Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה שהיה כך היה,

הX יוצא מביתו, שמח וטוב לב,

ורוכב לכיוון הדואר, (יען כי האישה נתנה הוראות, ודבר ידוע כי אני הפועל ואשתי מכה-בי).

מן הימין מגיח לפתע רכב, נהוג בידי בחור חמד, אממה ערס טיפה (סגולים בלמטה, כחולים בלמעלה ומוצצת בין הברכיים).

שמענו נכון? שואל עצמו הקורא בשלב זה?!? מוצצת?

אכן. באמצע היום, ללא בושה, בכניסה לדואר, עוקף את הX אחד מימין כשלימינו יושבת אחת ומבצעת בו מעשה עלמה יצירתית בגבר זחוח.

עד כאן נחמד, כן?

רק שהX הפנה מבטו לכיוון איזור החלציים של בן-נעוות-המרדות הנלוז (הערס, בעברית), ומצא עצמו נוסע אל תוך פח אשפה.

iii

ההשפלה.

ועכשיו אני גם מקלל את המנוול, גם את המנוולת, גם את מי שהציב את הפח ובעיקר את עצמי.

הנזק? - 2 אזיקונים, טיפה אפוקסי ואגו שרוט לעומק.

 

בוקר טוב!

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:roflmao:

 

...המוצצות האלה...

 

 

bollocks! :lol:

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם

:lol::lol::roflmao::hihi::biglaugh:

העיקר שלא קרה לך כלום (עדיין צוחק :p )

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

:lol::lol::lol:

 

העבירה לו "הילוכים" עם הפה? :lol::lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
:lol::lol::lol:

 

העבירה לו "הילוכים" עם הפה? :lol::lol:

 

 

וזה בכלל היה רכב אוטומטי :lol::lol::lol:

 

אתה יודע מה זה להכניס ידית של הילוכים אוטומטים לפה!? :shock:

 

וואחד פה יש לבחורה...כבוד! :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
:lol::lol::lol:

 

העבירה לו "הילוכים" עם הפה? :lol::lol:

 

 

וזה בכלל היה רכב אוטומטי :lol::lol::lol:

 

אתה יודע מה זה להכניס ידית של הילוכים אוטומטים לפה!? :shock:

 

וואחד פה יש לבחורה...כבוד! :lol:

 

אני מסיק מדברייך שמנסיון הינך מדבר :?::!:

פורסם
:lol::lol::lol:

 

העבירה לו "הילוכים" עם הפה? :lol::lol:

 

 

וזה בכלל היה רכב אוטומטי :lol::lol::lol:

 

אתה יודע מה זה להכניס ידית של הילוכים אוטומטים לפה!? :shock:

 

וואחד פה יש לבחורה...כבוד! :lol:

 

אני מסיק מדברייך שמנסיון הינך מדבר :?::!:

 

:shock: לא, ..ראיתי בסרט "תעודי" על הנושא.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
:lol::lol::lol:

 

העבירה לו "הילוכים" עם הפה? :lol::lol:

 

 

וזה בכלל היה רכב אוטומטי :lol::lol::lol:

 

אתה יודע מה זה להכניס ידית של הילוכים אוטומטים לפה!? :shock:

 

וואחד פה יש לבחורה...כבוד! :lol:

 

אני מסיק מדברייך שמנסיון הינך מדבר :?::!:

 

:shock: לא, ..ראיתי בסרט "תעודי" על הנושא.

 

סרט תיעודי מה :?:

מי הכוכבים?

הנשיא וידית ההילוכים של הדמיו :?:

:lol::lol::lol:

פורסם
מקרה שהיה כך היה,

הX יוצא מביתו, שמח וטוב לב,

ורוכב לכיוון הדואר, (יען כי האישה נתנה הוראות, ודבר ידוע כי אני הפועל ואשתי מכה-בי).

מן הימין מגיח לפתע רכב, נהוג בידי בחור חמד, אממה ערס טיפה (סגולים בלמטה, כחולים בלמעלה ומוצצת בין הברכיים).

שמענו נכון? שואל עצמו הקורא בשלב זה?!? מוצצת?

אכן. באמצע היום, ללא בושה, בכניסה לדואר, עוקף את הX אחד מימין כשלימינו יושבת אחת ומבצעת בו מעשה עלמה יצירתית בגבר זחוח.

עד כאן נחמד, כן?

רק שהX הפנה מבטו לכיוון איזור החלציים של בן-נעוות-המרדות הנלוז (הערס, בעברית), ומצא עצמו נוסע אל תוך פח אשפה.

iii

ההשפלה.

ועכשיו אני גם מקלל את המנוול, גם את המנוולת, גם את מי שהציב את הפח ובעיקר את עצמי.

הנזק? - 2 אזיקונים, טיפה אפוקסי ואגו שרוט לעומק.

 

בוקר טוב!

 

אז זה התירוץ להתנגשות בפחים על הבוקר? :roflmao:

I refuse to tiptoe through life, Only to arrive safely at death.

מה פספסתי הפעם :conf:


×
×
  • תוכן חדש...