Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברה מוטרדת (אודי Q5 מול ניסאן 370Z)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מאמין. :wink: בשמחה אני חותם על המכונית הזאת. למען האמת - אם יהיה לי הכסף, זה מה שאקנה בעוד מספר שנים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא שווה להיפצע בשביל כלום (איך נפצעת דר"א?).

בכל מקרה, אני חושב שהאשה צודקת, אם אתה מוגבל ברגליים והרכב מיועד לשימוש יומיומי, ה-370Z לא בשבילך.

דווקא ל"ג'יפונים" המודרנים יש התנהגות כביש לא רעה בכלל.

לא ניסיתי את ה-Q5 אבל לאינפנטי FX (שלצערי מחוץ לתקציב שלך) יש התנהגות שהיתה יכולה לבייש כמה מכוניות ספורטיביות "אמיתיות".

 

 

דר"א, אתה יכול לנהוג ברכב ידני ?

 

 

** עריכה **

 

אל תשכח לנצל את ההצעה של הטיול לאירופה.

פורסם

שלומי ערב טוב.

אני נפצעתי במהלך מבצע עופרת יצוקה בתור חייל בסדיר לקראת השחרור.

אני מבין את החששות של דנה, בכך שיכול להיות שאחרי שנה או שנתיים ימאס לי מהרכב והוא לא יהיה פרקטי בשבילי(בשביל זה יש עוד רכב שיוכל לשמש לצורך משפחתי יותר) לא תהיה לי בעיה להשתמש בו אפילו רק בסופש"ים במידה ואני ירגיש שהוא לא נוח לנסיעות ביום יום לאחר כמה זמן,

ה fx בהחלט מעבר לתקציב וגם לא כלכך מושך בעיני, אני במחשבה של כל עוד אני צעיר ויכול להנות כרגע אז אני מאד בעד, האחזקה של הרכב פחות חשובה לי מכון שמשרד הבטחון עוזרים בבטוח ואני מניח שכאן מתבטאת האחזקה היקרה מלבד הדלק.

ה 370 z היא מן סוג של חלום שכרגע יש לי אפשרות להגשים בלי לחשוב יותר מידי, ואתם כחובבי רכב יכולים להבין את הדחף שלי לכך, לא בטוח שתיהיה לי הזדמנות נוספת במהלך החיים לכזה רכב.

אני כרגע בשלב שעדיין מתקשה לנהוג בגיר ידני ככה שהרכב כרגע חייב להיות אוטומט.

את הq5 אהבתי, אך היא לא כלכך עשתה לי את זה מבחינת הביצועים והפאן שאני מצפה שהניסאן תוכל לספק לי הרי בכל זאת מדובר במכוניות שונות לגמרי

בקיצור אני מקווה שאתם מבינים אותי ואני מאמין שגם דנה תסכים איתי בסוף!!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לפני הכל תבדוק מה משרד הביטחון נותן לך על 90 אחוזי נכות,

אני יודע שבעיקרון אפשר כל רכב שרוצים אבל רק בגירסאת בסיס ולא מאובזרת,אם אתה רוצה מאובזר אתה משלם מכיסך

ואם אתה רוצה רכב מעל התקציב אתה יכול להוסיף גם מהכיס שלך,

אני לא סגור על זה אבל על אחוזי נכות 100+ מקבלים 300 אלף שקל

ועד מנוע 3.8

אז ב90 אני לא יודע בדוק כמה,

הרכב אמור להיות אצלך 3.5 שנים

בעיקרון זה אמור להיות רכב מדינה אז אתה משלם רק על הדלק כל השאר משרד הביטחון מחזיר לך כסף

 

אם אין לך כיסא גלגלים/קביים אז אני לא חושב שתהיה לך בעיה לקנות אוטו קטן

 

 

ולא שווה להיפצע בשביל לקבל דברים כאלו....כלום לא שווה את זה

 

ובקשר לביטוחים צריך לבדוק את זה כי כניראה רק אתה ועוד מישהו אחד יוכלו לנהוג ברכב...

