Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטח לא שאלו את זה קודם, ZX וולקן VS אלפא מיטו


יובל
שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני,

עם כל האהבה שיש לך לקליאו אז תסלח אבל חוץ מהגה טוב שיש לקליאו ומנוע הפנים משעמם בטרוף,הטיפולים ברמה של גרמניה יקרה .

עם כל הכבוד לרנו אבל רק פראייר יקנה רנו מחברת קרסו.

 

נ.ב

 

המיטו, האבארת', קופרה, שירוקו... כולם עדיפות על פני הקליאו בגלל עיצוב פנים וחוץ וכמובן שירות ללקוחות בצורה הוגנת.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דווקא ההגה הוא לא הצד החזק של הקליאו. מי שקונה קליאו יודע בדיוק מה הוא מחפש והכי הכי טובה בתחומה באופן מוחלט. קרסו לא יותר גרועים מצ'מפיון.

בזמנו גם אני התלבטתי בין שירוקו, קליאו ומיטו. בשבילי הבחירה בסוף היתה פשוטה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן יובל,

שנים לא כתבת פה.

 

בתקציב הזה לא הייתי קונה מיטו.

התקציב מאוד נדיב ואפשר לקנות בו משהו יותר טוב מבחינה דינמית / ספורטיבית וכו'.

 

אני ממליץ לעשות סבב של נסיעות מבחן ולהתחיל בגולף GTI ושירוקו.

אני הרגשתי חוויה מאוד דומה בשתיהן מלבד תנוחת הישיבה שעוד לא החלטתי אם עדיפה או לא בשירוקו.

[נ.ב. אם אחרי 2 אלה תתיישב בקליאו ספורט, אפילו לא תרצה לצאת איתה לכביש ,גימור הליסינג מבאס ת'שועלים :)]

 

אני הייתי מנסה ואני מניח שגם מצליח,לקנות GTI דור 6 משומשת (אם כחדשה היא נמכרת ב200K אז לקנות כזאת ב170-180 זה אפשרי) או GTI5 משומשת מודל 2008 ולהשאיר כמה עשרות אלפים בכיס.

 

 

 

כמו כן אני שמח לראות שליביו חזר בתשובה, פעם כשהייתי רושם דברים כמו שהוא רשם כאן, הייתי חוטף ממנו :)

[לוותר קצת על הגה בשביל איכות חיים משופרת? צרות מצרפתיות מזדקנות וכו'...]

 

דווקא העובדה שאתה משאיר את הוולקן ברשותך מאפשרת לך להפוך אותה לרכב DEDICATED לימי מסלול ושם אפשר לעשות כמה דברים מעניינים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני,

עם כל האהבה שיש לך לקליאו אז תסלח אבל חוץ מהגה טוב שיש לקליאו ומנוע הפנים משעמם בטרוף,הטיפולים ברמה של גרמניה יקרה .

עם כל הכבוד לרנו אבל רק פראייר יקנה רנו מחברת קרסו.

 

נ.ב

 

המיטו, האבארת', קופרה, שירוקו... כולם עדיפות על פני הקליאו בגלל עיצוב פנים וחוץ וכמובן שירות ללקוחות בצורה הוגנת.

 

הגה טוב לקליאו? זה אולי הדבר היחיד שפחות טוב בה מבחינת נהיגה פרופר. נכון שהפנים משעמם וגם לא איכותי במיוחד (לא יודע בקשר לטיפולים) אבל העניין המהותי פה הוא הדרישות של הקונה. אם הוא מחפש משהו שיתן לו מקסימום הנאה, הקליאו היא הטובה מבין כל אלו שהוזכרו. אם הוא רוצה פשרה (טובה ככל שתהיה) בין הנאה מנהיגה ואיכות/פוזה/אבזור וכן הלאה - אז יש מכוניות עדיפות.

 

ואם אשתמש במשפט האחרון שלך - אז בדיוק באותו האופן אפשר לומר "הקליאו עדיפה על המיטו, האבארת', הקופרה והשירוקו בגלל התנהגות כביש ויכולת דינמית עדיפה משמעותית".

