Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטח לא שאלו את זה קודם, ZX וולקן VS אלפא מיטו


יובל
שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האבארת' חמודה. מאוד "נענית".אבל לבוגר וולקן אני מעריך שהיא תהיה פחות כיפית משמעותית מקליאו, ולא רק בגלל הבקרה הבלתי מתנתקת. בכל זאת, היא בפירוש נותנת ערך מוסף בעיצוב ובאבזור וגם את זה יש לקחת בחשבון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי יש כמה מינוסים למיטו, אם כי לא ברמת פסילה.

 

דבר ראשון המושבים חסרי תמיכה צידית ולירכיים. ואני לא בחור קטן. כרגיל אצל פיאט/אלפא...

דבר שני המנוע פשוט נגמר ב-5500, לא שזה מאוד משנה ב-99.9% מהזמן, הוא גם מטפס לשם מאוד מהר אז זה לא כזה חסרון משמעותי.

עוד חסרון הוא מחסור בשדה ראייה. הרכב מעוצב כך שקו החלונות מאוד גבוה, גם ביחס למתחרות ובטח ביחס לוולקן שלך. במיוחד הפריע לי המחסור בשדה ראייה לאחור.

 

מצטער אבל קשה לי מאוד לשים כסף על מכונית כמו CS, למרות שאני חושב שזו ה-FWD המהנה ביותר שנמכרת היום. אחרים ציינו את הסיבות והיא גם מכוערת 8)

 

ההגה של המיטו אמנם לא מתקשר, אבל בתור אקס בעלים של וולקן אני מצאתי אותו דומה בדיוקו וברגישותו.

אני בגדול הייתי מוכן לפשרות בתחום ההיגוי מול הכיף שברכב החביב הזה. שלדת המיטו לא גרועה והיא תשמח להוציא זנב בכל הזדמנות. חסרה הפרוגרסביות של הוולקן, אבל היא יודעת לענטז. לפי מה שכתוב במגזינים לא שווה לשלם את התוספת עבור QV.

חוץ מזה - יהיה לך גם כיף להסתכל על הרכב, גם מבפנים.

מבין הספורטיביות שנמכרות היום בטווח המחירים הייתי קונה מיטו או אבארט', עם סייג קטן שטרם נהגתי על האבארט' אבל אני מניח שמדובר בשיפור בתזזיתיות לעומת המיטו הנחמדה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיטו והאבארת' הן שתי חיות שונות מאוד. גם לטעמי האבארת' עדיפה, אבל זה בפירוש עניין של טעם אישי. האבארת' באמת יותר תזזיתית, אבל היא גם קטנה, קשיחה ופחות מתפשרת מהמיטו. היא יותר מזכירה את ה-106 ראלי במובן הזה (ביחס לוולקן, נניח), אבל עם בקרה לא מתנתקת (שלא מעניין אותי כמה "תוותרו" לה, היא עדיין בעייתית).

הקליאו, ושלא תהיה טעות, היא ברמה אחרת ביחס ליכולת, רמת ההיענות וכמות התרגילים שהיא מסוגלת לבצע. הפשרה במקרה הזה, לטעמי, היא לא מספיק משמעותית (כלומר - אעדיף את הקליאו למרות איכות החיים הפחות טובה). אין בכך טענה שקוני המיטו והאבארת' חושבים בעיקר על העיצוב או הפוזה - רק ניסיון להבהיר להם שהם בפירוש מוותרים פה על משהו. (וזכותם המלאה - רק שיהיו מודעים).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד אוהב את העיצוב של הקליאו מבחוץ יותר מזה של המיטו שלפעמים מזכיר לי כמו שנאמר "אוגר מבוהל".

אגב, אם כבר קונים את המיטו אז יש אפשרות לתוספת (חובה) של כ9 אלף ש"ח שבה מקבלים ג'אנטים יפים יותר ועוד, ממש ממש מבאס לקנות את הרכב ללא התוספת הזאת ויש לקחת זאת בחשבון של הרכב.

 

מבפנים הקליאו מאוד פרקטית לדעתי, אפשר להגיד יותר מדי פרקטית וחסרה את העידון של המיטו.

