Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטח לא שאלו את זה קודם, ZX וולקן VS אלפא מיטו


יובל
שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ועוד משהו קטן לרוני ,

לפי כתיבת רוב הכתבות שלך כלפי המותג שאני עובד בו כרגע (סיאט) אז אנחנו לא צריכים לדבר בכלל ,לא ???(אתה ככתב ואני כ"נציג שירות ,תדמית ...) :wink:

 

העקיצה ממש לא הייתה אליך, אבל כנראה שחשבת שכן, כי הוצאת סוף סוף שדים מהארון.

הסבל הפרטי שהיה לך עם רנו (ואני לא מזלזל בכך בכלל) היה כשמו כן הוא - סבל פרטי שלך. אני מכיר מספיק בעלי רנו שהיו מרוצים מאוד מהרכב (גם אם לא בהכרח מהשירות).

בנוסף, לרגע לא הזכרתי את עניין השירות פה בשרשור. אני לא מדבר על שירות אלא על מכוניות. אתה זה שהעלית את הנושא.

 

באשר לציטוט המצורף - מדהים אותי שלמרות ההיכרות בינינו אין לך את הבושה לכתוב דבר כזה מעל גבי הפורום. יעציב אותי מאוד אם מישהו יקח אותך ברצינות, ולו מכיוון שמבין שנינו בעל האינטרס הברור הוא אתה ולא אני.

תגיד לי, אתה לא מתבייש להאשים אותי בכתיבת כתבות מוטות על המותג שבשבילו אתה עובד? זה נראה לך הגיוני?

אתה מוזמן לקרוא את כל הכתבות שכתבתי בעצמי על מכוניות מבית סיאט (אני זוכר כרגע שלוש - אלתאה, איביזה חדשה וקופרה). מביניהן רק זו של האיביזה החדשה (1.6 DSG) הייתה לא באמת חיובית - ולו מפאת שהרכב מאכזב.

תמשיך להזין את הסברה המטופשת שלמגזין בו אני עובד יש משהו נגד סיאט. זה בטח ישרת את האינטרסים שלך בסופו של דבר :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

העקיצה ממש לא הייתה אליך, אבל כנראה שחשבת שכן, כי הוצאת סוף סוף שדים מהארון.

הסבל הפרטי שהיה לך עם רנו (ואני לא מזלזל בכך בכלל) היה כשמו כן הוא - סבל פרטי שלך. אני מכיר מספיק בעלי רנו שהיו מרוצים מאוד מהרכב (גם אם לא בהכרח מהשירות).

בנוסף, לרגע לא הזכרתי את עניין השירות פה בשרשור. אני לא מדבר על שירות אלא על מכוניות. אתה זה שהעלית את הנושא.

 

באשר לציטוט המצורף - מדהים אותי שלמרות ההיכרות בינינו אין לך את הבושה לכתוב דבר כזה מעל גבי הפורום. יעציב אותי מאוד אם מישהו יקח אותך ברצינות, ולו מכיוון שמבין שנינו בעל האינטרס הברור הוא אתה ולא אני.

תגיד לי, אתה לא מתבייש להאשים אותי בכתיבת כתבות מוטות על המותג שבשבילו אתה עובד? זה נראה לך הגיוני?

אתה מוזמן לקרוא את כל הכתבות שכתבתי בעצמי על מכוניות מבית סיאט (אני זוכר כרגע שלוש - אלתאה, איביזה חדשה וקופרה). מביניהן רק זו של האיביזה החדשה (1.6 DSG) הייתה לא באמת חיובית - ולו מפאת שהרכב מאכזב.

תמשיך להזין את הסברה המטופשת שלמגזין בו אני עובד יש משהו נגד סיאט. זה בטח ישרת את האינטרסים שלך בסופו של דבר :-P

 

 

שדים מהארון???