 

במאמר מוסגר, ויסלחו לי כל אותם נציגי שירות (ואייל) אותם אני מכבד בהחלט, קצת נמאס לי מכל ה"רק פראייר יקנה רנו" ו"XXX עדיף על הרנו כי..." שיוצא מפיהם של אנשים שבבירור יש להם אינטרסים (בין אם הם מכירתיים/תדמיתיים ובין אם הם "הפצת הבשורה על פי VAG ברחבי העולם") . הכי מעצבן אותי שיש עוד אנשים שמעיזים לטעון שאני משוחד בצורה כזו או אחרת (לא בשרשור זה ספציפית) ושאני "לא מפרגן". נו באמת...

 

כל שעשיתי בשרשור הזה הוא לנסות ולהתאים את הרכב לקונה. לטעמי, למי שהתרגל להתנהגות הכביש של הוולקן, חלק מהספורטיביות שתוארו כאן עשויות להיות יותר מדי פרווה. אולי אני טועה, אבל על פי הערכה זו ביססתי את התגובות שלי. אם הייתי משוכנע שמדובר בחובב ספורטיביות שחשוב לו מאוד איכות, אבזור ועיצוב - הייתי ממליץ לו על האבארת' או על גולף GTI בתקציב גבוה יותר. אם יובל הוא אכן כזה - שיבדוק את האבארת' או אפילו שיקנה GTI 6 אם הוא מוצא אחת משומשת. אם לא - כל שאמרתי הוא שהוא יפספס משהו אם לא יבחן את הקליאו.

 

רוני

 

נ.ב. עכשיו בטח יקפצו אלו שיגידו "כן, אבל אתה תמיד ממליץ על הקליאו בתור ספורטיבית!". ברור שאני תמיד ממליץ עליה - כי היא באמת הכי טובה לטעמי! מה עדיף, שאני אזגזג לפי מה שנהגתי עליו שבוע שעבר? שאני אעשה אנדנדינו? ביום שתגיע מכונית טובה יותר מבחינה דינמית, בין אם היא אלפא, אבארת', פולקסווגן או יונדאי - לא תהיה לי שום בעיה "לעבור צד".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי קצת גם על המיאטה, אבל היא לא כ"כ מתאימה לדרישות של רכב ראשון אצלי, אני כן אשמח למקום פנוי במושבים האחוריים.

בטח אוהדי שירוקו יכעסו עליי - אבל מאוד לא נהניתי ממנה בנסיעת מבחן, מבחינתי האלפא מיטו עדיפה ואם מתקרבים לרמת מחיר של שירוקו חובה לבדוק את הג'ולייטה.

 

כרגע לדעתי נשארו על הפרק אבארט ושתי האלפות

רכב מבחן לגו'לייטה אמור להגיע כבר בשבועות הקרובים.

אני כבר הזמנתי נסיעת מבח8)

לפי הדווחים (הדי סותרים) מחו"ל ה1.4 170 כ"ס מצטיירת כבחירה הטובה ביותר לנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן יובל,

שנים לא כתבת פה.

 

בתקציב הזה לא הייתי קונה מיטו.

התקציב מאוד נדיב ואפשר לקנות בו משהו יותר טוב מבחינה דינמית / ספורטיבית וכו'.

 

אני ממליץ לעשות סבב של נסיעות מבחן ולהתחיל בגולף GTI ושירוקו.

אני הרגשתי חוויה מאוד דומה בשתיהן מלבד תנוחת הישיבה שעוד לא החלטתי אם עדיפה או לא בשירוקו.

[נ.ב. אם אחרי 2 אלה תתיישב בקליאו ספורט, אפילו לא תרצה לצאת איתה לכביש ,גימור הליסינג מבאס ת'שועלים :)]

 

אני הייתי מנסה ואני מניח שגם מצליח,לקנות GTI דור 6 משומשת (אם כחדשה היא נמכרת ב200K אז לקנות כזאת ב170-180 זה אפשרי) או GTI5 משומשת מודל 2008 ולהשאיר כמה עשרות אלפים בכיס.

 

 

 

כמו כן אני שמח לראות שליביו חזר בתשובה, פעם כשהייתי רושם דברים כמו שהוא רשם כאן, הייתי חוטף ממנו :)

[לוותר קצת על הגה בשביל איכות חיים משופרת? צרות מצרפתיות מזדקנות וכו'...]

