Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברה מוטרדת (אודי Q5 מול ניסאן 370Z)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה שעשית מחקר די רציני על הרכב וההוצאות, במשרד הבטחון אתה מקבל רכב על פי קטגוריות, יש קטגוריה על פי מנועים

( 3.8 2.0 1.8 1.6) וככה גם נמדדת האחזקה השוטפת שלו אם זה מבחינת ביטוח ואם זה מבחינת הוצאות דלק,

לקחתי בחשבון שבמהלך הזמן שהרכב יהיה אצלי הוא כנראה יצטרך לעבור רק 2 טיפולים שוטפים ואולי אפילו פחות כי הנסועה שלי היא לא רבה, הרכב במהלך הזמן יהיה עדין באחריות יצרן ככה שתקלות שאינן צפויות יטופלו במסגרת האחריות, צמיגים אני מניח שאצטרך להחליף פעם או פעמים בזמן שהרכב יהיה אצלי גם לזה אני מוכן, במידה ואני ירגיש שהוצאות הדלק כבדות עליי אשתמש בו בעיקר לסופי שבוע, ובמהלך השבוע אתנייד אם הרכב השני שגם איתו אגב אי אפשר לטפס מדרכות ואני מסתדר אם זה די טוב(פיאסטה 2010)

בכל מקרה אני בטוח שגם ההוצאות הגדלות ביותר יתגמדו לעומת החיוך, הפאן והכיף לראות אחת כזאת בחנייה בכל יום שאפתח עינים!

תודה רבה

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה כיף !

כל הכבוד לדנה על ההבנה,והכתיבה בפורום מראה על האהבה והדאגה.

רועי,שיהיה בהצלחה ברכישת הרכב,מחכה לעדכון ולתמונות !

פורסם

שלומי - לא בדקתי את ה Q5 .... אבל סביר מאוד.

 

כל הכוונה שלי היתה עקב כך שפשוט אנשים רוכשים רכבים בסכומים כאלה ועוד ספורט.

ההוצאות הנלוות בדר"כ לא מעלות מחשבה אצל כולם - חלק כי יש להם וזה ממש לא מעניין כמה\איך\מדוע , והחלק השני כי פשוט לא חושבים על ההמשך מעבר לרגע הרכישה. וזה סיפור ממש לא פשוט לקנות רכב שכזה. מתבאסים ומוכרים אחרי חצי שנה שנה לכל היותר. עקב ההוצאות שהם בלתי אפשריות לשאת.

 

ההוצאה הכללית ל 3 שנים יעמוד על איזור 150-180 אלף ש"ח שהרי הנכס נופל עם הזמן וגם יש הוצאות שלא חוזרות. (דלק ביטוח טיפולים וכו').

 

כל זאת במידה שהרכב יאבד 30K בשנה ולא 50K... :).

 

בכל אופן ההוצאות גבוהות מאוד

רק לאחרונה הבנתי עד כמה הפערים גבוהים שקונים מכונית ב 300-400 אלף למול 200-300 אלף ויש הבדל עצום!

פורסם

אין ספק שאת ה-Z, במיוחד שיש לך גם רכב סטנדרטי בהישג יד.

מקסימום האישה תרוויח כשהיא "תאלץ" לקחת אותו ;)

 

ואל תדאג, ההתרגשות לא תעבור לך כל כך מהר.

אם לי זה עדיין לא עבר אחרי שנתיים וחצי, אין סיבה שלך זה יעבור.

פורסם

בכל אופן ההוצאות גבוהות מאוד

רק לאחרונה הבנתי עד כמה הפערים גבוהים שקונים מכונית ב 300-400 אלף למול 200-300 אלף ויש הבדל עצום!

 

ג'וקר

קראת את השרשור ,או נחתת זה עתה .:shock:

הבחור מקבל אחזקה ממשרד הבטחון שתכסה את הוצאותיו אם לא בשלמות אז במרביתן.

 

אז הבנת ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מפרגן על הבחירה, אבל ממליץ שוב לבדוק עם אגף השיקום לגבי נכונותם לממן את הרכב.

אני מכיר מישהו שנשארה לו רק יד אחת עובדת אחרי פגז לתוך הטנק. הוא ממש נלחם על רכב לא שגרתי. דובר בפולס סייז ואן והוא כולה רצה קרייזלר עם גשר לעגלה במקום פורד עם מעלית.

נ.ב. שום רכב בעולם לא שווה נכות, לא ממליץ לאף אחד לקנא בבחור.

פורסם

ערב טוב לך, דבר ראשון אני יודע שהכוונה שלך היא טובה זה נכון שאף אחד לא צריך לקנא בי, אבל גם מצד אחד אף אחד לא צריך לרחם עליי,אני מאד שלם עם הנכות שלי ועם המצב שלי כיום במיוחד שהכל נעשה למען מטרה מסוימת, הסיפור שאתה מתאר הוא סיפור שונה לגמרי המצב שלי הוא מצב אחר, כיום אני לא רואה סיבה כלשהי לכך שאני לא יוכל לנהוג ברכב נמוך הרי שבסה"כ אפילו קצת יותר קשה לי לטפס על רכב גבוהה(לנד קרוזר) מאשר להכנס לרכב נמוך, רוב נכי משרד הבטחון שיש להם דרגת נכות כמו שלי הולכים על גיפים כמו לנד קרוזר פאגרו קינג וכדומה, אני כחובב רכב רוצה משהו אחר, אני רוצה להרגיש רגיל כמו כולם, אני רוצה להרגיש כמו מישהו בגילי שקצת התעכב עם החיים שלו ולמהשיך הלאה, אני בטוח שאם לא הייתי נפצע הייתי רוכש לעצמי רכב ספורטיבי כלשהו, נכון אומנם לא z אבל בהחלט משהו שהיה מעלה לי חיוך, כל עוד קימת לי ההזדמנות אני יהיה מוכן להלחם מול משרד הבטחון על מנת להגשים את החלום שלי כי בסה"כ אף אחד לא עושה לי טובה ואני יחליט מה טוב לי ולא הם, כמובן שהכל במסגרת ההגיון, ואני לא רואה סיבה למה לא!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
לא כ"כ קשור לשרשור אבל - מי זה בתמונה? זה אתה? ( ואם זאת דמות מהטלויזיה או משהו, אני מתנצל מראש על בורותי )

 

חחח לא ממש לא זה ציון ברוך משחק דמות בסדרה "הישראלים"

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
לא כ"כ קשור לשרשור אבל - מי זה בתמונה? זה אתה? ( ואם זאת דמות מהטלויזיה או משהו, אני מתנצל מראש על בורותי )

 

התשובה בגוף השאלה שלך: "לא כ"כ קשור" = "מה קשור" (ציון ברוך).

 

Z

פורסם
תגשים את החלום שלך, תהנה וסע בדרכים טובות!

 

אני מצפה לראות תמונות בעתיד 8)

 

אגב, אני שמעתי שלפני שרועי שלי קנה את הפורד הוא הזיל דימעה כשהתפוצצה לו עיסקה לגבי קליאו ספורט כמו שלך.

דנה.

רועי, אני שוב מצטערת שנכנסתי. תפסיק לשים על חיבור אוטומט...

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:


×
×
  • תוכן חדש...