סבל פרטי וסבל של עוד הרבה לקוחות של קרסו ( וכיף אני אתן רשימה לפי שירצה בכך) זה לא מספיק בשביל להזהיר מהחברה הזו ???,

ולגבי אינטרסים אז אנא ממך תן לי לעצור פה ולא לפתוח פה את אשר ידוע לי מפורשות לגבי אינטרסים וכד' (ויש מספיק ידע)

מתוך כבוד לכמה גורמים.

לגבי הסברה שאתה טוען שלי שיש כנגד המגזין שבו אתה עובד אז דע כי מה שאתה חושב הוא בגדר טעות וזאת לאור כל מה שאני עושה מאחוריי הקלעים בכדי שכן תכתבו על המותג/ים שלנו וכן שיחות רבות שלנו ולכן זה טעות גסה לחשוב כך לגבי מה שאני חושב על אוטו !!!

 

נ.ב

שניניו יודעים כי הדבר היחידי שיש לך כנגד סיאט הוא אדם ולא הגוף כך ש...

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב"שדים מהארון" הכוונה שלי הייתה ל"סוף סוף הראית מה אתה באמת חושב על המקצועיות שלי". שום קשר לקרסו, שאתה מוזמן להזהיר עליה כמה שבא לך (בתנאי שתספק הוכחות).

בנוגע לאינטרסים - היחידים שברורים כאן מעבר לכל ספק הם שלך. אם יש לך הערכות ("ידוע לי מפורשות", עלק) בנוגע לאינטרסים שלי, אתה מוזמן לשתף אותי (אני מציע רק שלא תעשה את זה פומבי, חבל על הפיקסלים).

ואם אתה כל כך מגן על המגזין בו אני עובד אצל הממונים עליך - אני באמת לא מבין על מה אנחנו מתדיינים פה. (וגם לא ממש הבנתי את הנ.ב...)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב"שדים מהארון" הכוונה שלי הייתה ל"סוף סוף הראית מה אתה באמת חושב על המקצועיות שלי". שום קשר לקרסו, שאתה מוזמן להזהיר עליה כמה שבא לך (בתנאי שתספק הוכחות).

בנוגע לאינטרסים - היחידים שברורים כאן מעבר לכל ספק הם שלך. אם יש לך הערכות ("ידוע לי מפורשות", עלק) בנוגע לאינטרסים שלי, אתה מוזמן לשתף אותי (אני מציע רק שלא תעשה את זה פומבי, חבל על הפיקסלים).

ואם אתה כל כך מגן על המגזין בו אני עובד אצל הממונים עליך - אני באמת לא מבין על מה אנחנו מתדיינים פה. (וגם לא ממש הבנתי את הנ.ב...)

 

 

למען לא יצא ריב מהשרשור הזה אז נדבר על כך בטלפון ואבהיר במה כוונתי לאינטרסים (מה שלי אין כי זה שאני עובד בצ'מפיון תחת חטיבת סיאט לא אומר כלום בדיוק כמו שאתה מנהל בקארס וכתב ב"אוטו" ועדיין....)ן,

לגבי הוכחות אז בכיף אביא לך למרות שבאם אני זוכר נכון אז דיברנו על כך (רנו סניק נפח 2 ליטר...).

 

 

נ.ב

חבל שלא שמת לב כי "ואף להרחיק אנשים ממותג כל כך שקרן שלא שווה את הרכב שהוא מייצג (ואני מדבר על קרסו -לא על רנו כי הפאק של רנו זה קרסו בארץ)" ןךא שום דבר על נמותגים של ג'מפיון וכד' כי אז אולי אפשר היה להגיד שיש לי אינטרס מובהק.

 

 

בקיצור תהיה רגוע כי אין לי שדים בארון וכשהיו אז גם דיברנו על כך (כזכור לך לגבי הכתבה על הקופרה) ואין לי בטח לבטח שום דבר נגד המגזין שבו אתה עובד אך בהחלט נגד חברה של רמאים ושקרנים וזה לא אוטו או רוני שטרן .

