שלום,
היום עצרה אותי ניידת לבדיקת תקינות רכבים.
הבודק חיפש וחיפש על מה אפשר לקנוס, בסופו של דבר הוא גילה שהגומיות מעל הבולם סדוקות. אחרי שגילה את זה הוא כמובן סיים את הבדיקה. זכיתי בקנס של 250 ש"ח.
הרכב אמנם ישן (1996) אבל הוא עובר טסט בלי בעיות, ומטופל במוסך מורשה (לא אגיד שמות, אבל מדובר במוסך מוכר ומוערך). היות ואני לא מבין יותר מדי במכונאות רכב, איך הייתי אמור לעלות על עניין הגומיות אם המוסך והטסט לא התריעו על כך? לפי מצב הגומיות, לדעתי זה לא נזק שנגרם בשנה האחרונה.
יש משהו לעשות בנידון מול המשטרה?
בנוסף, כמה עולה החלפת גומיות כאלו ללנטרה, ומה היעוד שלהם? זה עניין בטיחותי?
תודה לעונים.