Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברה מוטרדת (אודי Q5 מול ניסאן 370Z)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת אומרת שאם הולך לו צמיג (ולנכים הולכים הרבה צמיגים כי הם מחנים על מדרכות) הלכו 3000 ש"ח.

 

נו באמת.

מה השטות הזו שיצאה לך מהפה?

נכים מחנים על מדרכות?

לא "רוב הזמן" , לא "יותר מכולם" , לא "כשצריך" אלא פשוט "נכים מחנים על מדרכות ובגלל זה הולכים להם הרבה צמיגים". חד וחלק.

נו באמת...למה להעליב את האינטליגנציה שלנו.

בכל מקרה, אם אתה מחנה על מדרכות רק כי אתה נכה אז שיבושם לך.

 

לפני שכולם כאן קופצים, אני קטוע רגל כך שיש לי "קצת" נסיון בנושא.

והמשפט הזה הרגיז אותי.

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Q5 וביקור באחת הסדנאות בארץ מסדרות אותך יופי , אמנם לא תעמוד\י עם 370 , אבל זה יתן מספיק הספק וכוח .

 

370 לבחור עם 90 אחוז נכות שנובעת מרגליים אני מניח שקצת קשה לצאת מרכב ספורט .

מסקנות :

 

אי אפשר להשכיר Q5 לכמה ימים שהבחור היקר שלנו יתנהל איתה קצת ?

 

נ.ב.

אם זו ה 370 , ואני בכוונה כותב שאני לא ממליץ עליה ,כשתרצה למכור תבוא אליי .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

ל- kramer

צר לי אם לא דייקתי וגרמתי לך עוגמת נפש, צר לי שהעלבתי את האינטיליגנציה הפורחת שלך.

כל מי שנחשף להודעה שלי בכלל לא ייחס חשיבות לאותו משפט, לעומת זאת, כל מי שיקרא את ההודעה שלך יייחס חשיבות להתנשאות וההגזמה שלך.

דנה

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

טוב חברים אז כמו שהבטחתי (אומנם קצת באיחור רציני ) יש לי עידכונים,

לאחד המון זמן של בירוקרטיות, המון התלבטויות והמון חוסר שינה בלילות, אתמול נרכשה הכלה החדשה,

החלטתי שלבסוף אני לא אקנה לא את ה 370z וגם לא את האודי,

במהלך השנה וחצי האחרונות עברתי כמה שינוים די משמעותיים בחיים שלמדתי מהם המון,

בסופו של דבר החלטתי שאני כן רוצה לרכוש רכב ספורטיבי, אבל גם שלא יהיה מנקר עינים, מאד היה חשוב לי הסולידיות של הרכב (לצערי ככה זה במדינה שלנו) אז לבסוף (אומנם לא כלכך בלב שלם) נרכשה לה אתמול opel insignia opc.

מאד אהבתי את האבזור שהרכב מגיע איתו, את המושבים המדהימים ובעיקר את המנוע.

כמו ששמתם לב כן אני עדיין לא כלכך בלב שלם עם ההחלטה שלי, לכן אשמח לדעות ולחיזוקים נוספים, מה אתם חושבים על הרכישה?

שיהיה המשך יום טוב רועי

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

מבחינת התאמה רכב יפה עם סלון מרשים , והעיקר מתאים גם ליום יום .

 

ואם רוצים להשתגע , יש ל OPC , מנוע וומרכב טוב , אפשר להנות בכייף .

 

לדעתי פשרה מעולה .

 

( נ.ב - חלומות פתוחים - תמיד אפשר להחזיק רכב שני זול , פתוח או ספורטיבי משווגע , בין 5-10 שנים )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

WOW, מדהימה. עוד לא ראיתי אחת כזאת ברחובות לצערי :-( בהחלט ידיעה מרעננת.

עקבתי אחרי השרשור, והאמת הייתי דיי בהלם (לטובה) מההחלטה. תתחדש ותהנה! לא חסרות ביקורות עליה בחו"ל, תכנס, תקרא, תחכים.

