שלום,
יש ברשותי דייהטסו אפלאוז שנת 93 עם גיר ידני, ובימים האחרונים בזמן נסיעה על הילוך חמישי, נשמעת חריקה והגיר עובר לניוטרל.
אני מניחה שזה אומר שהלך הגיר, אך מכיוון ואני מבינה בזה יותר מידי, רציתי לפני שאני פונה לאיש מקצוע לדעת:
א- האם ההנחה שלי נכונה או שזו יכולה להיות בעיה אחרת?
ב-מה האופציות העומדות לפניי, מכיוון שהבנתי שישנה אפשרות לפרק ולשפץ, ולא להחליף את כל הגיר.
ג- עלויות (פירוק ושיפוץ, החלפת גיר, בין אם הוא חדש מהקופסא או משומש)
לא יודעת אם זה רלוונטי, אך החליפו שמנים בגיר לפני פחות משנה.
תודה מראש,
כנרת