 

כשהתיישבתי בקליאו בדיוק כמו בGTI הרגשתי שתא הנהג מתלבש עליך כמו כפפה והכל מרגיש בדיוק במקום (הכיסאות אוחזים ההגה בשרני ותנוחת הנהיגה טובה) מה שהיה חסר לי במיטו (מה שגם רגע לפני זה ישבתי לרגע באלפא GT).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אחרי נסיעת מבחן במיטו, ההגה נוראי מלבד ממצב dynamic שם הוא מן הסתם מתפשר מול הוולקן אבל לא איכשהו מעביר תחושה, קצת מציק שלא ניתן להגדיר שמצב dynamic יהיה ברירת המחדל.

 

עוד מוזר לי שאין ידית אחיזה למעלה בצד של הנוסע (בשביל סיבובים מהירים :twisted:)

 

מחר אני אסע על שירוקו, לגבי האבארט - היא נראית קצת מוזר, חוצמזה היא נשמעת מצויין, אני אנסה לבדוק גם אותה, כמו שאמרתי אני גם פוזל לכיוון של ג'ולייטה למרות שהיא קצת גדולה מידי לצרכים שלי

 

שוב תודה על התגובות הענייניות

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יובל - שים לב שכמעט כל הגה מודרני ירגיש לך פחות טוב משל הוולקן. במיטו זה מפריע במיוחד, אני מסכים. אני מאמין שתמצא את זה שבאבארת' טוב יותר (אם כי גם חסר תקשורת לחלוטין) וגם את זה שבקליאו (שוב, חסר תקשורת...). בכל זאת, שתי המכוניות הללו מתקשרות מאוד משאר המכלולים כך שזו לא נפילה גדולה מדי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יובל - שים לב שכמעט כל הגה מודרני ירגיש לך פחות טוב משל הוולקן. במיטו זה מפריע במיוחד, אני מסכים. אני מאמין שתמצא את זה שבאבארת' טוב יותר (אם כי גם חסר תקשורת לחלוטין) וגם את זה שבקליאו (שוב, חסר תקשורת...). בכל זאת, שתי המכוניות הללו מתקשרות מאוד משאר המכלולים כך שזו לא נפילה גדולה מדי.

 

רוני

 

באיזה מכלול מלבד ההגה לא הרגשת תקשורת במיטו לעומת האבארת' והקליאו?

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוך זמן קצר אמורה להגיע פונטו אבארט'. לפי התיאורים שלך נראה לי שהיא תהיה קרובה יותר למה שאתה מחפש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה מכלול מלבד ההגה לא הרגשת תקשורת במיטו לעומת האבארת' והקליאו?

 

השלדה רכה ומתפזרת יותר. המתלים לא אחידים בתגובה שלהם. ידית ההילוכים ארוכה ולא מספיק מדויקת. לנהיגה ספורטיבית זה פשוט פחות מהודק ומדויק. גם המנוע הזה לא באמת מרשים - מקבל כוח רק ב-2500 ונגמר לו ב-5500. במנוע של הקופרה למשל זה מתחיל מתחת ל-2000 ונגמר רק לקראת 7000 (נפלאות שני המגדשים). באבארת' זה פחות מפריע כי היא קטנה וקלה יותר. היא גם קשיחה ותזזיתית יותר (אבל תנוחת הנהיגה פחות טובה). הקליאו כבר מביאה את תגובות השלדה לרמה של אומנות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלדה רכה ומתפזרת יותר. המתלים לא אחידים בתגובה שלהם. ידית ההילוכים ארוכה ולא מספיק מדויקת. לנהיגה ספורטיבית זה פשוט פחות מהודק ומדויק. גם המנוע הזה לא באמת מרשים - מקבל כוח רק ב-2500 ונגמר לו ב-5500. במנוע של הקופרה למשל זה מתחיל מתחת ל-2000 ונגמר רק לקראת 7000 (נפלאות שני המגדשים). באבארת' זה פחות מפריע כי היא קטנה וקלה יותר. היא גם קשיחה ותזזיתית יותר (אבל תנוחת הנהיגה פחות טובה). הקליאו כבר מביאה את תגובות השלדה לרמה של אומנות.

