Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני זמן מה גיליתי שאורות הבלמים שלי לא נכבים, על-מנת לא לגמור את המצבר הזמנתי שגריר

הבחור שהגיע משגריר ניתק איזשהו פלאג מתחת להגה ואמר שזו הייתה הבעיה, ופשוט ליסוע לחשמלאי שיחליף ואמר שמדובר בעניין של 50 שקל

 

אודה לכם אם תוכלו להגיד לי האם באמת מדובר בעניין של 50 שקל או שזה קצת יותר מורכב מזה?

 

תודה מראש ושנה טובה

כנרת

פורסם

כנרת שלום רב !

מעל דוושת בלם, קיים מתג חשמלי, אשר עם לחיצה על דוושת הבלם, נוצר חיבור חשמלי, המדליק את פנסי הבלימה.

למתג מורכב בראשו גומיה, אשר כנראה נשחקה ונפלה וגורמת לחיבור חשמלי קבוע.

החלפת המתג פשוטה, ולא יקרה, וניתנת להחלפה במוסך.

בברכת שנה טובה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב !

מכיוון שאינני יודע מה נתקו במוסך על יד ההגה, צולא באזור דוושת הבלם, ומכיוון משלא פרטת, את מה שהוחלף, ממה שהוסבר לך במוסך, או חייב להיות מצויין במוסך, איני יכול לתת לך חחות דעת אובייקטיבית

נסי לפרט מה הוחלף, ומה עלות החלק?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אז אם מוסכניק אמר לי שהוא היה צריך לפרק את כל ההגה בשביל זה, ולקח לי 300, אפשר להגיד שהוא קצת הגזים?

אכן כן העלות הינה מוגזמת.

דורון.

פורסם
שלום רב !

מכיוון שאינני יודע מה נותק במוסך על יד ההגה, ולא באזור דוושת הבלם, ומכיוון משלא פרטת, את מה שהוחלף, ממה שהוסבר לך במוסך, או חייב להיות מצויין בחשבונית, איני יכול לתת לך חוות דעת אובייקטיבית.

נסי לפרט מה הוחלף, ומה עלות החלק?

בברכה

צביקה

תגובתי נערכה מחדש, בגלל שגיאות כתיב מרובות.

בכל מקרה העלות נשמעת מוגזמת, ועד שלא תפרטי בנושא זה, ובנושא אחר שהעלת בנושא ידית תיבת הלוכים שקופצת בהילוך חמישי, בשרשור ראשון שלך שפתחת בתאריך 1/8/09, הנושא ישאר פתוח, עד שתגיבי בנושא.

להבא את מתבקשת לא להשאיר שרשורים פתוחים ללא הבהרת הנושא שבו פתחת, והתפתחויות בנושא.

בברכת חג שמח ושנה טובה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...