שוב הכל צריך להבדק מול משרד הביטחון

Vw Polo GTI

פורסם

פאק איט! לך עם הלב.

בינואר השנה קיבלתי החלטה להעיף את הסובארית (GT) לשעבר ולרכוש מיאטה NC.

חיפשתי 2006 ופשוט לא מצאתי .

את הסובארית העפתי אבל מאז שודרגתי בעבודה וקיבלתי גלגלים ע"ח העבודה..

 

הגעתי לאותה מסקנה- אם לא היום אז מתי?

מבחינתי רודסטר (שני מושבים) זה או היום או בגיל 60 אלא אם אהיה מסודר כלכלית להחזיק צעצוע יקר מהצד..

אני בקרוב מתחתן(פחות משבועיים) חושב על דירה ובטח אח"כ יגיעו ילדים.. בקיצור כנראה שלא אגשים את הרודסטר וחבל..

 

אם הרכב עשה לך את זה ואתה מסוגל כלכלית - לך על זה. כי חיים פעם אחת ובמקרה הזה, זה לא VW :wink:.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

זכור דבר אחד

ראית את מלאך המוות לא מזמן , הצלחת להיחלץ בעור שיניך.

הרכב הזה הוא חלום אבל הוא לא סובארו 1996 או פיאט פונטו.

כיוון שהרכב שיבחר הוא התחליף לרגליך, בדוק את מה שאתה לוקח ביסודיות, כדי שיתאים לצרכיך ולחלומותיך, ולא רק לחלומותיך.

 

ואם הלכת על ה Z 370, קח שיעורי נהיגה מתקדמת כדי להינות ממנו בבטחון ולמצות ממנו את ההנאה.

 

כי מגיע לך .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נכון שכיום אני רק בן 23 אבל יצא לי לנהוג על לא מעט רכבים, הייתי נהג מבצעי במהלך השירות הצבאי שלי, עשיתי קורס נהיגה מתקדמת, ויצא לי בשנה האחרונה לטייל בלונדון ולנהוג על מכוניות די מענינות ( aston martin db9, camaro ss,ford mustang gt) ככה שנסיון בנהיגה יש לי ואם לא הייתי מרגיש בשל לרכב לא הייתי הולך לכיון הזה אני יודע שה 370 היא לא מכונית סלחנית וטעות קטנה יכולה לעלות לי ביוקר, את כל מה שאמרת לקחתי בחשבון וחשבתי כבר ממש לעומק זאת לא החלטה של יום אלא של כמעט שנה שלמה שאני מתלבט ועכשיו הגיע הזמן לקנות רכב.

ושוב במידה ויהיה לי קשה במהלך התקופה אני יהנה ממנו בסופש"ים וינהג ברכב השני

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אז לך על זה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי,מצויין שפתחת את הנושא למרות שאני מקווה שרועי ילך על ה370.

כשפתחת את הנושא,זה לדעתי עבר את הדיבורים ונתת עוד "קושי" קטן בתהליך הקניה.מה שאומר שאם ו,רועי באמת ילך על ה370 הוא יותר התרגש[זו דעתי].

ועכשיו,לעניין הפרקטיות.דווקא שעומדת לפניך השאלה הזאת,אתה יודע שיש מצב שאם תילך על הQ5 פשוט ימאס לך ממנה["הרצון למכונית ספורט"],ותתחרט הרבה זמן על הקנייה.אולי יש סיכוי שבאמת יקשה עליך הרכב,אבל אתה תיהיה מרוצה עד הגג ו"תתנחם" בלחיצה קטנה על הגז[או בעזרת הרכב המשפחתי המוזכר למעלה].לך עם הלב.

 

אשמח להתעדכן,אם אפשר,

אביב.


×
×
  • תוכן חדש...