Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת מוסיקה!


Adabbbbbb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כך כמה חדשים:

Lee Haslam - Music Is The Drug

Obscura - Out Of Grace

Nightflyer -Voyage Voyage

DJ_Darkzone-Watching_You

 

ד"א האוס שאני הכי אוהב, ותמיד מסוגל לשמוע (לא כמו השאר.. :wink: )

הוא של

GALA - LET A BOY CRY

איזה נוסטלגיה

פורסם
טוב, יש כמה דברים מטורפים שאפשר לשמוע בנהיגה, כמובן, רק בפול ווליום.

 

1. מטריקס - הפסקול. ובמיוחד:

spybreak - propellerheads - פשוט ע-נ-ק לנהיגה עצבנית

clubbed to death - rob D

mindfields - prodigy

du hast - rammstein - פשוט שיר מטורף

wake up - RATM - מופרעים כתמיד...

 

2. פייט קלאב - הפסקול. כל מילה נוספת מיותרת.

 

3. THE BENDS של רדיוהד, פייבוריט תמידי שלי.

 

4. אוסף פיקזיס, סתם בשביל לצרוח עם המוזיקה (-:

 

5. פרל ג'ם - 10. אלבום מופת, במיוחד אם אתה מכיר את כל המילים בע"פ...

 

6. קולדפליי - שקט אבל יפיפה.

 

7. לזכר הימים הטובים - גרין דיי, אופספרינג, סטון טמפל פיילוטס, REM, לייב, דה קיור, פו פייטרס, נירוונה ועוד ועוד ועוד... תמיד כיף להכניס דיסק ישן למערכת ולהזכר...

 

8. AIR ו- MOLOKO לנסיעות רגועות...

 

ויש עוד המוווווון...

 

רוני

פששששששש....

פחות או יותר אותו טעם...יפה יפה. :D

פורסם

ואם כבר מוזיקה....אז קבלו מבחר שירים חדשים:

Avril Lavigne - I'm With You

DJ Sammy - Heaven

Jennifer Lopez ft. LL Cool J - All I Have

Jay Z Ft beyonce - Me And My Girlfriend

Christina Aguilera - Beautiful

Justin Timberlake - Cry Me A River

Holly Valance - Naughty Girl - שיר יפה!

Nelly - Air Force One

Beck - Lost Cause

Bon Jovi - Misunderstood.mp3

Coldplay - The Scientist.mp3 - הדיסק שלהם פצצה

Eminem - Lose Yourself.mp3

Foo Fighters - All My Life.mp3

Jakatta feat Seal - My Vision.mp3

Robbie Williams - Feel.mp3

Kelly Rowland - Stole.mp3

Sugababes - Stronger.mp3

Spice Girls - Get Down With Me.mp3

Shania Twain - Im Gonna Getcha Good.mp3

Tiziano Ferro - Imbranato.MP3 - שיר יפה

Phil Collins - Can't Stop Loving You.mp3 - שיר יפה!

TLC - Girl Talk

 

תתחילו להוריד. :D

פורסם

חברה, אולי אתם עוזרים לי, יש איזה שיר בצרפתית שמתנגן בזמן האחרון ברדיו.. חדש כזה..

מישהו מכיר??

(היפ הופ צרפתי טוב : MC SOLAR)

פורסם

לכל אלה שציינו את DU HUST כשיר מטורף, משוגע וכו''... הנה כמה המלצות נוספות שאיך נאמר? שמות את דו האסט בכיס האחורי וגורמות לו להישמע כמו זוהר ארגוב בסשיון שילשול עצבני אחרי הרבה כריימה וג'חנון..

 

1. Fuerer frei

2. Sonne

3. heiratemich

4. Ich will

5. Buch disch

6. Tier

7. weissesfleich

 

בברכת יום נעים לזוהר,

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
כך כמה חדשים:

Lee Haslam - Music Is The Drug

Obscura - Out Of Grace

Nightflyer -Voyage Voyage

DJ_Darkzone-Watching_You

 

ד"א האוס שאני הכי אוהב, ותמיד מסוגל לשמוע (לא כמו השאר.. :wink: )

הוא של

GALA - LET A BOY CRY

איזה נוסטלגיה

 

:mm_yeah:

 

תודה רבה!

פורסם

לפעמים אני מתפלל שהיה לי את הצ'יינג'ר ל50 דיסקים של פיוניר...

 

מבחינתי שיר הנהיגה הרגועה האולטימטיבי תמיד היה ותמיד יהיה EVERYBODY WANTS TO RULE THE WORLD של דמעות לפחדים.

 

אצלי זה אשכרה זין רציני. אתמול עשיתי סדר ויש לי 879 דיסקים. אתם יודעים מה זה לקום בבוקר ולשאול את עצמך מה נשמע היום?

 

דאנס מחרבן לי את מצב הרוח ומחזיר אותי לכיתה יוד. לא תודה...

 

כל מיני מיינסטרים שיש היום ממש לא מדברים אלי.

 

אלא אם מדובר בדברים ממש ממש מתודלקים כמו TEMPER של גולדי או דברים כמו SHOOT TO KILL של OXIDE AND NEWTRINO.

