Jump to content

kinemesh

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kinemesh

  1. אז אם מוסכניק אמר לי שהוא היה צריך לפרק את כל ההגה בשביל זה, ולקח לי 300, אפשר להגיד שהוא קצת הגזים?
  2. היי צביקה! קודם כל תודה על התשובה המהירה! יש לך הערכה כמה דבר כזה אמור לעלות?
  3. שלום, לפני זמן מה גיליתי שאורות הבלמים שלי לא נכבים, על-מנת לא לגמור את המצבר הזמנתי שגריר הבחור שהגיע משגריר ניתק איזשהו פלאג מתחת להגה ואמר שזו הייתה הבעיה, ופשוט ליסוע לחשמלאי שיחליף ואמר שמדובר בעניין של 50 שקל אודה לכם אם תוכלו להגיד לי האם באמת מדובר בעניין של 50 שקל או שזה קצת יותר מורכב מזה? תודה מראש ושנה טובה כנרת
  4. אני לא זוכרת אם הידית עצמה עברה לניוטרל, יכול להיות שהוא עדיין היה במצב של חמישי, אבל הוא היה משוחרר לגמרי, אפילו לא היה צריך להכניס קלאץ כדי להזיז את הידית הילוכים. מה זה אומר אם הוא נשאר בחמישי?
  5. שלום, יש ברשותי דייהטסו אפלאוז שנת 93 עם גיר ידני, ובימים האחרונים בזמן נסיעה על הילוך חמישי, נשמעת חריקה והגיר עובר לניוטרל. אני מניחה שזה אומר שהלך הגיר, אך מכיוון ואני מבינה בזה יותר מידי, רציתי לפני שאני פונה לאיש מקצוע לדעת: א- האם ההנחה שלי נכונה או שזו יכולה להיות בעיה אחרת? ב-מה האופציות העומדות לפניי, מכיוון שהבנתי שישנה אפשרות לפרק ולשפץ, ולא להחליף את כל הגיר. ג- עלויות (פירוק ושיפוץ, החלפת גיר, בין אם הוא חדש מהקופסא או משומש) לא יודעת אם זה רלוונטי, אך החליפו שמנים בגיר לפני פחות משנה. תודה מראש, כנרת
×
×
  • תוכן חדש...