Jump to content

Aviv_DsX

  • הודעות

    57
  • כאן מאז:

הנקודות של Aviv_DsX

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, האם ישנו ספייסר או פורק שעובד בהעברת הילוך בגיר DSG? או שיש רק סוג אחד שעובד בעזיבת הדוושה הימנית? לגבי תוכנה, כמה בערך מפיקה תוכנה חדשה, והאם ישנן תוכנות שמגיעות עם שלט שאפשר להעביר בין מצב נורמלי, לאגרסיבי. תודה מראש
  2. למכירה פאסאט 1600 סמ"ק, 1998, טסט לשנה (עבר בלי בעיה) מצבר חדש, 2 צמיגים קדימה חדשים. 8000ש"ח 0505637420
  3. מחיר חדש הקפצה
  4. הגה נמכר, נשארו שני סטים קסנון ופורק משומש
  5. הקפצה. 4 פלאגים חדשים
  6. הקפצה לא זז מהמחיר
  7. 68,000 אין למצוא רכב כזה כיום.
  8. הקפצה. מחיר חדש , בטלפון. מצבר, 4 צמיגים חדשים. 3 שעוני DEFI. HKS TURBO TIMER.
  9. פרטים רק בטלפון שבת שלום
  10. 72000 נמכר עקב פתיחת עסק.
  11. שלום לכולם, WRX 2004 מקורית מיום היוולדה,יד 01, טיפולים בחברה, טסט לשנה. 160 אלף ק"מ. מחיר 75,000 ש"ח.כל הפרטים ב 0505637420 מי שלא מוכן לשלם על דבר טוב שלא יתקשר בבקשה. לבקשתכם תמונות פנים הרכב
×
×
  • תוכן חדש...