 

עדיין-יש לי פינה חמה בלב לפרודיג'י (שיש לי כל סינגל שאי פעם יצא להם) וכל מיני דברים הארד קור,כל מיני פרוייקטים עלומי שם.

 

לנסיעות ארוכות אני מעדיף כל מיני דברים שונים ומשונים. המון שנות ה80. תן לי דברים מוקדמים של הפט שופ בויז- מאלבומים כמו PLEASE או INTROSPECTIVE,

דפש מוד- כל דבר מכל תקופה,

george michael

טום פטי

,THE CURE

,THE SMITHS

,TEARS FOR FEARS

,ארתה פרנקלין,

SUZAN VEGA

,SIMPLE MINDS ,

ג'נסיס,

פיל קולינס,

פיטר גבריאל

,POLICE

,STING

,GARBAGE

,REPUBLICA

ועוד הרבה.

 

יש ימים שאני במצב רוח של ראפ. בעיקר

TUPAC

,PE

,NIGGAZ WITH ATTITUDE

,GHETTO BOYS

,RUN DMC ועוד הרבה דברים שאני לא זוכר.

 

בלילה אני שומע הרבה הארד קור ופאנק- החל בכל מיני ריפים על ניו מטאל כמו SALIVA או METHODS OF MAYHEM וכלה בדברים כבדים מהעבר שלי כמו מטאליקה וספלטורה (דייסייד אפילו אני מעדיף לשכוח ששמעתי... :( ).

 

מטאל "קל" ולהקות שלא לוקחות את עצמן יותר מדי ברצינות כמו "בלינק" די מגעיל אותי- אבל יש לי גם יציאות מוזרות -

 

לפעמים אני חוטא בשמיעת רוק "קל" כמו GREENWHEEL או MATCHBOX 20 או GOO GOO DOLLS (יש שיר שלהם שנקרא ALICE -הוא לקוח מסרט עצוב ונפלא שנקרא CITY OF ANGELS עם ניקולאס קייג' . השיר הזה מסמל בשבילי הרבה דברים).

 

 

יש לי גם קטעי פאנק (פ' לא דגושה) שבמהלכם אני נודד לכיוון ג'יינס אדיקשן,פורנו פור פיירוז,פיית' נו מור (אחחחח) ושאר להקות.

 

בזמן האחרון אני עצוב בגלל כל מיני דברים -אז אני שומע את צ'ארלי פארקר ומיילס דייויס. ג'אז מדוכא של אנשים שסבלו בשביל המוזיקה שהם עושים. כשכואב לי אני גם שומע דברים של סטינג .מוזיקה מבאסת...גם כאב וצער זה דבר שלומדים להעריך- ואם יש פסקול מתאים וטנק דלק- על אחת כמה וכמה יותר טוב.

 

אני הכי אוהב לנהוג בלילה כשאני מבואס. מנקה לי את הראש (אני מצטט את המחושמל "אין על זה, שום כימיקל!!" "HKS!!"). אני גם מקפיד תמיד לקחת איתי באוטו דיסק של מטאל טוב. משהו עם עוצמה. לא טראש. אחרי איזה שעה של נהיגה הראש שלי מתנקה מכל המחשבות ואז אני שם את וולגאר דיספליי אוף פאואר של פנתרה. אני זוכר את היום שבאתי ל"טראש" בחיפה בגיל 17... את השניה ששמתי את פצצת האנרגיה הזאת בדיסקמן. אמאל'ה...

 

אם אני יוצא מהדיכאון במצב מאוזן, אני שם את WEIGHT של הנרי רולינס בנד. מוזיקה שלפעמים קצת כבדה על מצבי הרוח שלי, אבל זה הדבר היחיד שאי פעם באמת דיבר אלי.

פעמיים בעבר הרחוק (והלא רחוק) שמצאתי את עצמי מסיים את THE END OF SILENCE ,נכנס לאוטו, נכנס לדיזינגוף,מתעלם מכל הפלצנים והצבועים שיושבים ב"ארקפה" לסוגיו,עולה לקומה 2 , ל"סייקו טאטו" ומתמסר לחמש שש שעות של כאב,דיו ומחטים.

 

אני יודע שפיספסתי הרבה דברים שאני שומע, אפילו המון. אבל זה מה יש.

 

 

סורי...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
לפעמים אני מתפלל שהיה לי את הצ'יינג'ר ל50 דיסקים של פיוניר...

 

מבחינתי שיר הנהיגה הרגועה האולטימטיבי תמיד היה ותמיד יהיה EVERYBODY WANTS TO RULE THE WORLD של דמעות לפחדים.

 

אצלי זה אשכרה זין רציני. אתמול עשיתי סדר ויש לי 879 דיסקים. אתם יודעים מה זה לקום בבוקר ולשאול את עצמך מה נשמע היום?

 

דאנס מחרבן לי את מצב הרוח ומחזיר אותי לכיתה יוד. לא תודה...

 

כל מיני מיינסטרים שיש היום ממש לא מדברים אלי.