בברכת לילה טוב ושבוע טוב.

דדי

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העוזרים,

 

נהגתי על האבארת' 500, בהחלט רכב מפתיע (גם מהבחינה ספורטיבית, וגם הופתעתי שיש מקום לשבת מאחורה).

למרות ההתרשמות שלי (ובגלל שאני משאיר את הוולקן אצלי), אני מחפש משהו יותר סולידי שגם אפשר להנות ממנו, בסביבות המחיר יש את המיטו והג'ולייטה, כרגע הג'ולייטה נראית מובילה ואני ממתין לנסיעת המבחן.

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא רוצה להוסיף שמן למדורה אבל זה ברור שדעתו של DKNY משוחדת ברמות של עיוורות מוחלטת.

 

רוצה דוגמא הפוכה לשירות זוועה? הנה, עומד (כתוב) מולך אדם שחווה זוועות מצ'מפיון (וזה אחרי שחששתי לקנות רכב מצ'מפיון עקב דברים שקראתי בפורום אבל שכנעו אותי ש"היום זה לא מה שהיה פעם").

קודם כל קבלתי רכב עם מספר תקלות (אין מה לעשות אבל קורה, בשביל זה יש אחריות), לאחר מכן ניסו לתרץ את אחת התקלות ולבסוף הודו שיש "בעיה ידועה" אך הם שמים עלי ז&^$ ולא מוכנים לפצות/להחליף את הרכב. זה שירות? זה לבוא לבנאדם שקנה ממך מוצר ב-100K ש"ח ופשוט לירוק לו בפנים.

עובדה שזה גם חוזר על עצמו, יש בנינו חובב דגם מסויים באחד מהמותגים שצ'מפיון משווקת שלמרות שקנה ממיטב כספו 4 רכבים חדשים מהסוכנות ובפעם הרביעית נפל על רכב לימון (קורה גם בבתים הכי טובים). הבחור נאלץ לערב גורמים בכירים ולאיים בפרסום בעיתונות בכדי שיפצו אותו. אז איפה השירות פה ידידי?

אני אספר לך וידוי קטן, אני גם לא מת על קרסו, ולצערי יוצא לי לבלות לא מעט במוסכים שלהם (וגם אצל המתחרים). תאמין לי שאין יבואן שמתקרב למוכנות שלהם לטפל בתקלות במסגרת האחריות. נכון שתקלות ברכב חדש/יחסית חדש זה דבר מעצבן אבל זה פי 1000 יותר מעצבן כאשר מנפנפים אותך ומנסים לשקר אותך ולעשות אותך מפגר.

 

ונעבור לפרסומות ... אני חושב שאם נאמין לכל מה שאומרים בפרסומות מצבנו יהיה גרוע.

אתה באמת מאמין ששברולט זה הרכב הכי טוב והכי נמכר בכל קטגוריה שהוא נמכר? אתה בטוח מאמין כי זה מה שהם אומרים בפרסומת (בדיוק כמו שאומרים שרנו לא רואה מוסך).

ומה עם מאזדה? אתה בטוח מאמין שהיא עושה "זום זום" כמו בפרסומת? האם באמת הלכת לבדוק גם את זה?

ומה עם סיטרואן? האם בדקת שה-C4 של השכן יכולה להפוך בין רגע לרובוטריק? אולי תייעץ לשכן שלך לתבוע אותם כי אין לו את הפיצ'ר הזה.

כל יבואן בוחר את דרך השיווק שלו וקרסו בחרו את דרכם. לא משנה עד כמה זה מצחיק/מעליב זה ממש לא סיבה לפסול את הרכבים שלהם. לצערי אתה מתעסק יותר מדיי בתפל ולא בעיקר. תשווה ביצועים, תשווה צריכת דלק, תשווה רשימת אבזור. אל תשווה לי מה אומרים בפרסומת או איזה שירות נתנו ל-X ביבואן Y, כי על כל דוגמא טובה/רעה שתתן לי אני יכול להביא לך 10 דוגמאות הפוכות (ואני ממש לא חושב שקרסו הם צדיקים, להפך).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה דוגמא הפוכה להפוכה?