 

אגב, מה זמן ההגעה המשוער?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חברה תודה על התגובות כיף לקבל עוד חיזוקים, אני ממש בהתלבטות שהרבה זמן לא קרתה לי , הרכב כבר בארץ באספקה מידית יש אחת בצבע לבן שאני עוד בלבטים האם תיהיה שלי למרות שכבר העברתי סכום ראשוני.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לא נהגתי עליה אבל היא קיבלה ביקורות טובות למדי בחו"ל. שים לב שלא מדובר במכונית ספורט כמו ה-370 אלא ב-GT חזקה מאוד ומגודלת למדי, עם יותר דגש על אבזור ופינוקים. שים לב גם שהמחיר עליה ירד ב-60 אלף שקלים לאחרונה, שלא תשלם את המחיר המקורי (והמופרז במיוחד).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בשביל השקט וההתאמה - בקש את הרכב לנסיעת מבחן או יום שלם לנהיגה .

 

לדעתי - הזמנת הרכב מראה שאתה רציני , והם יכולים לבוא לקראתך ולארגן רכב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
חברה תודה על התגובות כיף לקבל עוד חיזוקים, אני ממש בהתלבטות שהרבה זמן לא קרתה לי , הרכב כבר בארץ באספקה מידית יש אחת בצבע לבן שאני עוד בלבטים האם תיהיה שלי למרות שכבר העברתי סכום ראשוני.

 

הלבנה תהיה יפה - מאוד מחמיא לה (כמובן אני מסתכל על האינסיניגיה הרגילה). וכמו שרוני רשם - מקווים שאמרו לך שהמחיר 300K ואפילו פחות, ולא 360K (למרות שאם זו הבחירה שלך והתקציב לא זז מ-290K ש"ח, אז כנראה שזה המחיר שאמרו לך :-) ).

בהצלחה, ובמידה וכן תקנה את הרכב, תעלה תמונות! לדעתי, אתה ממש לא תתאכזב ממנה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

עשית בחירה חכמה. מעבר לרכב עצמו שהוא לא רע בכלל ( :D ) עדיף, בשבילך ללכת עליו ולא על ה370.

הייתי במצב דומה לשלך, ובסופו של דבר צריך להפנים שהרכב הזה אמור לשמש אותך לניידות שנפגעה עקב הפציעה, ואחר כך להנאות. אני לא יודע מה הסיפור שלך, אבל ה-370 לא תהיה שימושית כל כך לאדם במצבך.

 

תתחדש!

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

שוב תודה לכל המגיבים,כמובן שאני לא משלם את המחיר המלא על הרכב (לא אציין בכמה נרכש) לא ב 365 זה בטוח.

כמובן שעשיתי נסיעת מבחן והתרשמתי מאד לטובה מהרכב, מה שגורם לי להסס זה המראה החיצוני שלו וכן אני מודה גם קצת הסמל,

כרגע ההתלבטות העיקרית והיחידה היא בין ה opc לבין ה g37 ברמת אבזור gt ,לכל רכב יש את היתרונות והחסרונות שלו,

הנטייה כרגע היא יותר לכיון ה opc אבל כמו ששמתם לב כלום עדיין לא בטוח לכן אשמח לדעות נוספות, אציין שהתגובות כאן זה מה שיעזור לי להחליט על איזה רכב ללכת.

כמובן שאם האינסגיניה תיהיה שלי בסופו של דבר אשמח להפגש אם אחד מחברים הפורום ליום צילומים מעניין.

תודה רועי

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לא נהגתי לא בזאת ולא בזאת. אפילו שישבתי באינסגניה הרגילה ולא התרשמתי כל כך.

 

אבל מה שכן, לאינפיניטי יש שם הרבה יותר טוב מאשר לאופל, ובכל מה שקשור ליד 2 - לדעתי יהיה הרבה יותר קל למכור אותה והיא תשמור על מחירה בצורה יפה, בעוד שהשוק ל-OPC די מצומצם.

פורסם

אין מה להשוות בין האינסגניה הרגילה לבין ה opc, לגבי ירידת ערך ומכירה עתידית הדבר אינו מטריד אותי ולא מהווה שיקול בכלל בבחירה של הרכב

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:


×
×
  • תוכן חדש...