 

אלא אם מדובר בדברים ממש ממש מתודלקים כמו TEMPER של גולדי או דברים כמו SHOOT TO KILL של OXIDE AND NEWTRINO.

 

עדיין-יש לי פינה חמה בלב לפרודיג'י (שיש לי כל סינגל שאי פעם יצא להם) וכל מיני דברים הארד קור,כל מיני פרוייקטים עלומי שם.

 

לנסיעות ארוכות אני מעדיף כל מיני דברים שונים ומשונים. המון שנות ה80. תן לי דברים מוקדמים של הפט שופ בויז- מאלבומים כמו PLEASE או INTROSPECTIVE,

דפש מוד- כל דבר מכל תקופה,

george michael

טום פטי

,THE CURE

,THE SMITHS

,TEARS FOR FEARS

,ארתה פרנקלין,

SUZAN VEGA

,SIMPLE MINDS ,

ג'נסיס,

פיל קולינס,

פיטר גבריאל

,POLICE

,STING

,GARBAGE

,REPUBLICA

ועוד הרבה.

 

יש ימים שאני במצב רוח של ראפ. בעיקר

TUPAC

,PE

,NIGGAZ WITH ATTITUDE

,GHETTO BOYS

,RUN DMC ועוד הרבה דברים שאני לא זוכר.

 

בלילה אני שומע הרבה הארד קור ופאנק- החל בכל מיני ריפים על ניו מטאל כמו SALIVA או METHODS OF MAYHEM וכלה בדברים כבדים מהעבר שלי כמו מטאליקה וספלטורה (דייסייד אפילו אני מעדיף לשכוח ששמעתי... :( ).

 

מטאל "קל" ולהקות שלא לוקחות את עצמן יותר מדי ברצינות כמו "בלינק" די מגעיל אותי- אבל יש לי גם יציאות מוזרות -

 

לפעמים אני חוטא בשמיעת רוק "קל" כמו GREENWHEEL או MATCHBOX 20 או GOO GOO DOLLS (יש שיר שלהם שנקרא ALICE -הוא לקוח מסרט עצוב ונפלא שנקרא CITY OF ANGELS עם ניקולאס קייג' . השיר הזה מסמל בשבילי הרבה דברים).

 

 

יש לי גם קטעי פאנק (פ' לא דגושה) שבמהלכם אני נודד לכיוון ג'יינס אדיקשן,פורנו פור פיירוז,פיית' נו מור (אחחחח) ושאר להקות.

 

בזמן האחרון אני עצוב בגלל כל מיני דברים -אז אני שומע את צ'ארלי פארקר ומיילס דייויס. ג'אז מדוכא של אנשים שסבלו בשביל המוזיקה שהם עושים. כשכואב לי אני גם שומע דברים של סטינג .מוזיקה מבאסת...גם כאב וצער זה דבר שלומדים להעריך- ואם יש פסקול מתאים וטנק דלק- על אחת כמה וכמה יותר טוב.

 

אני הכי אוהב לנהוג בלילה כשאני מבואס. מנקה לי את הראש (אני מצטט את המחושמל "אין על זה, שום כימיקל!!" "HKS!!"). אני גם מקפיד תמיד לקחת איתי באוטו דיסק של מטאל טוב. משהו עם עוצמה. לא טראש. אחרי איזה שעה של נהיגה הראש שלי מתנקה מכל המחשבות ואז אני שם את וולגאר דיספליי אוף פאואר של פנתרה. אני זוכר את היום שבאתי ל"טראש" בחיפה בגיל 17... את השניה ששמתי את פצצת האנרגיה הזאת בדיסקמן. אמאל'ה...

 

אם אני יוצא מהדיכאון במצב מאוזן, אני שם את WEIGHT של הנרי רולינס בנד. מוזיקה שלפעמים קצת כבדה על מצבי הרוח שלי, אבל זה הדבר היחיד שאי פעם באמת דיבר אלי.

פעמיים בעבר הרחוק (והלא רחוק) שמצאתי את עצמי מסיים את THE END OF SILENCE ,נכנס לאוטו, נכנס לדיזינגוף,מתעלם מכל הפלצנים והצבועים שיושבים ב"ארקפה" לסוגיו,עולה לקומה 2 , ל"סייקו טאטו" ומתמסר לחמש שש שעות של כאב,דיו ומחטים.

 

אני יודע שפיספסתי הרבה דברים שאני שומע, אפילו המון. אבל זה מה יש.

 

 

סורי...

חפיף, גם אני לא עברתי על הכל. :wink: .. רק כמה דברים שמצאתי שלא שמעתי הרבה זמן..

הזכרת באמת כמה דברים משובחים..

כמו ג'יינס אדיקשן, שלא שמעתי אותם הרבה זמן..

 

אני רוצה להוסיף באותו כיוון, לכל מי שקורא, PIXIES.. מעולים..

 

ויש עוד המון...

 

אבל עדיין קורה, שאני מתיישב מול המערכת + המחשב (כמות עצומה של שירים!!..) ועדיין לא מוצא משהו לשמוע.. זה יכול להיות מתסכל!!

×
×
  • תוכן חדש...