במהלך 5 השנים האחרונות נקנו 3 רכבים חדשים מתוצרת VAG ( שני לאונים ואיביזה אחת) וכן שתי משומשות (איביזה 01 ואוקטביה 08).

אנו מקבלים שירות טוב במוסכי היבואן ואין לי שום תלונות גם במקרה של תקלות.

אין לי מניות בסיאט ולא בסקודה אבל אני התרשמתי ועדיין מתרשם לטובה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד,

שירות טוב זה כשיש לקוחות חוזרים וטפו טפו טפו לצ'מפיון יש אלפים שכל שנה חוזרים וקונים רק גולף או רק GTI ,

יש את אלה שכל 11 חודש מחליפים להאודי חדשה וכן את אלה שכל שנה לוקחים טוארג חדש .

הם לא מיעוט בכלל!!!

ואני גם בכיף אזרום איתך לכיוון של משוחד ואפילו האמא של המושחד כי גם אני פראייר כמו כולם וקניתי סיאט אלתיאה מאפנה עם מנוע עלוב (1.8 160 כ"ס) שמתאמץ הרבה ושותה דלקקקקקק כמו משוגע (:lol::roflmao:) ,פשוט טעות ,מה גם שהטיפול הגדול שנעשה עכשיו לרכב גרם למנהל הבנק שלי להתקשר ולצעוק למה המינוס גדל בין יום ( 1400 ש"ח ) (:roll:).

 

בנוסף הייתה לי גולףVR6 שנת 95 ׁ(אח כמה שהיה לי כיף אז) שטופלה רק במורשה והיא הייתה זוואה של מכונית שמאז שמכרנו אותה כל רכב אחריו גרם לאישתי רק לחייך ואף הסקס היה טוב יותר מאז (:roll:).

 

 

נ.ב

 

אילו היית קצת עושה יותר מאמץ היית מגלה כי בצ'מפיון כן מטפלים בדברים ברצינות שלא תאמין וזאת (ואני ארשה לעצמי בכיף לומר...) כי יש לנו מנכל שמאוד אכפת לו משירות וטיפול בתלונות כך ששוק זה לא צ'מפיון גם לאלה שחושבים שכן .

 

 

 

:-D עכשיו אני יכול ללכת בכיף לישון כי מחר המשכורת עולה .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

 

תהיה רגוע ,שים לב כי פרגנתי בשרשור הזה לאבארט ולא ל....

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ויכוח ממש מיותר, דעות לכאן ולכאן יש על כל יבואן רכב ולכולם יש מה לשפר (פה זה לא אמריקה).

לכל אחד יש ניסיון אחר ויש גם מוסכים מורשים שפועלים שונה, אפילו שהם קשורים לאותו יבואן רכב.

 

עדיף שכל אחד יספר באופן אישי את הניסיון שלו עם יבואן X ושיתן קצת קרדיט לקורא, שהוא יחליט בעצמו מה הוא מעדיף.

 

 

מהניסיון שלי עם קרסו (ואני איתם כבר 3 שנים+), אני יכול להעיד שהשירות ברמה הכללית טוב ועם הזמן הם משתפרים ומנסים להשתפר (לא תמיד הולך להם) וכן יש להם עדיין מה לשפר (לדוגמא חלק ממחירי החלקים). זה גם תלוי במוסך עצמו, לא כל מוסך מתנהל אותו דבר.

 

שיהיה בהצלחה במציאת הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דדי, יש ויש - יש לקוחות מרוצים שחוזרים כל שנה/שנתיים. יש גם כאלה שהיו לקוחות טובים, קנו רכבים שוב ושוב, סבלו מרכב ספציפי ונאלצו לסבול או ללכת עד הסוף ולהגיע לעיתונות ולבוס הגדול בכדי שדברים יזוזו.