 

דווקא העובדה שאתה משאיר את הוולקן ברשותך מאפשרת לך להפוך אותה לרכב DEDICATED לימי מסלול ושם אפשר לעשות כמה דברים מעניינים.

 

היי אייל, הייתי משום מה בטוח שכולם נעלמו מפה, ושנשארו רק ילדים, אני שמח שטעיתי בעניין זה

 

לגבי ה-GTI, קצת מוזר לי לרכוש רכב כזה ב-170 אלף ש"ח כאשר אפשר לקנות ג'ולייטה חדשה באותו מחיר....

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן יובל,

שנים לא כתבת פה.

 

בתקציב הזה לא הייתי קונה מיטו.

התקציב מאוד נדיב ואפשר לקנות בו משהו יותר טוב מבחינה דינמית / ספורטיבית וכו'.

 

אני ממליץ לעשות סבב של נסיעות מבחן ולהתחיל בגולף GTI ושירוקו.

אני הרגשתי חוויה מאוד דומה בשתיהן מלבד תנוחת הישיבה שעוד לא החלטתי אם עדיפה או לא בשירוקו.

[נ.ב. אם אחרי 2 אלה תתיישב בקליאו ספורט, אפילו לא תרצה לצאת איתה לכביש ,גימור הליסינג מבאס ת'שועלים :)]

 

אני הייתי מנסה ואני מניח שגם מצליח,לקנות GTI דור 6 משומשת (אם כחדשה היא נמכרת ב200K אז לקנות כזאת ב170-180 זה אפשרי) או GTI5 משומשת מודל 2008 ולהשאיר כמה עשרות אלפים בכיס.

 

 

 

כמו כן אני שמח לראות שליביו חזר בתשובה, פעם כשהייתי רושם דברים כמו שהוא רשם כאן, הייתי חוטף ממנו :)

[לוותר קצת על הגה בשביל איכות חיים משופרת? צרות מצרפתיות מזדקנות וכו'...]

 

דווקא העובדה שאתה משאיר את הוולקן ברשותך מאפשרת לך להפוך אותה לרכב DEDICATED לימי מסלול ושם אפשר לעשות כמה דברים מעניינים.

 

אייל, אני מאוד אופתע אם תהיה GTI דור 6 למכירה במחירים האלה, בהתחלה הגיעו רק 5 דלתות DSG והם מתומחרות קצת יותר גבוה (ראיתי לא מזמן אחת משומשת למכירה מהשכרה בכ200K).

אני לא יודע אם יש בכלל היום אחת נוסעת בתצורה של 3 דלתות ידנית (אשר גם היא עוברת את ה210 אחרי איתוראן ורישוי, ראה http://www.vw.co.il/models/gti/prices) ואם כן סיכוי נמוך שתהיה כזאת למכירה כי באופן כללי אין הרבה GTI חדשות בגלל כמות סלוטים מוגבלת של צ'מפיון אצל VW.

ואם בכל זאת איכשהוא יימצא למרות שאני בספק המחיר אמור להיות בסביבות ה190+.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, שנינו יודעים כמה אתה שילמת ואתה לא היחיד :D

 

כשחיפשתי את הGTI דור 5 שלי, נתקלתי ברכבים ממודל 2008 שנרכשו במחיר של קרוב ל250K שכוללים 5 דלתות,DSG ועוד כל מיני תוספות מיוחדות שנמכרו מתחת ל200K עם מספר קילומטרים חד ספרתי ,

או כאלו רגילות שנמכרו כחדשות בסביבות ה220K שנדרש עליהן 170-180K כמשומשת. (עקבתי אחרי רוב המודעות וראיתי איך המחירים יורדים ,גם דיברתי עם חלק מהמוכרים)

כשמוכרים רכבים חדשים יחסית, המחיר נשחט ברמות מטורפות , בין היתר כי מי שיכול להרשות לעצמו לקנות חדש - קונה חדש ומי שלא, בדרך כלל רחוק משמעותית מהסכום של חדש ואז אין כל כך ביקוש על הרכבים האלה והמחיר בהתאם.

