Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברה מוטרדת (אודי Q5 מול ניסאן 370Z)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שעלויות האחזקה שצויינו - גבוהות מדיי.

 

ההוצאה העיקרית תהייה דלק. אח"כ צמיגים. בכל זאת הרכב חדש, ז"א טיפולים מכניים יקרים - יוטלו על כתפיהם של הרוכשים הבאים, כשהרכב יהיה בן 3-4.

 

טיפולים שוטפים - בכל זאת רכב יפני.

 

 

 

גילוי נאות:

 

אני מאוד מאוד מקווה שזה המצב, כי בשישי הקרוב אני חותם על הזמנת הרכב !!!!

 

אפור גרפיט + ריפודי עור כתום + חבילת ספורט (ג'אנט 19 + בלמים מוגדלים + דיפרנציאל ויסקוזי, פוטנזה.....)

 

עידן

---

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא שווה שתלכו ביחד ותהיו "קבוצת רכישה":shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

אני מאוד מאוד מקווה שזה המצב, כי בשישי הקרוב אני חותם על הזמנת הרכב !!!!

 

מזל טוב!

מה המחיר על הכביש? אפשר לקבל הנחה כלשהי?

פורסם

גילוי נאות:

 

אני מאוד מאוד מקווה שזה המצב, כי בשישי הקרוב אני חותם על הזמנת הרכב !!!!

 

אפור גרפיט + ריפודי עור כתום + חבילת ספורט (ג'אנט 19 + בלמים מוגדלים + דיפרנציאל ויסקוזי, פוטנזה.....)

 

עידן

 

ידני או אוטומטי?

פורסם
:-Dצודק לחלוטין,צריך להתחיל לנצל את כוחו של האתר!

 

אם היא עושה את זה אז יש לנו כבר 3 חברים בקבוצת רכישה? :wink::lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

רכב ראשון לנכה הפצוע ברגליים - צריך להיות רכב נוח ואמין , כניסה ויציאה נוחים ואמינות - זה הרגליים ואפשרות התנועה .

 

בשביל הכייף והחוויות - קונים רכב משוגע נוסף - כגון אלפא או ב.מ.וו. ישנה , בת 6-10 או יותר ( לפי התקציב הפנוי )

וקורעים אותו ונהנים , ואם יש בעיה מעמידים ומתקנים .

 

צריך לזכור כלל ברזל - יש ימים טובים וימים יותר גרועים , כך שמשחק ברכב ראשון במוסך או מושבת , כואב ומקשה על החיים .

בעוד שרכב שני בשביל הכייף - מצידי לקרוע ולהעמיד - ובזמני החופשי להנות ולסדר ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא ברור אם קראת את כל השרשור אך לבחור ישנה פיאסטה מהדור החדש בבית שלטענתו יכולה ומסוגלת לשרתו בנוסף לרכב אותו הוא מעוניין לרכוש.

מה שלא יהווה בעיה במידה של טיפול,תיקון או העמדת הרכב לזמן מה.

פורסם

קראתי את הדיון - כ 10 דקות אחרי שהחברה פתחה אותו - וצחקתי , וכמעט רקדתי , אבל נפלתי ..

 

אני קצת במצבו , וכאשר נותנים לי יד לצאת מהרכב , זה אומר שהגזמתי ..

 

קרא היטב את אשר כתבתי , מותר להנות , אבל רכב לפצוע ברגליים הוא קודם בסיס נוח לתנועה .

נכה שמקבל רכב מהמאגר , הוא נכה די פצוע , ולא נראה לי כי גם הפיאסטה מתאימה

הבדיקה הטובה ביותר - יש לי ירון ,, שבוע נסיעה רק על הפיאסטה ואח"כ , לקבל החלטה .

 

רכב שני להשתגע - בכייף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל, זאת דנה..

רעיון מטרףףף... אני אישית יהנה מזה...

 

הפיאסטה היא לא בשביל התפננות אלא סתם כרכב שני בבית, היא לא ברמה של להדליק את הבחור...

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

ברור לי , הנקודה היא - יסתדר עם זה שבוע בחיי היום יום , נוחות כניסה ויציאה , אפשרי גם עם ה 370Z .

 

אני בעד , אבל לא ברכב הראשון הבסיסי - לקנות רכב שני ולהשתגע .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...