Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן היום התקנתי את המכשיר הנ"ל , תמונות יעלו בהמשך מחר ..

 

למכשיר היו לי לא מעט ציפיות שהרי את דגם האלפיין שרציתי להזמין לא היה ומשלוח עם שיחה מהיבואן מתבצע לפחות עוד חודש.

 

במקרה! אבל במקרה הדגמים החדשים של פיוניר הגיעו למדפים השבוע.

או יותר נכון ליבואן , למרות שהצפי היה לחודשים יולי-אוגוסט.

 

את כל המכשיר לא יצא לי לבחון, עקב חוסר בזמן, וצריך למכשיר הזה הרבה! זמן.

 

יש כל כך הרבה פונקציות שאני לא יודע מאיפה להתחיל

 

אקוליזר 13 ערוצים.

הרבי מצבי באס :

50/63/80/100/ 125/160/200Hz, -6/-12/-18dB/Oct.

וזה הרבה.

 

DSP , BBE DIGITAL ,

כמו כן כיווני HP :

50/63/80/100/ 125/160/200Hz, 0/-6/-12dB/Oct.

 

3 RCA PREOUTS

 

מסך 16 צבעים.

 

האיכות של המכשיר עלתה בכמה רמות לדעתי לעומת הדגמים היוצאים.

 

שווה כל גרוש, אני ביצעתי עסקת החלפה.

 

למיטב ידעתי מחיר לצרכן עומד על 4500 , כאשר חנויות מוכרות באיזור 3500-4000

 

המכשיר עבר כמו כן שינוי קוסמטי כאשר הוסיפו מעיין גו'יסטיק מצד ימין אשר שולט על כל העניינים.

 

כפי שציינתי ויש עוד הרבה לציין ומי שרוצה שילך לאתר פיוניר בחו"ל , יש המון אבל המון פונקציות שאני אישית לא זוכר ואני משער שאני יבצע כבר כמה משחקים השבוע אחרי שאני יקבל את הרמקול מתיקון ואני יבצע כיוון למערכת.

 

כתובת האתר עם המכשיר :

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4039_63891892_tab=B,00.html?compName=PNA_ProductDetailComponent

 

 

 

המכשיר מאוד אבל מאוד מומלץ! מהתרשמות ראשונית.

אני חושב שפיוניר הציבו כאן רף חדש לרמת הרדיו דיסקים ואפשרויות הכיוון שבהם.

 

עוד נק' למחשבה.

 

ההבדל בין הדגם הנ"ל ל 9600 הוא פרט לפנל נופל בתוספת מסך (כמו 8500).

כמה תצוגות שונות בין המכשירים, וזהו!.

 

הבדל כספי של 1000 ש"ח בערך...

 

 

אני חושב שהמשפט "גם יפה וגם אופה" עובד יפה מאוד על המכשיר.

63891892DEH-P8600MP_big%20copy2s.jpg

פורסם

אחלה המכשיר

תתחדש :)

רק מה לדעתי דיי יקר

היית יכול להביא אלפיין 9830 ביבוא אישי מחו"ל וזה היה יוצא לך משהו בסביבות ה 2000

והמכשירים של אלפיין יותר טובים מהפיוניר

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

בתור אחד שמבין באודיו...אחד הדברים המדהימים במכשיר זה המקרופון(שרשום באתר שזה כלול)והאפשרות של האיקוליזציה האוטומטית.מה שאומר שהמערכת אוטומטית מתאימה את עצמה לאקוסטיקה של הרכב.בתור אחד שלא ממש מת על פיוניר,ממש הופתעתי לראות כזה דבר שבדרך כלל מופיע רק במערכות סופר יקרות לסטריאו ביתי.

סחטייייןןןןןן :)

פורסם

כן גם אני ראיתי את המקרופון הזה, עדיין לא יצא לי לבצע שימוש בנ"ל, אני משער שיום ראשון או שני הקרוב אני יבצע כיוון סופי אחרי קבלת הרמקול מהחברה.

 

כמו כן אני יוסיף רשמים על הנ"ל בהמשך בת'רד הזה.

×
×
  • תוכן חדש...