ככל שהשנים עוברות המחיר יורד והביקוש עולה, בעיקר לקראת השלב בו המחירון הופך לדו ספרתי. (GTI 2006 כבר הולכת חזק מעל המחירון והמחיר שלה הוא עדיין 3 ספרות באלפים)

 

אני לא חושב שיש משהו הרבה יותר טוב לעשות עם 170-180K , קשה קצת להצביע על הג'ולייטה כאופציה לפני שהיא בכלל הגיעה לארץ ומישהו התנסה עליה. אפשר לבדוק את השירוקו 1.4TSI אבל אותי אישית המנוע הזה לא מאוד מלהיב וגם הרכב פחות מאובזר ביחס לGTI. (אני גם לא אוהב לנקר עיניים לכן ה GTI סולידית "יחסית" )

 

אני מאוד נהנה מהנהיגה בMK5 וללא ספק מדובר ברכב לנהג. אם הMK6 באותה רמה או יותר טוב ( עוד לא לקחתי נסיעת מבחן בשל חוסר ברכבי מבחן) אז זה באנקר.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגן קופה פשוט מ ד ה י מ ה!!

"חברת קרסו, יבואנית רנו, מתחילה בשיווק שתי גרסאות מעניינות למגאן: קופה וספורט"

http://www.auto.co.il/כתבה-25748-רנו-מגאן-קופה-ומגאן-ספורט-מגיעות.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, שנינו יודעים כמה אתה שילמת ואתה לא היחיד :D

 

כשחיפשתי את הGTI דור 5 שלי, נתקלתי ברכבים ממודל 2008 שנרכשו במחיר של קרוב ל250K שכוללים 5 דלתות,DSG ועוד כל מיני תוספות מיוחדות שנמכרו מתחת ל200K עם מספר קילומטרים חד ספרתי ,

או כאלו רגילות שנמכרו כחדשות בסביבות ה220K שנדרש עליהן 170-180K כמשומשת. (עקבתי אחרי רוב המודעות וראיתי איך המחירים יורדים ,גם דיברתי עם חלק מהמוכרים)

כשמוכרים רכבים חדשים יחסית, המחיר נשחט ברמות מטורפות , בין היתר כי מי שיכול להרשות לעצמו לקנות חדש - קונה חדש ומי שלא, בדרך כלל רחוק משמעותית מהסכום של חדש ואז אין כל כך ביקוש על הרכבים האלה והמחיר בהתאם.

ככל שהשנים עוברות המחיר יורד והביקוש עולה, בעיקר לקראת השלב בו המחירון הופך לדו ספרתי. (GTI 2006 כבר הולכת חזק מעל המחירון והמחיר שלה הוא עדיין 3 ספרות באלפים)

 

אני לא חושב שיש משהו הרבה יותר טוב לעשות עם 170-180K , קשה קצת להצביע על הג'ולייטה כאופציה לפני שהיא בכלל הגיעה לארץ ומישהו התנסה עליה. אפשר לבדוק את השירוקו 1.4TSI אבל אותי אישית המנוע הזה לא מאוד מלהיב וגם הרכב פחות מאובזר ביחס לGTI. (אני גם לא אוהב לנקר עיניים לכן ה GTI סולידית "יחסית" )

 

אני מאוד נהנה מהנהיגה בMK5 וללא ספק מדובר ברכב לנהג. אם הMK6 באותה רמה או יותר טוב ( עוד לא לקחתי נסיעת מבחן בשל חוסר ברכבי מבחן) אז זה באנקר.

 

אייל, אבא שלי הוא "חבר דירקטוריון בצ'מפיון" כך שיצא ששילמתי 10 שקלים ו99 אגורות בדיוק, זה אומר שאם אמכור בעוד שנה אני אמכור אותו ב8 וחצי שקלים? לא נראה לי.

זה שאני השגתי מחיר (בעיקר בזכות השקה) זה לא אומר שאני הולך לשבור את השוק עם GTI בשקל תשעים כאשר כל השאר מוכרים ב200K+ או whatever. (כששאלתי בזמנו על ידני נאמר לי שכרגע [תקופת ההשקה] נמכרות רק DSG, אולי מישהו מצ'מפיון יידע יותר טוב ממני כמה ידניות 3 דלתות יש אם בכלל)

אגב, הזמן והבריאות שהשקעתי בלהזמין את הרכב מצ'מפיון ובהתנהלות מולם עלה לי הרבה מאוד כסף כך שכל הנחה שקיבלתי תהיה מצחיקה בהשוואה.

