שלום לכולם,
האם ישנו ספייסר או פורק שעובד בהעברת הילוך בגיר DSG?
או שיש רק סוג אחד שעובד בעזיבת הדוושה הימנית?
לגבי תוכנה, כמה בערך מפיקה תוכנה חדשה, והאם ישנן תוכנות שמגיעות עם שלט שאפשר להעביר בין מצב נורמלי, לאגרסיבי.
תודה מראש
שלום לכולם,
WRX 2004 מקורית מיום היוולדה,יד 01, טיפולים בחברה, טסט לשנה.
160 אלף ק"מ.
מחיר 75,000 ש"ח.כל הפרטים ב 0505637420 מי שלא מוכן לשלם על דבר טוב שלא יתקשר בבקשה.
לבקשתכם תמונות פנים הרכב