Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום עצרה אותי ניידת לבדיקת תקינות רכבים.

הבודק חיפש וחיפש על מה אפשר לקנוס, בסופו של דבר הוא גילה שהגומיות מעל הבולם סדוקות. אחרי שגילה את זה הוא כמובן סיים את הבדיקה. זכיתי בקנס של 250 ש"ח.

הרכב אמנם ישן (1996) אבל הוא עובר טסט בלי בעיות, ומטופל במוסך מורשה (לא אגיד שמות, אבל מדובר במוסך מוכר ומוערך). היות ואני לא מבין יותר מדי במכונאות רכב, איך הייתי אמור לעלות על עניין הגומיות אם המוסך והטסט לא התריעו על כך? לפי מצב הגומיות, לדעתי זה לא נזק שנגרם בשנה האחרונה.

יש משהו לעשות בנידון מול המשטרה?

 

בנוסף, כמה עולה החלפת גומיות כאלו ללנטרה, ומה היעוד שלהם? זה עניין בטיחותי?

 

תודה לעונים.

פורסם

אני משער שהורדת מהכביש ע"י ניידת בטיחות של אגף הרכב/משרד התחבורה.

תפנה אליהם ותבקש ביטול ההורדה.

ידוע לי על מקרה שבו מהנדס רכב הוכיח אותם קשות על הפסילה הנ"ל והם כמובן ביטלו את ההורדה.

"כרית" הבולם(תושבת הגומי העליונה), עוביה כה רב שסדקים/קרעים קלים בה אינם פוגמים ביעילותה ובתפקודה.

במידה והקרעים עמוקים, אזי יש צורך להחליפן ואף לבצע כיוון פרונט אח"כ.

 

250 ש"ח?!

זהו קנס קטן יחסית להורדה, בדר"כ הקנס עומד על 1K.

יתכן וקבלת "רק" חותמת תיקון בגב הרשיון?

אם במקרה כזה עסקינן, אזי הצטייד במכתב מאת המוסך בו הוא מפרט כי בדק את התושבות ומצא אותן תקינות.

לחילופין תוכל תמורת 36 ש"ח(כמדומני) להוציא כפל רשיון ואף אחד לא ידע ע"כ.

 

בקשה לביטול הקנס תוכל להגיש רק לאחר שאגף הרכב יזכה אותך מתקלה זו או להגיש בקשה עם חוו"ד מהמוסך ליח' התנועה המופיעה בראש הדו"ח.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לא הורדתי מהכביש, לא עודכן לי כלום ברישיון, בסה"כ קבלתי לשלם קנס של 250 ש"ח. אפילו קבלתי מדבקה מפוארת שהרכב שלי נבדק ונמצא תקין.

הגומיות אכן לא תקינות ואני אחליף אותן.

 

אבל יש לי שתי שאלות:

איך בעל רכב שעבר טסט ולא סובל מבעיות מיוחדות אמור לגלות ליקוי דומה למה שנמצא אצלי?

האם התקלה שמצאו אצלי היא סיבה לתת קנס? או שמדובר במשהו פעוט?

פורסם

אתה בטוח לגבי רשיון הרכב?

תבדוק את גב הרשיון, האם אין שם חותמת אדומה עם תאור הליקוי או לחילופין כתוב שתקין?

 

קנס - רכב אשר נמצא בו ליקוי יכול לקבל שני סוגי קנס: 1. 250 ש"ח - ליקויים קלים 2. 1K ש"ח - ליקויים חמורים.

 

ליקוי הכריות הוא עניין שנמצא "חדש" בבדיקות רכב, "המצאה" של בוחן-רכב אחד משועמם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בקשר לגומיות דבר עם ליאור מיונדאי שופ אני מאמין שהגומיות לא יעברו את סכום הדוח...

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...