 

לגבי ידית ההילוכים אני לא יכול להתלונן מידי לעומת הוולקן, גם לא לגבי המנוע, עניין השלדה בהחלט מורגש הייתי שמח להכלאה בין הוולקן למיטו 8)

 

אני מניח שלאף אחד לא יצא ליסוע על הג'ולייטה עדיין, בתוספת של 18 אלף ש"ח מול המיטו בחבילת הספורט ומחיר נמוך מהמיטו QV עם אותו המנוע זאת נראית עסקה לא רעה (חבל רק שהיא נראית כל כך גדולה).

 

בכל אופן, אני מעדיף להימנע ממנועים גדולים יחסית כמו של הקליאו - אלא אם כן זה יביא אותי לפשרות גדולות מידי.

אמנם הפן הספורטיבי חשוב לי, אבל רוב הנסיעות הן לעבודה וחזרה בלי יותר מידי ריגושים, בגלל זה אני גם לא מכניס לחישוב רכבים ספרטניים מידי.

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יובל, הייתי באותה דילמה אחרי 4.5 שנות ליסינג כשחזרתי לוולקן המשפחתית.

אני מתאר לעצמי שאתה מחפש רכב ספורטיבי פרקטי, לכן להציע לך רכב דו מושבי עם הנעה אחורית זה לא ממש לעניין. אבל, אתה יכול להשאיר את הוולקן שגם ככה עולה כמו זוג אופניים ולהנות באמת משני העולמות. זה מה שאני עשיתי...

 

נ.ב.

אתה מזהה את הוולקן השניה בתמונה שלי? :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יובל, הייתי באותה דילמה אחרי 4.5 שנות ליסינג כשחזרתי לוולקן המשפחתית.

אני מתאר לעצמי שאתה מחפש רכב ספורטיבי פרקטי, לכן להציע לך רכב דו מושבי עם הנעה אחורית זה לא ממש לעניין. אבל, אתה יכול להשאיר את הוולקן שגם ככה עולה כמו זוג אופניים ולהנות באמת משני העולמות. זה מה שאני עשיתי...

 

נ.ב.

אתה מזהה את הוולקן השניה בתמונה שלי? :wink:

 

אני משאיר את הוולקן בכל מקרה (לא שווה למכור), אבל כרכב ראשון אני אשמח למשהו מהנה

 

ברור שאני מזהה את התמונה מערד, היא אפילו היתה בעיתון אז בכתבה על "החברה הטובים"

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כרכב ראשון אני אשמח למשהו מהנה

ורכב מסויים עם הנעה אחורית ושני מושבים (מיאטה - למקרה שהרמז לא מספיק עבה) לא יהיה מספיק מהנה? :wink:

קניתי את הרכב הזה בגלל שידעתי שתהיה לי גם את הוולקן. להחזיק שתי מכוניות מאותה תצורה (פחות או יותר) קצת חסר טעם לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורכב מסויים עם הנעה אחורית ושני מושבים (מיאטה - למקרה שהרמז לא מספיק עבה) לא יהיה מספיק מהנה? :wink:

קניתי את הרכב הזה בגלל שידעתי שתהיה לי גם את הוולקן. להחזיק שתי מכוניות מאותה תצורה (פחות או יותר) קצת חסר טעם לדעתי.

 

חשבתי קצת גם על המיאטה, אבל היא לא כ"כ מתאימה לדרישות של רכב ראשון אצלי, אני כן אשמח למקום פנוי במושבים האחוריים.

בטח אוהדי שירוקו יכעסו עליי - אבל מאוד לא נהניתי ממנה בנסיעת מבחן, מבחינתי האלפא מיטו עדיפה ואם מתקרבים לרמת מחיר של שירוקו חובה לבדוק את הג'ולייטה.

 

כרגע לדעתי נשארו על הפרק אבארט ושתי האלפות

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אם אתה מאסכולת הוולקן - בצע נסיעת מבחן על הקליאו בכל זאת. אולי תשנה את דעתך (הטיעון של "לא רוצה מנוע גדול" ממילא לא חזק במיוחד :wink: )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...