 

אז תסלח לי, שירות זה לא. אם יש בעיות - הן צריכות להפתר מבלי להגיע "למעלה" או החוצה.

יותר מייאש ומעצבן כשזה קורה ללקוח וותיק אשר מחליף רכבו כל שנה (לפעמים מעט יותר), זאת דוגמה אישית.

 

אומנם אצלנו הפתרון היה נעים לשני הצדדים, רק חבל שהגיע אחרי מאבק ארוך וחסר כל טעם מצדכם.

יש כאן חברים שהגיעו למצב זהה ופשוט התייאשו ויתרו. סתם נקודה למחשבה לגבי ה"שירות" של צ'מפיון - ולא סתם שיש כ"כ הרבה תלונות לאחרונה.

 

לסמל"ת יש שירות מצויין. כשהיו בעיות - ידעו לנסות ולפתרון אותן מבלי להגיד לנו שהן "מינוריות" או "זניחות" (והן היו ההפך המוחלט מכך).

נכון שהמכירות שלהם לא בקנה המידה של המכירות שלכם, אבל יש להם את המודעות למילה "שירות" וזה חשוב מאוד בימינו... ובמדינתנו.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסגור את זה בכך שכיף לשמוע כי אכן יש שיפור אצל הנ... ושהם לפחות דופקים אבל עם הוכחה (כנראה)

 

 

למען כ ו ל ם אז כל הקטע של למי יש איטרס וכד' אז דבר פשוט וכללי,

יש כאן הרבה אנשים שעובדים במגזינים שלהם יש פרסומות של חברות,אביזרים וכד',בנוסף יש כאן אנשי מכירות (ואני לא אחד מהם) שגם להם יש איטרס אך לא לכ מי שעובד תחת קבוצה מסוימת יש איטרס וזאת כי לאינטרס צריך גם להיות משהו בכיס (לזה שכותב).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את אלה שכל 11 חודש מחליפים להאודי חדשה וכן את אלה שכל שנה לוקחים טוארג חדש .

הם לא מיעוט בכלל!!!

בכלל לא מיעוט, יש מאות אלפים כאלה בארץ. :roll:

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא רוצה להוסיף שמן למדורה אבל זה ברור שדעתו של DKNY משוחדת ברמות של עיוורות מוחלטת.

 

רוצה דוגמא הפוכה לשירות זוועה? הנה, עומד (כתוב) מולך אדם שחווה זוועות מצ'מפיון (וזה אחרי שחששתי לקנות רכב מצ'מפיון עקב דברים שקראתי בפורום אבל שכנעו אותי ש"היום זה לא מה שהיה פעם").

קודם כל קבלתי רכב עם מספר תקלות (אין מה לעשות אבל קורה, בשביל זה יש אחריות), לאחר מכן ניסו לתרץ את אחת התקלות ולבסוף הודו שיש "בעיה ידועה" אך הם שמים עלי ז&^$ ולא מוכנים לפצות/להחליף את הרכב. זה שירות? זה לבוא לבנאדם שקנה ממך מוצר ב-100K ש"ח ופשוט לירוק לו בפנים.

עובדה שזה גם חוזר על עצמו, יש בנינו חובב דגם מסויים באחד מהמותגים שצ'מפיון משווקת שלמרות שקנה ממיטב כספו 4 רכבים חדשים מהסוכנות ובפעם הרביעית נפל על רכב לימון (קורה גם בבתים הכי טובים). הבחור נאלץ לערב גורמים בכירים ולאיים בפרסום בעיתונות בכדי שיפצו אותו. אז איפה השירות פה ידידי?

