Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, תודה שנכנסתם.

מדובר על שרייד 97, ידנית, נפח 1300.

יש לי את הבעיה הזאת מהרגע שקניתי את הרכב.

אישית אני מסתדר עם זה אבל כשמישהו אחר נוהג על הרכב ההילוך(3) נכנס עם רעש.

הילוך 1, 2 נכנסים חלק.

אם רוצים להעביר ל 3 בצורה הרגילה בלי חשיבות גדולה מידי ההילוך נכנס עם רעש של חריקה של גלגל שיניים.

אם אני מעביר לניוטרל מחכה ככה שנייה ומכניס בעדינות בזויות מסויימת אז ההילוך נכנס בלי בעיה.

 

בבלימה של הרכב עם המנועה, רביעי נכנס בלי בעיה, כשאני בא להוריד ל3 בערך ב 50-60 קמש אז צריך ממש להיות עדין וגם לא תמיד זה נכנס חלק.

אם לפני זה אני מכניס ל 2 לדוגמא ב 60 קמש, מרים קצת את הקלאץ(בקושי מספיק לבלום) ואחרי זה מכניס ל 3 זה נכנס יותר חלק אבל לפעמים עלול להיות קצת רעש.

 

עד עכשיו זה לא כ"כ הפריע לי כי אני מסתדר עם זה ונדיר שזה קורה לי.

בקרוב עוד כמה נהגים הולכים לנהוג לפעמים על הרכב אז אני מעדיף לפתור את זה אם זה לא כרוך בתיקון יקר מידי.

 

כשאני רוצה להאיץ מהר אז בכלל אין סיכוי שההילוך נכנס חלק, צריך לחכות משהו כמו שנייה + בניוטרל וגם הסבירות דיי גבוה שההילוך אכנס בחריקה.

שמתי לב שההילוך נכנס כמה שיותר חלק כשהסל"ד נמוך.

ושהסבירות שהוא אכנס בחריקה שהסל"ד גבוה.

להחליף שמן גיר יעזור? אם כן אשמח להמלצה לאחד.

ואשמח לעוד רעיונות.

תודה לעוזרים ושבוע טוב :mm_yeah::mm_yeah:

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

הח' נוזל גיר לא תתן מענה לתקלה.

הסינכוניזציה בת"ה שחוקה, רק שיפוץ התבה והח' החלק התקול תביא שקט לחייך ולרכבך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הרכב היה השכרה לשעבר?

בדרך כלל תקלה כזו נובעת משימוש אגרסיבי ברכב, דבר טיפוסי לרכב השכרה.

לדעתי לפני שאתה מחליף או משפץ גיר שווה לך להשקיע כמה מאות שקלים בהחלפת שמן גיר לשמן איכותי והוספת תוסף שמן לגיר.

אני ממליץ על שמן 75W90 שהוא חצי סנטטי עדיף מתוצר מוכר אמור לעלות כ 50-100 ש"ח לליטר (נכנס כ 2.5 ליטר) ולגבי תוסף אני ממליץ על תוסף של חברה בשם BG שמגיע בפופרת לבנה,עולה כ 90 ש"ח, אני ניסיתי אותו בכ 50 מכוניות עד עכשיו וברובם הוא עזר. (לוקח לו כ 100 ק"מ לעבוד).

בהצלחה.

SuckSqueezeBangBlow

פורסם

האם התוסף שאתה מדבר עליו עזר במקרים דומים בדיוק? הכוונה שרק סינכון אחד שחוק בתיבה ואין בעיה כלל עם שילוב שאר ההילוכים.

פורסם
הרכב היה השכרה לשעבר?

בדרך כלל תקלה כזו נובעת משימוש אגרסיבי ברכב, דבר טיפוסי לרכב השכרה.

לדעתי לפני שאתה מחליף או משפץ גיר שווה לך להשקיע כמה מאות שקלים בהחלפת שמן גיר לשמן איכותי והוספת תוסף שמן לגיר.

אני ממליץ על שמן 75W90 שהוא חצי סנטטי עדיף מתוצר מוכר אמור לעלות כ 50-100 ש"ח לליטר (נכנס כ 2.5 ליטר) ולגבי תוסף אני ממליץ על תוסף של חברה בשם BG שמגיע בפופרת לבנה,עולה כ 90 ש"ח, אני ניסיתי אותו בכ 50 מכוניות עד עכשיו וברובם הוא עזר. (לוקח לו כ 100 ק"מ לעבוד).

בהצלחה.

את האמת הרכב יד ראשונה, ממש שמור. היה מטופל רק במורשה וכו. 115 אלף ק"מ.

אני מכיר את הבעלים הקודמים שלו.

בזמן הקרוב או בטיפול הקרוב אני אבדוק את ההמלצה שלך.

תודה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
האם התוסף שאתה מדבר עליו עזר במקרים דומים בדיוק? הכוונה שרק סינכון אחד שחוק בתיבה ואין בעיה כלל עם שילוב שאר ההילוכים.

המיקרה הכי גרוע והכי קלאסי שבו בדקתי את התוסף היה באלפא 33 שבה היה חריקה בהכנסה לשני, מחלה שיש כמעט בכל ה 33.

שמן סנטטי 75W90 של מוטול ותוסף של BG והתופעה נעלמה כמעט לגמרי.

 

התוסף עובד גם על שיפור תכונות השמן וגם על טיפול במשטחי המתכת.

קיים עוד תוסף שנקרא מוליקוט שמחליק את משטחי המיסבים, הוא טוב גם למנוע וגם לגיר, מנסיון מוריד צריכת דלק ורעשים בגיר.

SuckSqueezeBangBlow

×
×
  • תוכן חדש...