ברכב המבחן ויתכן שכך פועל המזגן.

אין לי ידיעה לכך מעבר לנסיעה אחת שנעשתה במכונית מבחן של היבואן.

 

אגב, הרכב נחמד מאוד, אהבתי את יכולתו לתקוף סיבובים בכבישים הדוקים, את זה הוא עושה טוב בהרבה - ממכוניות יקרות יותר ובעלות שם רב רושם (מי אמר שטוטגרט ומינכן ולא קיבל?... :wink: ).

מאידך, איכות הנסיעה שלו לא מרשימה והרכב סובל מרעשים ומשונים בזמן שיוט במהירות גבוהה, כמו גם נוחות לא מבריקה (אבל בהחלט סבירה).

בהחלט מדובר בתמורה נאותה לכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור התחלה סע תתחיל לסוע על הרכב תלמד את הגבולות שלו. אחרי זה תתחיל לשפר נקודות של דעתך צריך לשפר.

 

DORKI אני לא שמתי לב בעיה במזגן בחודש אוגוסט שהיה ורעשים הייתה צריך להסתכל בסקאל שאת לא נמצא צפונה ל200 כי היא מגיע לשם מהר מאוד :wink:, אני כן יכול להגיד רכבי הדגמה כאלו עם מנועים בריאים וגיר ידני עוברים התעללות סדרתית אצל אנשים, אני לא יודע עם אתה נוסע עם מה שיש לך בסמלון אבל אני יעדיף את האלפא כול יום בשנה מלקסוס, לפחות בסגמט הזה.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד אהבתי את ה-159, בכל תחום. היא בהחלט האלפא האלפתית האחרונה לטעמי :wink:

 

אבל ראבק, היא לא הרגישה לי יותר טובה בתחום הנהיגה (או האיכות) מבימרית סדרה 3, בעיקר כשמתנקים בקרות ונותנים לזנב לומר את דבריו - וגרמה לי ליותר חיוכים והנאה מאשר האיטלקיה (הטובה בהחלט).

בבווארית ההנעה נמצאת במקום הנכון ובמקרים שלנו זה שודך לתיבות מעולות (הידנית והאוטומטית) ומנועי דיזל משובחים (320D ו-330D בגרסאות העדכניות).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...