 

בגדול אני מסכים לגביי מכירה בשנתיים הראשונות לגביי כל רכב[חוץ אולי מגרסאות לימטד של רכבי על], לא סימפטי. (למרות שלא כמו במאזדה 3 יש כאן פרמטר נוסף של לחכות כמה חודשים לGTI חדשה שהזמן הזה לי גם עלה כסף)

אך לא צריך להגזים בהפחתה של 30K = 210 - 180 לרכב שבקושי נמצא שנה על הכביש, אפילו בחשבון שלך זה יותר מדי.

אם יירצה GTI בסוף, הלוואי שיימצא במחיר הזה למרות שאני בספק.

 

אבל מנגד, לפי מה שאתה אומר אני מקבל את התחושה שהרכב שלך משלם לך כל חודש שתנהג בו. ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף GTI 2010 למכירה כאן בפורום!

 

מישהו לקח אותה כנראה בליסינג פרטי

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=339848

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רונירוני רוני,

באם העקיצה נייתה מכוונת אליי אז יש טעות בידך כי :

 

א- אני לא איש שרות וכד' ולי אין אינטרס (כי לי לא משלמים לפרסומות וכד') גם כעובד ג'מפיון ! .

ב- הייתה לי רנו במשך שנתיים וסבלתי כמו שלא סבלתי מצרפתיות(וגרמניות) אחרות שהיו לי (ושאחת עדיין נמצאת),

מה שנותן לי את הזכות המלאה והישירה לקטול/ללכלך,ואף להרחיק אנשים ממותג כל כך שקרן שלא שווה את הרכב שהוא מייצג (ואני מדבר על קרסו -לא על רנו כי הפאק של רנו זה קרסו בארץ),

 

כולם יודעים כי רנו (גם הם יודעים דרך אגב) עשתה פרסומת בכדי להגיד ללקוחותיה את האמת בפרצוף וזה אומר המון (מודים בטעיות) ="רנו לא רואה מוסך" -כי רק פראייר יכנס למוסך .

 

"רנו לא רואה מוסך" -כי היא נתקעת בדרך ולא מגיעה אליו.

 

 

עובדה קיימת שאי אפשר להתעלם ממנה !!!.

 

 

נ.ב

למי שחושב שיש לי אינטרס מוזמן בכיף לשמוע את הסיפור עם הנציג שירות מאולם מרכז של רנו שטען כי הבעיה הגדולה של הרכב שלי הינה בשנתון ולכן גם המחירים יקרים (:shock:)..

 

ועוד משהו קטן לרוני ,

לפי כתיבת רוב הכתבות שלך כלפי המותג שאני עובד בו כרגע (סיאט) אז אנחנו לא צריכים לדבר בכלל ,לא ???(אתה ככתב ואני כ"נציג שירות ,תדמית ...) :wink:

 

 

בברכת צום קל וגמר חתימה טובה לכולם ,

 

ואני מתנצל באם פגעתי במישהו במכוון או בעקיפין ועל כך אני מבקש סליחה ומחילה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר אנשים מנסים להעלות פה ביקוש למכוניות שלהם או מה?

 

אני לאחרונה התלבטתי ברכב ובדקתי 3 GTI 06 בחצי שנה האחרונה, אף אחת מהם לא הייתה מעל המחירון אדון אייל.

כולל שלך, ואני מכיר את ניסים אישית ואני יודע כמה הוא דרש.

 

אבל בסוף קניתי 04 CLK ואני לא מצטער לרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מתנצל באם פגעתי במישהו במכוון או בעקיפין ועל כך אני מבקש סליחה ומחילה .

 

פגעת באינטיליגנציה שלי ושל חלק נכבד מהגולשים בקארספורום. מעבר לכך אתה 10.

מצד שני, כבר הרבה זמן לא זכיתי לראות משהו כ"כ קומי בפורום - סוכן של צ'מפיון מוטורס שמשתמש בקרסו כדוגמה לשירות רע.

עכשיו רק צריך סוכן של קמור שיתלונן על כך שטיפולים של לקסוס יקרים, ואנחנו סגורים בפינת הדיסוננס לשנת 2010.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...