Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברה מוטרדת (אודי Q5 מול ניסאן 370Z)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יהיה נקודתי לגבי סיפוק הצרכים אם תדחה את החלומות שלך עכשיו הם לא יעזבו אותך כל החיים שלך תחייה בלמה לא עשיתי למה לא קניתי אני לא רוצה לבאס את החברה שלך אבל גם אם זה לא פרקטי וגם אם זה רכב ספורט עם בולמים קשים שלא יכול לעלות מדרכות עדיף שיקנה ויבכה מאשר שלא יקנה וכל החיים יגיד אחחח יכולתי לקנות (ובתוכו אולי גם יאשים אותך).

 

אל תשכח שניסאן 370Z בגיל 40 זה לא אותו הדבר בגיל 23,

בנוסף אני רוצה גם להצדיע לך ולחזק אותך ושתדע שבגלל אנשים כמוך אנחנו בטוחים תהנה מכל רגע!

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי הרכב, הQ5 רכב טוב מאוד אך רגוע וסתמי ביותר. אם הוא צריך רכב גבוה, ובמידה ואתם לא "מפחדים" מדעות קדומות ובעיות אמינות (הזכרתם אלפא) שיבדוק את הדיסקברי, הרבה יותר מסעיר, בעל יכולת שטח ושפע אבזור (אני לא הייתי ממליץ). אופציה "שפויה" יותר לג'יפ- הלנד קרוזר החדש. הרבה יותר צעיר מQ5 ושוב בעל יכולת שטח רצינית. אבל אם הוא רוצה רכב ספורט, נשאר רק לבדוק את עניין הפרקטיות הבסיסית (כניסה ויציאה) וכל השאר, הוצאות וכו מתגמד.

בהצלחה ובהצדעה

פורסם

נו ... אני קורא פה את כל ההודעות ואני כבר רוצה לשאול !! איזה צבע אתה לוקח את הניסאן ??? :-D

 

דנה - שתהיה בעיניין שזה רכב יוניסקס = מתאים גם לנשים וגם לגברים, אז יש לך פה 2 ציפורים ביד :wink:

 

 

רועי - אל תקנה שחורה , = ערסית ולא רואים את העיצוב , גם צהוב לא משהו הייתה אחת במול בארהב שעבדתי,

 

כסף מטאל ישב עליה בול

פורסם
אני חושב שדנה קיבלה תוצאה הפוכה ממה שהיא ציפתה :shock:

הדלקתם את הבחור עוד יותר על הניסאן.

בכל אופן, שיהיה בהצלחה

דנה מחפשת לבחור שלה את מה שטוב לבחור שלה , מכאן היא התחילה ומכאן היא מסיימת ובמילותיה עכשיו אני מפרגנת לו.

זה בא ממקום שבו היא הבינה מבעלי שריטה עמוקה שנמצאים פה בפורום בצורה יותר טובה את מה שעובר בראש הבחור שלה.

דנה עכשיו החלק שלך הוא בחירת הצבעים:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מתחילה ממש לחבב אתכם חבר'ה.

אגב, יופי שנמחקו ההודעות שהיו כאן שסטו מהנושא.

ניראה לי שZ לבנה עם מושבים כתומים הולכת להכנס למשפחה..

דנה

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אני לא חושב שזה רעיון טוב לנסות לעלות עם הרכב בנ"ל (370) על מדרכות.

אם רועי יכול להימנע מזה, אז אין שום סיבה לדעתי לא לקנות את הרכב.

נהגתי על הרכב ונהניתי מכל דקה :)

תתחדשו וסעו בזהירות!!!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כל הכבוד על הבחירה האמיצה. רק באמת מומלץ להמנע מטיפוס על מדרכות - חבל על הצמיגים ועל הגחון של הרכב.

כמה זמן עליכם להחזיק את הרכב, אגב? האם זה 3 שנים לפחות?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נאלץ להחזיק את הרכב בערך כ 3.5 עד 4 שנים, אני לא מתכוון לטפס על מדרכות אם הרכב, לא לזה הוא נועד אני מוכן להתפשר על חנייה, ועל הליכה ברגל כדי שאחת כזאת תיהיה ברשותי, אני מודה שבהתחלה קצת כעסתי שדנה נכנסה לפורום וכתבה בשמי אבל סה"כ הצלחתם לשכנע אותה יותר טוב ממני ועל זה אני רוצה להגיד לכם תודה ענקית, מבטיח לעדכן בנושא!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אפרופו אחזקה שנתית... לפי בירור שעשיתי בעקבות הרצון שלי אישית לרכוש את הניסאן והנושא כבר דיי סגור (ממתין למשפט בדצמבר ) כאשר במידה והכל ילך קשורה ההזמנה יום אחרי יוצאת לחברה, אבל הוצאות ממוצעות לשנה על הניסאן הינם.

 

12-14K לביטוח מקיף לשנה + טסט 1400 ש"ח + דלק 98 בלבד! מיכל 72 ליטר (500 שח כל סיבוב על טנק הדלק). צריכת דלק של משאית (1-2 בלחיצות ומי לא ילחץ ברכב שכזה). ממוצע 1-7/8

 

מה שמותיר אתנו עם ממוצע חודשי של 2500 ש"ח לפחות! - בלי לומר יותר מידי עוד , צמיגים \ מוסך (טיפול ממוצע עומד על 2000 שח בלי דברים מיוחדים).

 

שנתי הסיפור אמור לצאת באיזור 25000-30000 ש"ח לשנה. שלא לדבר על ירידת ערך כואבת ביותר לשנתיים ראשונות. שזה בכלל כאב לב, אתה יוצא כאן מופסד לשנתיים ראשונות בממוצע של 50-60K לשנה!(בצורה מאוד אופטימית אני אומר את זה) אז שימו לב לפני הרכישה של הצעצוע החדש, יש הרבה מאוד הוצאות

מעבר למחיר הראשוני של הקניה.

 

זה שיקול מאוד גדול כי הרבה קונים - אומרים יופי יש לי ואחרי חצי שנה או שנה מוכרים מהר כי הם לא עומדים בהוצאות.

למי שלא מוכן לזה תקציבית מראש וחשב על הכל.

פורסם

אתה חולם אם אתה חושב שזה יסתכם ב- 2.5. אם הרכב עובד קשה אז משוקלל עם ירידת ערך זה צריך לצאת משהו כמו 7 אלף לחודש.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

הצעתי לרועי שנעשה טיול בחו"ל ונשכיר את הרכב שהכי מתחשק לו לנהוג עליו מיצידי גם לשבוע. שינהג, שירגיש.. זה עדיין יצא יותר זול מאשר ההפסד שיהיה אם הוא יבין שהרכב לא פרקטי ויחליט אחרי שנה להחליף אותו.

 

 

 

!!!

 

the best idea i think.

 

my english is not that good so im sorry, but dont buy this car.

your dream is to expensive, i mean its ok if u got the money, but still, u cant get to this car limits in israel, sow u lose a lot of money for nothing.

 

the trip idea is beterr, u can drive even betercars then the nissan.


×
×
  • תוכן חדש...