אני אספר לך וידוי קטן, אני גם לא מת על קרסו, ולצערי יוצא לי לבלות לא מעט במוסכים שלהם (וגם אצל המתחרים). תאמין לי שאין יבואן שמתקרב למוכנות שלהם לטפל בתקלות במסגרת האחריות. נכון שתקלות ברכב חדש/יחסית חדש זה דבר מעצבן אבל זה פי 1000 יותר מעצבן כאשר מנפנפים אותך ומנסים לשקר אותך ולעשות אותך מפגר.

 

ונעבור לפרסומות ... אני חושב שאם נאמין לכל מה שאומרים בפרסומות מצבנו יהיה גרוע.

אתה באמת מאמין ששברולט זה הרכב הכי טוב והכי נמכר בכל קטגוריה שהוא נמכר? אתה בטוח מאמין כי זה מה שהם אומרים בפרסומת (בדיוק כמו שאומרים שרנו לא רואה מוסך).

ומה עם מאזדה? אתה בטוח מאמין שהיא עושה "זום זום" כמו בפרסומת? האם באמת הלכת לבדוק גם את זה?

ומה עם סיטרואן? האם בדקת שה-C4 של השכן יכולה להפוך בין רגע לרובוטריק? אולי תייעץ לשכן שלך לתבוע אותם כי אין לו את הפיצ'ר הזה.

כל יבואן בוחר את דרך השיווק שלו וקרסו בחרו את דרכם. לא משנה עד כמה זה מצחיק/מעליב זה ממש לא סיבה לפסול את הרכבים שלהם. לצערי אתה מתעסק יותר מדיי בתפל ולא בעיקר. תשווה ביצועים, תשווה צריכת דלק, תשווה רשימת אבזור. אל תשווה לי מה אומרים בפרסומת או איזה שירות נתנו ל-X ביבואן Y, כי על כל דוגמא טובה/רעה שתתן לי אני יכול להביא לך 10 דוגמאות הפוכות (ואני ממש לא חושב שקרסו הם צדיקים, להפך).

 

לדעתי אתה מדבר על הסקודה פאביה של חברה שלך (או שהיתה - הסקודה, לא החברה) . דוגמא אחת לרכב שהוא בעייתי אצל לא מעטים.

מעניין אם השירות של סקודה נפרד לחלוטין או לא נפרד מהשירות לVW-אאודי. (כי המוסכים כן)

 

עם זאת, לומר שהשירות של קרסו יותר טוב מצ'מפיון (שזה מה שנרמז כאן) זו גניבת דעת כי בשני המקומות יש לא מעט אנשים מאוכזבים מאוד. (גם המחירים הסופר מופקעים בקרסו פשוט מדהימים כל פעם מחדש)

לומר שסמל"ת כיום יש להם שירות מדהים זה גם מצחיק ומהווה סתירה כי מי שהרים שם את העסק זה "שחקן רכש" מצ'מפיון :D

 

 

בשורה התחתונה מה שאני טוען זה שהשירות של כולם גרוע , צריך להתמקד ברכב וההתאמה שלו לדרישות ולא ביבואן שלו ועדיף לקנות רכב עם פוטנציאל תקלות נמוך מלכתחילה או לא להמר על דגמים חדשים שעוד לא ברור אם הם בעייתיים או לא.

 

אני הגעתי מזמן למסקנה שללכת על בטוח זה לקנות רכב משומש בן 3-4 עם היסטוריה מוכחת שאומרת שככל הנראה לא צפויות הפתעות ולא צריך טובות או שירות מהיבואן.

זה מצב של WIN-WIN , גם הבעלים הקודם חטף את ירידת הערך הגדולה , גם אם הרכב לימון רואים זאת היטב בהיסטוריה והכי חשוב - אפשר לטפל בו אצל המוסכניק שלך עליו אתה סומך בעיניים עצומות ולא מחזיקים אותך בביצים לטפל בבתי החרושת שנקראים "מוסכים מורשים" (אני מכיר את החוק שזה לא חובה, בפועל מערימים קשיים במימוש אחריות)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...